Slaap zequote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:58 schreef Cybart het volgende:
het was saai op mn werk...
alleen maar niet-leuke mensen...
en dan stond er achter de bar ook nog zo'n doos van een wijf dat me de hele tijd probeerde te versieren
grrr. slapen nu...
Leuk!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:48 schreef Cazman het volgende:
Joost stond om half 9 hier op de stoep. Dat is wat je noemt een verrassing
Nee hij moest weer weg en ik moet vanavond werkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:01 schreef tech het volgende:
[..]
Leuk!Is hij er nog even mee ingekropen?
Ik niet hoor. Alsjeblieft niet zelfs...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iedereen is roze aan het doen op zaterdag in Nijmegen?
Nee ik ga zometeen een ander soort roze doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iedereen is roze aan het doen op zaterdag in Nijmegen?
Niet meer als je daar 273857605 naar moet luisterenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:50 schreef creno het volgende:
maar dat is een lekker nummer !
Bizarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:51 schreef creno het volgende:
http://www.kontrabandcont(...)es/Real_zombies1.wmv
wow dat filmpje !
*knuf*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:35 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l furious
Belt zo'n stomme zgn vriend van pup af voor het optreden van vanavond. Koop ik gvd 2 kaarten omdat ik denk "Goh, pup zal wel niet alleen willen gaan dus ik neem er voor de zekerheid 2". Hele ding is uitverkocht. Belt zo'n loser 3 uur van te voren af!!!!! Omdat ie naar een vriend gaat.
Ik moet over 5 minuten gaan. Ik kan nu niet meer een collega of zo bellen om te vragen of ze nog zin hebben! Als je niet wil gaan zeg dat dan gvd gewoon. Nou zit ik met een kaartje van iets wat enorm uitverkocht is maar waarvan het te laat is om nog iemand te zoeken.
Er is nog plek! Zet m trugquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:10 schreef woutabest het volgende:
Hey jullie hebben mijn avatar weggehaald
hoe verrassend...
Slaap zequote:
je bent niet eens even komen zwaaienquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:45 schreef wonderer het volgende:
Hey mannen.
Batman returns is cool. Amsterdam was ook cool vandaag. Walter Kamp is een mafkees maar wel gratis boek 8)
IK was om 6:30 thuis vanmorgen na een avontuurtje in de Kamaleon, Regenboog en Keerweerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:48 schreef ajuu het volgende:
vlarp naar bed om half10 op zaterdagwaar moet dat heen?
Avontuurje?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
IK was om 6:30 thuis vanmorgen na een avontuurtje in de Kamaleon, Regenboog en Keerweer. Was behoorlijk aangeschoten. En was om 11 uur al weer uit bed. Heb 't gehad nu..
We hebben de reguliersdwars overgeslagen, want ik werd ineens niet lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
je bent niet eens even komen zwaaien
Batman roelz ja... Christian Bale
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben de reguliersdwars overgeslagen, want ik werd ineens niet lekker
Gewoon...ergensquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:13 schreef wonderer het volgende:
Weemz!
En CDP, waar moest ik dan naar je zwaaien?
Kan je doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:26 schreef wonderer het volgende:
Zal ik ze dan maar in mijn BH stoppen, Weemz?
u bedoeld waarschijnlijk: ding flof bipsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
bing flap dips! ofzo
goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:41 schreef Jerruh het volgende:
grmbl
morgen werken
en het is nog warm hier
!!
en hoe is het met de mensjes hier?
Moe, ingewanden zijn van slag, het hele huis heeft de hele dag potdicht gezeten dus het stinkt en is vochtig en warm binnen...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:41 schreef Jerruh het volgende:
grmbl
morgen werken
en het is nog warm hier
!!
en hoe is het met de mensjes hier?
Alsof ik dan z'n naam hier neer zou pleurenquote:
das waarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof ik dan z'n naam hier neer zou pleuren.
ja hoi.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:55 schreef Excess_All het volgende:
[..]
zuipbeeb :s , wie is dat nou weer
biefiehuis!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:55 schreef Excess_All het volgende:
[..]
zuipbeeb :s , wie is dat nou weer
Danny heeft een traumaquote:
Hoi poelewokkeltjequote:
Maar ondanks dat zag ie er niet geheel ongeil uit.quote:
Oeh! Dies nieuw. *aan lijstje toevoeg*quote:
Hij was erg geil ja...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ondanks dat zag ie er niet geheel ongeil uit..
.
heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij was erg geil ja...
Mooi lichaam
Josh Duhamelquote:
Hey there, hi there, ho therequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Danny uit Las Vegas:
[afbeelding]
Ik heb m ongecensureerd..moet ff zoeken!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hey there, hi there, ho there.
Tis wel maar een klein vlekje op die foto.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m ongecensureerd..moet ff zoeken!
wat klein is kan groot groeien ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis wel maar een klein vlekje op die foto..
misschien is ie een grower?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis wel maar een klein vlekje op die foto..
of niet natuurlijk.. ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:12 schreef Excess_All het volgende:
[..]
wat klein is kan groot groeien ofzo
Daar vestig dan mijn hoop maar op.quote:
En anders fantaseer je die er maar bijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar vestig dan mijn hoop maar op..
Hallo! M'n hoop, wat doe je?!quote:
Daar heb je wat aan. Size does matter!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En anders fantaseer je die er maar bij
Niet alsof jullie ooit bij elkaar in bed belandenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan. Size does matter!.
zou best kunnen, mischien eerst met een of andere amerikaanse tv producer naar bed en dan tja dan zou het best kunnenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet alsof jullie ooit bij elkaar in bed belanden
Ja dat weet jij dus effe heul niet he?!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet alsof jullie ooit bij elkaar in bed belanden
Kijk, daar heb ik iets aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:19 schreef Excess_All het volgende:
[..]
zou best kunnen, mischien eerst met een of andere amerikaanse tv producer naar bed en dan tja dan zou het best kunnen
Mwjah dan kan het best... Beavje is wel een typje wat door een grote TV Ster goedgekeurd zou wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:19 schreef Excess_All het volgende:
[..]
zou best kunnen, mischien eerst met een of andere amerikaanse tv producer naar bed en dan tja dan zou het best kunnen
mischien krijg je wel je eigen filmquote:
Like duh!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah dan kan het best... Beavje is wel een typje wat door een grote TV Ster goedgekeurd zou worden
Euhm... je gaat wel erg snel van film naar naaktfoto's.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef Excess_All het volgende:
[..]
mischien krijg je wel je eigen film
en dan je eigen naaktfotos
en dan je eigen gay fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |