quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:05 schreef sizzler het volgende:
Idd. Je hebt pas echt een grote piemel als je veretariėr bent.
over·sekst (bn.)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:10 schreef Noca het volgende:
Ik zie hier een gefrustreerde man die niet kan BBQ-en. Als je vlees zwart of half rauw is dan ben je gewoon homo!
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit lijkt me meer iets voor KLB
Ik BBQ nooit - ik observeerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:10 schreef Noca het volgende:
Ik zie hier een gefrustreerde man die niet kan BBQ-en. Als je vlees zwart of half rauw is dan ben je gewoon homo!
Ja, aan al dat geklaag over de BBQ is weinig culinairs aan!quote:
"Nog voordat de aanmaakblokjes gedoofd zijn, wordt het vlees erop gegooid."quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:14 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb je niet goed opgelet bij natuurkunde.
BBQ-en gaat toch echt over eten en het is mij bedoeld om het te hebben over deze a-creatieve manier van eten bereiden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, aan al dat geklaag over de BBQ is weinig culinairs aan!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:15 schreef SCH het volgende:
[..]
De laatste 5 woorden kloppen overigens wel.![]()
Yeah baby!quote:
\quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:06 schreef Virus.NL het volgende:
1. Jij kan niet BBQen.
2. Het vuur moet juist niet branden.
3. Jij weet niet hoeveel vlees ik in de rest van de week eet.
shit man..."vlees eter" krijgt ineens een heel ander dimensie bij mij...oeffquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:05 schreef sizzler het volgende:
Dat kan ik beamenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:05 schreef sizzler het volgende:
Je gaat er domme vragen van stellenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
Wat is er nou weer mis met veel vlees eten?
Houtskool is zo jaren 80.....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
4. De rest van de buurt moet noodgedwongen de ramen dicht houden om niet de hele nacht in een doorgerookte slaapkamer door te hoeven brengen.
Is dan de lol dat je je tengels verbrand er dan niet een beetje vanaf?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
electrische bbq ben je bijna van alle negatieve punten af, en als je t goed doet smaakt t geen bal anders...
Een goede BBQ kan erg lekker zijn kijk maar eens in dit topic Het grote barbecue topic 2005quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:17 schreef SCH het volgende:
[..]
BBQ-en gaat toch echt over eten en het is mij bedoeld om het te hebben over deze a-creatieve manier van eten bereiden.
Het is zonde van al dat vleesch.
Nicequote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:14 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb je niet goed opgelet bij natuurkunde.
Pauperen is af en toe best leukquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef hi2uplz het volgende:
5. BBQ'en is voor paupers
Dat doen de Duitsers toch ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:58 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zou wel eens echt Amerikaans willen bbq-en. Met grote lappen vlees enz.
Ligt eraan in welke buurt je woont.quote:Pauperen is af en toe best leuk
Och, in een pauperbuurt kun je dan lekker socializen met je buren, en in een kakbuurt kun je je kakburen ermee pesten. Allebei tofquote:
Bij mij in de straat niet hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:09 schreef Natalie het volgende:
Je moet de tijd nemen voor 't bbq-en, anders wordt het idd niets met dat vleesMensen hebben teveel haast tegenwoordig.
Het vlees was trouwens niet te vretenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:51 schreef yootje het volgende:
Ik heb gister voor de 2e keer in mijn leven gebarbecued met vrienden bij het water en ik kan je vertellend at het erg gezellig/leuk/goed/vet/cool/tof was
WTF!?!??!!?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:51 schreef yootje het volgende:
de 2e keer in mijn leven gebarbecued
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:06 schreef Virus.NL het volgende:
1. Jij kan niet BBQen.
2. Het vuur moet juist niet branden.
3. Jij weet niet hoeveel vlees ik in de rest van de week eet.
BBQ & bier... daar zijn hele civilizaties op gebasseerd.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:26 schreef -DailaLama- het volgende:
Er gaat niets boven ijsbeer op de BBQ. Lekker vetrandje.
Ik tel dan niet kamp en dat soort dingen mee he? 1 keer hebben we thuis gebarbecued.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:25 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
WTF!?!??!!?![]()
Nou ja. .. ik zal er maar niet naar vragen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen ...
Hmmm okquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:51 schreef yootje het volgende:
[..]
Ik tel dan niet kamp en dat soort dingen mee he?
Dan geloof ik het wel. Maar ook niet bij vrienden, tuinfeesten etc.?quote:1 keer hebben we thuis gebarbecued.
Ik wou zeggen!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:12 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
BBQ & bier... daar zijn hele civilizaties op gebasseerd.
Hm, 1 keer met mijn toneelgroep. Dat was hetquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:39 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Hmmm ok...
[..]
Dan geloof ik het wel. Maar ook niet bij vrienden, tuinfeesten etc.?
Mwah is niet een "idee" hoor, maar meer een feit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:25 schreef SHE het volgende:
Hoe kom jij bij het belachelijke idee dat vlees ongezond is?
En het is ongezond om elke dag achter de PC te kruipenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:47 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Mwah is niet een "idee" hoor, maar meer een feit.
Vlees wordt door mensen in veel te grote hoeveelheden naar binnen gewerkt. Bovendien zitter er geen stoffen in die niet door middel van andere producten verkrijgbaar zijn.
Een mens heeft per dag maar 70 gram vlees "nodig". De meeste mensen eten echter rond de 250 - 300 gram. Dus... tja dat is ongezond
als je niet weet hoe het moet moet je het ook niet doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:04 schreef SCH het volgende:
Er wordt altijd zo'n heisa gemaakt van die fukkin campinggewoonte terwijl het een aanslag op de goede smaak is om lekker vlees op zo'n prutroostertje te leggen.
Bezwaren:
Het vlees is of zwart of half rauw
Ok.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:02 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het niet eens echt lekker
eet meestal vooral sla en brood
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:02 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het niet eens echt lekker
eet meestal vooral sla en brood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |