quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een mug op je slaapkamer![]()
Die blieven mij niet. Serieus, als ik 1 keer per 2 jaar gestoken word is het veel. En dan merk ik er eigenlijk ook helemaal niks van.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat dacht je van een mug op je slaapkamer![]()
Een rebus, misschien? Edit:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:29 schreef peaceman het volgende:
ik zou ook niet echt meer hints weten, of jij wel Grobbel?
Dan pleit ik voor parkeren...dus als iemand nog een vraag heeft...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die blieven mij niet. Serieus, als ik 1 keer per 2 jaar gestoken word is het veel. En dan merk ik er eigenlijk ook helemaal niks van.
En afgezien van direct een rijtje albumtitels te geven weet ik ook geen betere hints, peaceman. De bandnaam leent zich ook niet echt voor een rebus.
Ik kan er wel een foto ingooien, maar die weet jij, mag je weer een nieuwe vraag bedenken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan pleit ik voor parkeren...dus als iemand nog een vraag heeft...
Trustenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:37 schreef Mark het volgende:
Ik ga slapen, ik zie vannacht wel weer of er een nieuwe openstaat
och vind ik niet erg.. heb GLO nog lang niet achterhaald... maar g eloof dat Grobbel een vraag doet..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan er wel een foto ingooien, maar die weet jij, mag je weer een nieuwe vraag bedenken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel weer een zwaaikwartiertje aankomen. Trusten Mark
Dan wacht ik Grobbel eerst even afquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
och vind ik niet erg.. heb GLO nog lang niet achterhaald... maar g eloof dat Grobbel een vraag doet..
En toen wisten we 'm nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan wacht ik Grobbel eerst even af
-edit-
En daar was hij al
Klopt, de enige negers uit de muziekwereld waar ik iets mee heb is Living Colourquote:
Nou dan mis je toch een hoop!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, de enige negers uit de muziekwereld waar ik iets mee heb is Living Colour
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Montell Jordan?
(die heeft iig zo'n baardje)
Oh ja, dat soort dingen hou ik niet bij, zelfs niet van zwarte artiestenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die heeft in Nederland ook geen nummer 1-hits gehad, volgens mij.
Mag best, ik weet dat ik heel veel misquote:
Zelfs de naam doet geen belletje rinkelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:46 schreef Grobbel het volgende:
Sterker nog, hij stond 2 weken op nummer 1 in 1993.
Het is dan ook een loepzuivere one hit wonder... Ik vraag me af of je dit alleen maar kunt weten als je toen de hitlijsten volgde.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Zelfs de naam doet geen belletje rinkelen
Da's toch wel iets meer dan een one-day-flyquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:54 schreef GLO het volgende:
Philip Bailey?
Ik kan het belletje niet eens vindenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Zelfs de naam doet geen belletje rinkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |