abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28209253
Alhoewel dr een centaal Jamiroquai topic gaande is ..
quote:
Autumn European Tour | 24.06.2005
The following European tour dates for Autumn 2005 have been announced. Please keep returning to this page for the latest links to buy tickets for the concerts, some of which will be pre-sale links, exclusive to visitors of jamiroquai.com.

SEPTEMBER

Wed 7 NEC, Birmingham (tickets: SeeTickets.com)
Thu 8 SECC, Glasgow (tickets: SeeTickets.com)
Sat 10 MEN Arena, Manchester (tickets: SeeTickets.com)
Sun 11 Nottingham Arena (tickets: SeeTickets.com)
Tue 13 CIA Arena, Cardiff (tickets: SeeTickets.com)
Thu 15 Point, Dublin
Sun 18 Colourline Arena, Hamburg
Tue 20 Phillipshalle, Dusseldorf
Wed 21 Arena, Berlin
Fri 23 Bercy, Paris (tickets: Fnac.com, Ticketnet.com:English,French)
Sat 24 Galaxie, Amneville (tickets: Fnac.com)
Mon 26 Halle Toni Garnier, Lyon (tickets: Fnac.com)
Thu 29 Filaforum, Milan
OCTOBER

Sat 1 Palamagatu, Bologna
Sun 2 Arena, Salzburg (tickets: oeticket.com, clubticket.at)
Tue 4 Zenith, Munich
Wed 5 Jahrhunderthalle, Frankfurt
Fri 7 Ahoy, Rotterdam
Sat 8 Forest National, Brussels (tickets: Sherpa.be:Flemish/Dutch,French)
7 Oktober komt Jamiroquai met band en al naar Europa voor als het goed is, een megashow ! Op de site van de ahoy staat er op dit moment nog geen informatie en ticketbox weet er ook nog niets van. Hopelijk kunnen die kaarten snel gekocht worden want 1 ding weet ik zeker: ik ga !

Wie nog meer ??
pi_28210596
ik denk dat ik ook wel ga ja
pi_28210698
Goeie info, maar het kan beter even hier neergezet worden

Het Centrale Jamiroquai Topic
pi_28211005
Hmmm... Interresant.

Heb 'm al eens in de Ahoy gezien en dat was zeer oke. Laatst nog de DVD van Verona gezien, en dat was nog een stukje beter en de nieuwe single klinkt ook erg goed. Eens kijken of ik dan tijd heb
pi_28212522
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 00:28 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Interresant.

Heb 'm al eens in de Ahoy gezien en dat was zeer oke. Laatst nog de DVD van Verona gezien, en dat was nog een stukje beter en de nieuwe single klinkt ook erg goed. Eens kijken of ik dan tijd heb
Idd ! En ik ben zeer benieuwd hoe de nummers op Dynamite live worden gespeeld. Nummers als (Don't) give hate a chance verdienen een mooie Jamiroquai remix
pi_28287717
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 01:41 schreef Speedski het volgende:

[..]

Idd ! En ik ben zeer benieuwd hoe de nummers op Dynamite live worden gespeeld. Nummers als (Don't) give hate a chance verdienen een mooie Jamiroquai remix
Er staan zeker een aantal mooie nummers op voor optredens. Ik moet er ook maar heen
(Don't) Give Hate A Chance vind ik een geweldig nummer. Daar mogen ze van mij nog wel een hele rits remixes van maken. Ik vind het een van de beste nummers van de CD
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_28316099
Het is nog officiëler, van de Mojo site:
quote:
Jamiroquai "The Dynamite Tour"Tot zijn eigen verschrikking is hij in thuisland Engeland een opgejaagd prooi van de roddelpers. Want je kan er gif op innemen dat elke grote of kleine misstap die Jamiroquai begaat, breed wordt uitgemeten op de voorpagina's van de verschillende tabloids. In Nederland heeft hij gelukkig niet zo veel last van zijn naughty boy reputatie. Want wij zien hem het liefste gewoon vette funky muziek maken.

De titel van het nieuwe zesde Jamiroquai album is niet voor niets Dynamite. Want de cd staat boordevol brandbare songs die iedere dansvloer met gemak kunnen laten ontploffen. Wie krijgt het niet op zijn heupen bij het luisteren van de nieuwe hit Feels Like It Should? Zoek geen dekking in Ahoy', want Jay Kay's songs exploderen voordat je er zelf erg in hebt.

Artiesten
Jamiroquai
Zie ook
http://www.jamiroquai.co.uk

7 okt 2005 Jamiroquai "The Dynamite Tour"
Ahoy', Rotterdam
artiest(en) Jamiroquai
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop za, 2 jul 2005
entree ¤33.00 ¤35.00 ¤37.00 ¤39.00
pi_28317129
moest even wennen aan het nieuwe album, maar het groeit zeker
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:31:42 #9
26444 ezzi
mama van ilse
pi_28331800
En 20 september in Dusseldorf, misschien ook een tip. Voor mij is dat in ieder geval dichter bij.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:54:02 #10
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_28353777
Ik ga kaartjes halen voor een vriendin die zaterdag op vakantie is. Maar vanaf hoe laat kan je bellen (postkantoor is te ver weg)?

Edit: Nevermind, 10 uur.

[ Bericht 12% gewijzigd door JelleS op 30-06-2005 17:08:41 ]
pi_28363547
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:54 schreef JelleS het volgende:
Ik ga kaartjes halen voor een vriendin die zaterdag op vakantie is. Maar vanaf hoe laat kan je bellen (postkantoor is te ver weg)?

Edit: Nevermind, 10 uur.
welk nummer moet je bellen dan?
pi_28372838
Je kunt NU al kaartjes bestellen via ticketservice.nl !!!
Waar wacht je nog op ? Ik heb ze al hoor !
pi_28374012
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:14 schreef Angel21 het volgende:
Je kunt NU al kaartjes bestellen via ticketservice.nl !!!
Waar wacht je nog op ? Ik heb ze al hoor !
Waar zit / sta je ?
pi_28374107
in de arena
pi_28374232
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:54 schreef Angel21 het volgende:
in de arena
pi_28374267
Kga zelf de kaartjes ergens volgende week bestellen. Eerst nog ff van 2 vrienden horen of ze wel of niet mee gaan. Scheelt anders weer 2 ritjes naar het postkantoor.
pi_28374312
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:58 schreef Speedski het volgende:

[..]

Heb jij ook al kaarten ?
pi_28374377
Hmmm... je kan er maximaal maar 2 bestellen via ticketservice. En straks is het uitverkocht ?!!
pi_28374414
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:01 schreef Angel21 het volgende:
Hmmm... je kan er maximaal maar 2 bestellen via ticketservice. En straks is het uitverkocht ?!!
Zo hard zal het ook niet gaan ...
pi_28409870
Kheb ook kaartjes Voor de vloer, dus mooi dichtbij het podium
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:05:19 #21
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_28416871
Ik belde meteen om 10 uur, 20 min in de wacht gestaan, en mij werd verteld dat er alleen nog maar zitplaatsen waren.
Maar nu lees ik op de site dat er nog wel gewoon zitplaatsen zijn.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:13:18 #22
26444 ezzi
mama van ilse
pi_28418938
Vanmorgen om 10 uur waren er geen staanplaatsen beschikbaar, en vanaf kwart voor 11weer wel. Ik heb net voor sluitingstijd nog even in de pc op m'n werk gekeken en de staanplaatsen staan er weer in. Beetje vreemd was dat wel, want ik schoot in de stress dat er alleen nog zitplaatsen waren. Dat wilde ik echt niet.
pi_28440250
ik stond om 10 uur bij het postkantoor (leeuwarden) en had gewoon staanplaatsen Ik moest eerst nog 2 minuten wachten want ik was 2 minuten te vroeg
  maandag 4 juli 2005 @ 13:45:16 #24
1602 Fransie
blue is not red
pi_28474782
quote:
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:

JAMIROQUAI
Ahoy'
Vr, 07/10/05 8:00 PM

Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Ben er ook bij, zojuist waren er nog kaartjes
Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:54:26 #25
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_28512565
Klote ticketservice. Ik heb ze 3 dagen geleden gemailed dat er nog gewoon staanplaatsen waren en of ze mijn zitplaatsen konden omzetten. Helemaal nog niks van ze gehoord, en de staanplaatsen zijn dus nu allemaal weg. Ff een paar boze mailtjes sturen.
pi_28524331
Ah shit.. pfff dat gaat hard met die kaartjes. Ik wilde staan :s
Somebody help me cause I'm falling
pi_28647788
Kheb de kaartjes ook besteld via de ticketservice. Ik heb staanplaatsen maar heb deze wel begin van deze week besteld
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:07:52 #28
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_28653437
Ik zaterdag al, maar ik heb dus zitplaatsen. Heb ticketservice nu al 5 keer gemailed, maar nog helemaal niks van ze gehoord. Ik weet nu ook niet of het geld voor de zitplaatsen wel op tijd is aangekomen, straks heb ik ook die kaartjes niet. Maar ook daarover mailen ze niet terug.
pi_28679946
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 15:07 schreef JelleS het volgende:
Ik zaterdag al, maar ik heb dus zitplaatsen. Heb ticketservice nu al 5 keer gemailed, maar nog helemaal niks van ze gehoord. Ik weet nu ook niet of het geld voor de zitplaatsen wel op tijd is aangekomen, straks heb ik ook die kaartjes niet. Maar ook daarover mailen ze niet terug.
Als je het geld gewoon over hebt gemaakt dan komen die kaartjes echt wel jouw kant op.

"Have i little faith in .... ticketbox"
pi_28687505
Daar wil ik ook wel heen. Even kijken of ik iemand mee kan krijgen...
Kusje.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:00:45 #31
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_28740378
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef Speedski het volgende:

[..]

Als je het geld gewoon over hebt gemaakt dan komen die kaartjes echt wel jouw kant op.

"Have i little faith in .... ticketbox"
Je had gelijk. Ze zaten vandaag bij de post

Maar ze hebben nog steeds niet het lef gehad om me terug te mailen, en tis nu al meer dan een week geleden.
pi_28740495
Kut alleen nog maar
Categorie: Rang 3
Niveau: INGANG WEST Vak: BC

is dat wat?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_28754726
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef JelleS het volgende:

[..]

Je had gelijk. Ze zaten vandaag bij de post

Maar ze hebben nog steeds niet het lef gehad om me terug te mailen, en tis nu al meer dan een week geleden.
Mooi dat je de kaartjes hebt
Kheb ze zelf nog niet binnen .... Maar dat komt vast wel goed
pi_28809296
Kaartjes binnen

Ingang: Arena, vloer .. Vrij zitten / staan
pi_28869746
Jaa ook kaartjes binnen!!
En ik moet dan wel zitten, maar ik ben er tenminste bij!
pi_28869870
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 22:28 schreef Liekje het volgende:
Jaa ook kaartjes binnen!!
En ik moet dan wel zitten, maar ik ben er tenminste bij!

Welk vak ?
pi_28872210
vak Ae
Is dat wat?
pi_28872502
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:09 schreef Liekje het volgende:
vak Ae
Is dat wat?
pi_28872552
Nouja ik zie hem vast wel in het klein staan, haha (ik lach wel maar ben stiekem wel jaloers op je )
Maar dankje voor de plattegrond!
pi_28872706
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:24 schreef Liekje het volgende:
Nouja ik zie hem vast wel in het klein staan, haha (ik lach wel maar ben stiekem wel jaloers op je )
Maar dankje voor de plattegrond!
Kzwaai wel als ik voor vak Ae loop
pi_28873142
Nou vooruit.. dan zal ik misschien ook terugzwaaien
(PFF)
pi_30341265
Nog maar 1 maand ... aftellen!
pi_30354274
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:56 schreef Liekje het volgende:
Nog maar 1 maand ... aftellen!
pi_30359041
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:09 schreef Liekje het volgende:
vak Ae
Is dat wat?
Heb ik gestaan/zeten met Green Day. Je ziet het allemaal niet super dichtbij, maar de sfeer was er niet minder om. Goed te doen. Al blijft staanplaatsen natuurlijk het beste.

Ik wilde ook kaarten, maar het is nu toch echt helemaal uitverkocht helaas.
pi_31270922
En het was superrr! Echt weer een geweldig concert!
Wat kunnen ze er een show van maken he!
pi_31278446
Hmm.. had ander topic geopend tijdje geleden, fijn dat de Fok! search zo fijn werkt...

Maar ik was er gister dus ook bij, zat/stond in vak Cg.. prima plaatsen.. En wat een geweldig concert .. Heeft iemand al foto's en/of filmpjes?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_31280283
Filmpjes van mij!

Kan helaas maar tot 5 mb uploaden hier, dus alleen kortere filmpjes...

Deeper underground

alright

time won't wait

deeper underground2

weet titel van dit nummer ff niet, maar ziet er leuk uit
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_31285683
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:33 schreef Proper_fucked het volgende:
.filedump.nl/files/SV_A0269.avi]weet titel van dit nummer ff niet, maar ziet er leuk uit[/url]
Leuke filmpjes man
Kheb hier ook nog wat filmpjes gemaakt, maar die zijn iets van 100 mb per stuk.

Trouwens, dat nummer = Black Capricorn Day (van de CD Synkronized).
pi_31285865
Nou mensen, wat was dat een gaaf concert zeg!
Ik werd wel even flink gefopt, want ik zat te wachten op een voorprogramma. Ik vond het decor dr namelijk niet uitzien, want ik dacht dat dr een aantal metalen platen hingen. Wist ik veel dat die ook nog es licht in alle kleuren konden geven
Maar vanaf het eerste nummer zat de sfeer er al goed in waar ik stond (10 meter van het podium in het midden). En wat ik helemaal te gek vond is dat er nummers gespeeld werden van ALLE CD's !! Ik kon echt wel janken van toen Revolution werd gespeeld. Maar .. kwas volgens mij wel de enige die dat kon, want in een straal van 2 meter keek iedereen elkaar aan met een blik van: ik ken dat nummer niet (dat hadden ze overigens wel een stuk of 5 keer die avond).
Wat ik aan de ene kant wel leuk vond maar aan de andere kant niet, is dat er veel dezelfde nummers voorbij kwamen die ook tijdens hun vorige tour gespeeld werden. Tuurlijk zijn Cosmic Girl, en Allright toppers van nummers, maar aan de andere kant was deze live-variant echt smullen !

Verder heb ik weer teveel uitgegeven voor een longshirt met op de voorkant: Dynamite en op de achterkant het logo'tje van Jamiroquai en heb ik een bijzonder schorre stem, want ik heb op 1 nummer na alle nummers uit volle borst meegezongen.

Jap, dit concert is duidelijk eentje op te blijven onthouden en ik hoop dat de Amerika tour gauw voorbij is, want dat betekent dat de DVD gauw in produktie wordt gebracht. En Speed is Speed niet als ik dan niet voor de winkeldeur lig
pi_31287764
Sluit me helemaal aan bij speed
En ja.. ook ik te veel geld uitgegeven aan een leuk shirtje

Maar inderdaad super dat er van alles gespeeld werd.. super nr's van de laatste cd, maar ook oude nr's zoals space cowboy en revolution e.d. Echt super Zit echt te wachten op de dvd!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:42:50 #51
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_31287893
quote:
Volgens mij is dat Black Capricorn day, was er helaas niet bij, ik was veel te laat met de kaarten, soms moet je wel de concertagenda in de gaten houden
pi_31289721
Het was zeker weten een gaaf concert... De sfeer zat er zeker weten goed in. Het viel mij inderdaad ook op dat een flink aantal mensen de oude nummers niet kennen of kenden (nu zullen ze die wel kennen neem ik aan)... Ik vond het decor ook errug mooi, met al die lichteffecten .... supergaaf... Het mooiste van de avond vond ik toch wel de toegift. Die was echt fantastisch..iedereen mee springen...echt Wauw..
Ik heb me ook laten afleggen door een veel te duur t-shirt te kopen (Die met Dynamite op de voorkant en de data en steden op de achterkant), maar ik heb het er voor over.
Ik stond trouwens voor aan precies op het punt waar JK het hek op sprong (Kheb em dus aangeraakt ) Als ik er nu al weer aan terugdenk vind ik het al weer jammer dat het voorbij is.. Hopelijk komt de DVD erg snel uit.
pi_31293668
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef MrMoon het volgende:Ik heb me ook laten afleggen door een veel te duur t-shirt te kopen (Die met Dynamite op de voorkant en de data en steden op de achterkant), maar ik heb het er voor over.
Kheb de zwarte longsleeve met in het rood - wit dynamite op de voorkant en achterop het logo van jamiroquai

Kvond wel dat de dames-shirts 10x beter waren dan de mannenkeuze
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:43:19 #54
26444 ezzi
mama van ilse
pi_31306888
De show was geweldig. Ik stond vooraan precies in het midden en ik heb van iedere second genoten. Ze speelden dezelfde set die ik in Dusseldorf had gezien. Gisteren ben ik ook naar Brussel gegaan en daar deden ze Starchild! Het geluid was daar ook beter. Toch was Jay weer constant aan het seinen naar de geluidstechnicus maar dat doet hij bij elke show wel.
pi_31310862
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef ezzi het volgende:
De show was geweldig. Ik stond vooraan precies in het midden en ik heb van iedere second genoten. Ze speelden dezelfde set die ik in Dusseldorf had gezien. Gisteren ben ik ook naar Brussel gegaan en daar deden ze Starchild! Het geluid was daar ook beter. Toch was Jay weer constant aan het seinen naar de geluidstechnicus maar dat doet hij bij elke show wel.
Het is erg jammer dat ze Starchild niet deden, dat is misschien wel een van de beste nummers van de cd (naar mijn mening) Ik stond recht tegenover de toetsenist en vooraan..
pi_31311731
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef ezzi het volgende:
Jij bent wel erg goed bezig zeg
pi_31311807
paar foto's van ander forum:

zondag 9 oktober 2005 @ 21:29:21 #58
26444 ezzi
mama van ilse
pi_31317253
quote:
[
Jij bent wel erg goed bezig zeg
Tja, ik krijg er geen genoeg van. Vindt ze echt helemaal geweldig.

In Brussel heb ik Matt gesproken en die zei dat ze zeker volgend jaar terug kwamen (er komt waarschijnlijk een best of album)
Jay zei dat in Rotterdam ook al. Matt zei dat het best kon dat ze festivals gingen doen.
pi_31317704
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef ezzi het volgende:

[..]

In Brussel heb ik Matt gesproken en die zei dat ze zeker volgend jaar terug kwamen (er komt waarschijnlijk een best of album)
Jay zei dat in Rotterdam ook al. Matt zei dat het best kon dat ze festivals gingen doen.
Jamiroquai @ lowlands
pi_31323340
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef ezzi het volgende:

[..]

Cool
Ik vond het trouwens ook goed wat Jay zei voor dat nr (Don't) Give Hate A Chance.. even zijn mening/gedachten over hoe het er voor staat op de wereld vandaag de dag
pi_31327131
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Cool
Ik vond het trouwens ook goed wat Jay zei voor dat nr (Don't) Give Hate A Chance.. even zijn mening/gedachten over hoe het er voor staat op de wereld vandaag de dag
Idd, dat was wel heel goed.. En aan het einde:

hierstaan nog wat meer foto's
pi_31337899
Mooie foto's, ik heb die van mij vanmiddag even naar de Hema gebracht om ze te laten ontwikkelen, ik was helaas niet eerder in gelegenheid om dat te doen. Ik kan ze woensdag ophalen, ik ben benieuwd wat er gelukt is...
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:02:51 #63
26444 ezzi
mama van ilse
pi_31345803
ik heb vandaag een opname van Parijs gehoord en ik krijg er gewoon heimwee van. Jammer dat het alweer voorbij is. En nu maar hopen dat ze inderdaad volgend jaar terugkomen.
pi_31347340
waar heb je dat gehoord dan? Ik zoek ook nog de opname van afgelopen vrijdag, maar kan et nergens vinden
pi_31351385
Ik ben in 1997 geweest.
En ze waren toen al goed men.

Ik vind het trouwens heerlijk hoe Jay danst.
Volgens mij deed hij aan breakdance.

Echt heerlijk hoe hij danst, de muziek is een genot, maar het dansen zeker ook.
pi_31351897
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 04:01 schreef Cici het volgende:
Ik ben in 1997 geweest.
En ze waren toen al goed men.

Ik vind het trouwens heerlijk hoe Jay danst.
Volgens mij deed hij aan breakdance.

Echt heerlijk hoe hij danst, de muziek is een genot, maar het dansen zeker ook.
Idd, niet te geloven wat een energie hij heeft. Hij bleef maar rennen en springen(bij die trap ) en rondjes draaien.. Hij maakt echt de show..
pi_31356432
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 07:55 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Idd, niet te geloven wat een energie hij heeft. Hij bleef maar rennen en springen(bij die trap ) en rondjes draaien.. Hij maakt echt de show..
Hij is inderdaad erg energiek... Dat maakt de show ook zo geweldig Ik hoop dat ze snel weer komen..
pi_31363965
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:19 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Hij is inderdaad erg energiek... Dat maakt de show ook zo geweldig Ik hoop dat ze snel weer komen..
Kheb genoeg bands gezien, waar de zanger een beetje achter die microfoon bleef hangen en het enige wat bewoog zn mond was. En da's natuurlijk niet zo'n feest.
pi_31364271
Nou, chris martin(coldplay) maakt er opzich ook wel show van.. Zit te rammen achter piano en springt ook erg raar rond(gaat gewoon op in zijn eigen muziek), idd stuk leuker om naar te kijken..
pi_31379981
Ik heb net even de foto's opgehaald er zijn veel gelukt moet ik zeggen, het valt me enorm mee. Ik zal ze binnenkort even scannen en dan zal ik ze op internet zetten, de link volgt dan nog..
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:10:57 #71
26444 ezzi
mama van ilse
pi_31382315
MrMoon, ik ben benieuwd. Op het forum jamirotalk.net zijn ook veel nederlanders die foto's willen zien. Wil je ze dan daar ook posten, of anders vind je het goed als ik de link daar op zet?
pi_31383629
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:10 schreef ezzi het volgende:
MrMoon, ik ben benieuwd. Op het forum jamirotalk.net zijn ook veel nederlanders die foto's willen zien. Wil je ze dan daar ook posten, of anders vind je het goed als ik de link daar op zet?
is prima..
pi_31386680
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:10 schreef ezzi het volgende:
Zet anders daar maar een linkje naar hier
pi_31475511
Zei een tijdje geleden al dat ik Jamiroquai eigenlijk niet echt kende, wel eens nummertje gehoord en daardoor Dynamite gekocht(ja, echt gekocht(na paar nummers te hebben gedownload)).. Natuurlijk helemaal gek geworden van Dynamite, en nu heb ik dus wat meer albums/nummers van hem.. nog druk bezig om al zijn albumsbinnen te halen. Maar ben nu echt jamiroquai-gek, luister eigenlijk alleen dit nog maar . Jammer dat ik niet al die andere nummers kende voor het concert, maarja..

Jamiroquai .. Wat ben ik blij dat ik bij zijn concert ben geweest!!
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:27:34 #75
26444 ezzi
mama van ilse
pi_31485653
Leuk PF, ik herken dit wel. Ik heb dit zelf meegemaakt een paar jaar geleden. Ieder nieuw nummer die ik hoorde was weer geweldig en ik had in 1 week alle albums gekocht (ja, ik koop ze) Ik luisterde alleen Jamiroquai. Nu heb ik dat ook weer. Nog steeds helemaal excited van het concert.
pi_31486546
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:08 schreef Proper_fucked het volgende:
Zei een tijdje geleden al dat ik Jamiroquai eigenlijk niet echt kende, wel eens nummertje gehoord en daardoor Dynamite gekocht(ja, echt gekocht(na paar nummers te hebben gedownload)).. Natuurlijk helemaal gek geworden van Dynamite, en nu heb ik dus wat meer albums/nummers van hem.. nog druk bezig om al zijn albumsbinnen te halen. Maar ben nu echt jamiroquai-gek, luister eigenlijk alleen dit nog maar . Jammer dat ik niet al die andere nummers kende voor het concert, maarja..

Jamiroquai .. Wat ben ik blij dat ik bij zijn concert ben geweest!!
ze liggen allemaal bij de frs (Free Record Shop) in de 3 voor 25 bak.
Ik heb zelf exact hetzelfde gehad een aantal jaar terug (rond het uitkomen van Synkronized) En bij elke cd ben ik weer helemaal in de ban van Jamiroquai. Ik kan er echt weken achter elkaar naar luisteren zonder dat de muziek begint te vervelen. Ik heb inmiddels ook een groot aantal live shows op mp3. Een heleboel remixes van nrs, alle videoclips, een groot aantal singles... dus tja misschien een beetje overdreven maar ik vind ze de beste band allertijden
pi_31488015
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:18 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ze liggen allemaal bij de frs (Free Record Shop) in de 3 voor 25 bak.
Ik heb zelf exact hetzelfde gehad een aantal jaar terug (rond het uitkomen van Synkronized) En bij elke cd ben ik weer helemaal in de ban van Jamiroquai. Ik kan er echt weken achter elkaar naar luisteren zonder dat de muziek begint te vervelen. Ik heb inmiddels ook een groot aantal live shows op mp3. Een heleboel remixes van nrs, alle videoclips, een groot aantal singles... dus tja misschien een beetje overdreven maar ik vind ze de beste band allertijden
Beste band allertijden gaat voor mij nog wat te ver, maar vind ze zeker heel erg goed.. Ze staan zeker in m'n lijstje met favorieten
pi_31513876
Hier zijn mijn foto's, ik heb ze alleen nog niet bewerkt om die ruis weg te halen

Foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')