Het is hier heerlijk. Het regent niet en deze temperatuur is wel ff lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:32 schreef ymme het volgende:
Is het bij jullie ook K U T weer?
Ik heb de hele week lopen zeiken dat het zo warm was. En nu wil ik het droog hebben. Het is eigenlijk nooit goed he. Ben in iedergeval wel blij dat het niet meer zo heel warm is
Nou ik vind het zo heerlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:40 schreef Airelle het volgende:
lekker fris weer.
als morgen de zon maar weer schijnt.
Nee, dat kan ze niet, en haar producers ook niet, helaas. R&B, Urban/hiphopquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:49 schreef timbob het volgende:
Dus, met alle respect voor missy eliot hoor, maar kan ze de volgende keer niet gewoon zelf een melodietje bedenken?
niks mis met hiphop hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:51 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nee, dat kan ze niet, en haar producers ook niet, helaas. R&B, Urban/hiphop![]()
Ja, je hebt gelijk. Goede, melodieuze, hiphop is inderdaad tof (oude Dr Dre, Snoop, WTC etc)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:55 schreef timbob het volgende:
niks mis met hiphop hoor
mits goed gedaan
maar dat "urban" van tegenwoordig.. is het niet he.
ik heb de eerste cd van missy elliot, die is nog wel okquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Goede, melodieuze, hiphop is inderdaad tof (oude Dr Dre, Snoop, WTC etc)![]()
Dat hele urban gedoe is 'niet mijn ding'.![]()
Ik zeg altijd: 'dat is van na mijn tijd'.![]()
Dat is de beste hiphop. Heb hier nog wat oude Osdorp Posse cd's liggen en Ice-T uit 1989quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:59 schreef timbob het volgende:
ik heb de eerste cd van missy elliot, die is nog wel ok
verder van die hiphop die echt nooit in de top40 zal komen
gelukkig hebben we ali b en lange frans & baas b nog om het wat te compenserenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:55 schreef timbob het volgende:
[..]
niks mis met hiphop hoor
mits goed gedaan
maar dat "urban" van tegenwoordig.. is het niet he.
pfshquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:02 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat is de beste hiphop. Heb hier nog wat oude Osdorp Posse cd's liggen en Ice-T uit 1989![]()
vergeet brace nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
gelukkig hebben we ali b en lange frans & baas b nog om het wat te compenseren.
Roots Manuva is herrie menquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:05 schreef timbob het volgende:
[..]
pfsh
ik heb tenminste New flesh for old! en Roots manuva en Kubus en the herbaliser en pete philly! en en en en!
ja!
Talib Kweli en Hi-Tek.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:05 schreef timbob het volgende:
pfsh
ik heb tenminste New flesh for old! en Roots manuva en Kubus en the herbaliser en pete philly! en en en en!
ja!
hehequote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
ohnee die vooral niet.
hiphop leeft in NL.
vertel.....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:08 schreef The_Langolier het volgende:
Moet zo gewoon 1:30 uur in de trein zitten.
Maar de eindbestemming:
ohneequote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:08 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
nouja, op zich wel. maar dat merkt de menigte niet
Ik ben ook voor haar en ik ben stiekem eigenlijk ook voor Federerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tjah nu Justine Henin eruit is.
Ben ik maar voor Sharapova.
Nijmegen - Roermond.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:08 schreef Airelle het volgende:
vertel.....
*Op briefje schrijft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:09 schreef timbob het volgende:
Talib Kweli doet mee op de cd van Pete philly!
ken je die?
zo niet
doe 's halen
Federer is de boris van het tennis.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben ook voor haar en ik ben stiekem eigenlijk ook voor Federer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |