Vooral Barbara vind ik gewoon geweldig daarquote:
Waarom zouden ze poppen gebruiken voor die scène?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:36 schreef Yonderboi het volgende:
Dat is geen stuntvrouw, dat is een pop! Kijk maar naar Stefano, die zit daar veel te statisch. Als je de aflevering ziet dan kan je ook zien dat het poppen zijn op dat moment.
Dat hangt ervan af. Je hebt al dvd-recorders voor minder dan 200 euro. Vanwege het gebruiksgemak zou ik kiezen voor een dvd-recorder met harde schijf. Dat scheelt een hoop ergernis wat betreft het wisselen van schijfjes. Het nadeel is alleen dat die tussen de 400 en 800 euro kosten. De betrouwbaarheid van de apparaten laat soms ook nog wat te wensen over.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:24 schreef Frey het volgende:
En hoe duur is een goede DVD recorder waarmee je wel gewoon dus al die dingen kunt doen
Karel !quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, wie is er het afgelopen jaar NA de afgelopen zomercliff doodgegaan dan??
Vader Hogendoorn wil het kind hebben en volgt trix naar Australië. Daar ...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef BVO het volgende:
[[url=http://img161.echo.cx/img161/9891/1490zp6mi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zit ik op school bij een examen Nederlands en is dit een gaten tekst ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:50 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Vader Hogendoorn wil het kind hebben en volgt trix naar Australië. Daar ...
verongelukken. Herman noemt het kind Herman-Rien Hogendoorn en voedt hem op. ...
... kan hij niet zelf opvoeden. Moeder Martine wordt weliswaar ...
maar verhindert vanuit de gevangenis ... over dochter Wendela krijgt. Wendela ...
eerste instantie opgevoed door ... maar als deze situatie onhoudbaar wordt. ...
pleegouders voor haar gevonden. Door deze mensen wordt Wendela Chorgette genoemd. ...
afgekort tot Sjors. Frits heeft geen één van zijn kinderen zien opgroeien. Helemaal ...
niet, Wendela heeft hij namelijk een geldberdag van 1 miljoen gulden nagelaten...
Van Houten haalt miljoenen opdracht binnen!
Van Houten en van Hoogendoorn halen miljoenen campagne binnen. Na lang overleg is het miljoe ...
bedrijf Marquant (?) N.V. toch overstag gegaan. Van Houten is een van de meest ... bedrijven
dit moment.
Van Houten trouwt zijn Dian.
Na een lange tijd trouwt van Houten eindelijk zijn Dian. De plechtigheid zal plaats vinden op de
Antillen (?) en word (!) gevierd in besloten kring.
Ik zal wel eens kijken of ik een duidelijkere cap kan makenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zit ik op school bij een examen Nederlands en is dit een gaten tekst ofzo![]()
Heyyy ga jij het dan eens proberen, ik heb er nog echt veel uitgehaald!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zit ik op school bij een examen Nederlands en is dit een gaten tekst ofzo![]()
Nee dankje je hebt goed je best gedaan hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Heyyy ga jij het dan eens proberen, ik heb er nog echt veel uitgehaald!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:07 schreef edje34 het volgende:
Kan er iemand in het kort een samenvatting geven van wat er gebeurd is gisteren??
Ik heb niet kunnen kijken en ook maandag ben ik niet in de gelegenheid om de herhaling te zien.
Alvast bedankt.
quote:Ludo benoemt Nick tot vice-president van Sanders Inc.
Valerie wordt flink bedreigd door Ludo in de lift van de Rozenboom. Hij is woedend op haar nu zij Janine heeft ingelicht over Ludo's daden bij de verdwijning van Martine. Wat is hij van plan?
Sjors botst per ongeluk tegen een onbekende jongeman aan. Ze zijn beide nogal gecharmeerd van elkaar. Sjors kan de hele dag nergens anders meer aan denken.
Guus wil foto's zien van Arnie, de vermiste zoon van Laura. Laura laat deze natuurlijk maar al te graag zien. Terwijl hij de foto's bekijkt, krijgt hij beelden in zijn hoofd te zien. Dennis en Arnie zijn op dezelfde dag geboren. Guus heeft destijds de baby's verwisseld... Arnie is zijn zoon, niet Dennis!
Ludo confronteert Stefano en Yasmin met hetgeen dat hij weet over de breuk tussen de twee. Beide voelen ze zich bedreigd door Ludo. De breuk met Yasmin en zijn etterige broer Nick worden Stefano nu echt te veel. Hij stapt zijn auto in en is van plan Nick wat aan te doen. Yasmin probeert hem tegen te houden en stapt ook in de auto. Ze weet Stefano niet te overtuigen...hij geeft vol gas en rijdt op Nick af. Yasmin kan niks doen. Met een enorme snelheid rijdt Stefano Nick aan. Hij valt bewusteloos op de grond neer. Maar wat veel erger is... Stefano kan nu niet meer optijd remmen en rijdt met zijn hele auto het water in. Hij en Yasmin hebben beide een enorme dreun gekregen door de val. Als Stefano beseft dat 'ie tot zijn buik in het water zit, raakt hij in paniek. Yasmin is bewusteloos en reageert niet meer... ondertussen stijgt het water... Wie gaat dit in godsnaam overleven!?
BRON: Soapmail
Don't hotlink images error, maar als ik em apart paste in de browser zie ik het wel, veel meer valt er ook niet uit te halenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:13 schreef Nano het volgende:
http://img93.echo.cx/img93/9558/0fok7ae.jpg
Duidelijker kan die niet
Ik ben het zatquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Don't hotlink images error, maar als ik em apart paste in de browser zie ik het wel, veel meer valt er ook niet uit te halen
Alleen adt Jack blijkbaar wel weet dat Sjors Sjors is
Ook nog niet toch?!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:19 schreef JohnDDD het volgende:
Alleen adt Jack blijkbaar wel weet dat Sjors Sjors is
Ik lees dat ook...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Staat er nou "Van Houten en van Hogendoorn halen miljoenen opdracht binnen." ?!![]()
Een paar jaar geleden zonden ze herhalingen uit van oude GTST-afleveringen. Ik heb me ook afgevraagd waarom dat tegenwoordig niet meer gebeurt.quote:wat ook leuk zou zijn is om tijdens de zomerstop weer met de aller eerste afleveringen te beginnen.
Hij weet wel dat er in Meerdijk ene Sjors rondloopt, maar hij weet volgens mij niet dat het meisje dat voor hem in katzwijm viel z'n halfzus is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:23 schreef BVO het volgende:
Ook nog niet toch?!
Het trok denk ik te weinig kijkers.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:00 schreef Neuralnet het volgende:
Een paar jaar geleden zonden ze herhalingen uit van oude GTST-afleveringen. Ik heb me ook afgevraagd waarom dat tegenwoordig niet meer gebeurt.
Idd dat vraag ik me ook af ze hadden deze zomer kunnen sarten met de aller eerste serie.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:00 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden zonden ze herhalingen uit van oude GTST-afleveringen. Ik heb me ook afgevraagd waarom dat tegenwoordig niet meer gebeurt.
Nee joh... dan past er geen complete week op m'n dvd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:03 schreef edje34 het volgende:
Ook moeten ze de laatste aflevering voor de zomerstop een extra lange gtst maken van één uur ook dat gebeurt te weinig.
Ja, de laatste aflevering zou ook een dubbele moeten zijn. Dan is er tijd om alle personages langs te laten komen met hun eigen verhaallijnen. Met de brand ging het makkelijk, omdat bijna iedereen bij elkaar was. De cliffhanger van seizoen 11 bevatte ook alle personages, maar die cliff was niet zo'n succes. Gewoon lekker een uurquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:03 schreef edje34 het volgende:
[..]
Idd dat vraag ik me ook af ze hadden deze zomer kunnen sarten met de aller eerste serie.
Ook moeten ze de laatste aflevering voor de zomerstop een extra lange gtst maken van één uur ook dat gebeurt te weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |