Volgens mij is dat Black Capricorn day, was er helaas niet bij, ik was veel te laat met de kaarten, soms moet je wel de concertagenda in de gaten houdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:33 schreef Proper_fucked het volgende:
Filmpjes van mij!
weet titel van dit nummer ff niet, maar ziet er leuk uit
Kheb de zwarte longsleeve met in het rood - wit dynamite op de voorkant en achterop het logo van jamiroquaiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef MrMoon het volgende:Ik heb me ook laten afleggen door een veel te duur t-shirt te kopen (Die met Dynamite op de voorkant en de data en steden op de achterkant), maar ik heb het er voor over.
Het is erg jammer dat ze Starchild niet deden, dat is misschien wel een van de beste nummers van de cd (naar mijn mening) Ik stond recht tegenover de toetsenist en vooraan..quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef ezzi het volgende:
De show was geweldig. Ik stond vooraan precies in het midden en ik heb van iedere second genoten. Ze speelden dezelfde set die ik in Dusseldorf had gezien. Gisteren ben ik ook naar Brussel gegaan en daar deden ze Starchild! Het geluid was daar ook beter. Toch was Jay weer constant aan het seinen naar de geluidstechnicus maar dat doet hij bij elke show wel.
Jij bent wel erg goed bezig zegquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef ezzi het volgende:
De show was geweldig. Ik stond vooraan precies in het midden en ik heb van iedere second genoten. Ze speelden dezelfde set die ik in Dusseldorf had gezien. Gisteren ben ik ook naar Brussel gegaan en daar deden ze Starchild! Het geluid was daar ook beter. Toch was Jay weer constant aan het seinen naar de geluidstechnicus maar dat doet hij bij elke show wel.
Tja, ik krijg er geen genoeg van. Vindt ze echt helemaal geweldig.quote:[
Jij bent wel erg goed bezig zeg![]()
Jamiroquai @ lowlandsquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef ezzi het volgende:
[..]
Tja, ik krijg er geen genoeg van. Vindt ze echt helemaal geweldig.
In Brussel heb ik Matt gesproken en die zei dat ze zeker volgend jaar terug kwamen (er komt waarschijnlijk een best of album)
Jay zei dat in Rotterdam ook al. Matt zei dat het best kon dat ze festivals gingen doen.
Coolquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef ezzi het volgende:
[..]
Tja, ik krijg er geen genoeg van. Vindt ze echt helemaal geweldig.
In Brussel heb ik Matt gesproken en die zei dat ze zeker volgend jaar terug kwamen (er komt waarschijnlijk een best of album)
Jay zei dat in Rotterdam ook al. Matt zei dat het best kon dat ze festivals gingen doen.
Idd, dat was wel heel goed.. En aan het einde:quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Cool
Ik vond het trouwens ook goed wat Jay zei voor dat nr (Don't) Give Hate A Chance.. even zijn mening/gedachten over hoe het er voor staat op de wereld vandaag de dag
Idd, niet te geloven wat een energie hij heeft. Hij bleef maar rennen en springen(bij die trapquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 04:01 schreef Cici het volgende:
Ik ben in 1997 geweest.
En ze waren toen al goed men.
Ik vind het trouwens heerlijk hoe Jay danst.
Volgens mij deed hij aan breakdance.
Echt heerlijk hoe hij danst, de muziek is een genot, maar het dansen zeker ook.
Hij is inderdaad erg energiek... Dat maakt de show ook zo geweldigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:55 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Idd, niet te geloven wat een energie hij heeft. Hij bleef maar rennen en springen(bij die trap) en rondjes draaien.. Hij maakt echt de show..
Kheb genoeg bands gezien, waar de zanger een beetje achter die microfoon bleef hangen en het enige wat bewoog zn mond was. En da's natuurlijk niet zo'n feest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg energiek... Dat maakt de show ook zo geweldigIk hoop dat ze snel weer komen..
is prima..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:10 schreef ezzi het volgende:
MrMoon, ik ben benieuwd. Op het forum jamirotalk.net zijn ook veel nederlanders die foto's willen zien. Wil je ze dan daar ook posten, of anders vind je het goed als ik de link daar op zet?
Zet anders daar maar een linkje naar hierquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:10 schreef ezzi het volgende:
MrMoon, ik ben benieuwd. Op het forum jamirotalk.net zijn ook veel nederlanders die foto's willen zien. Wil je ze dan daar ook posten, of anders vind je het goed als ik de link daar op zet?
ze liggen allemaal bij de frs (Free Record Shop) in de 3 voor 25 bak.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:08 schreef Proper_fucked het volgende:
Zei een tijdje geleden al dat ik Jamiroquai eigenlijk niet echt kende, wel eens nummertje gehoord en daardoor Dynamite gekocht(ja, echt gekocht(na paar nummers te hebben gedownload)).. Natuurlijk helemaal gek geworden van Dynamite, en nu heb ik dus wat meer albums/nummers van hem.. nog druk bezig om al zijn albumsbinnen te halen. Maar ben nu echt jamiroquai-gek, luister eigenlijk alleen dit nog maar. Jammer dat ik niet al die andere nummers kende voor het concert, maarja..
Jamiroquai![]()
.. Wat ben ik blij dat ik bij zijn concert ben geweest!!
Beste band allertijden gaat voor mij nog wat te ver, maar vind ze zeker heel erg goed.. Ze staan zeker in m'n lijstje met favorietenquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze liggen allemaal bij de frs (Free Record Shop) in de 3 voor 25 bak.
Ik heb zelf exact hetzelfde gehad een aantal jaar terug (rond het uitkomen van Synkronized) En bij elke cd ben ik weer helemaal in de ban van Jamiroquai. Ik kan er echt weken achter elkaar naar luisteren zonder dat de muziek begint te vervelen. Ik heb inmiddels ook een groot aantal live shows op mp3. Een heleboel remixes van nrs, alle videoclips, een groot aantal singles... dus tja misschien een beetje overdreven maar ik vind ze de beste band allertijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |