nee sorry:quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:21 schreef miekd het volgende:
dat is een AF-S 80-200AF-D versie was ongeveer 100 - 200 euro goedkoper. Ik had ook geen 1100 neergelegd voor een 80-200, dan was ik ZEKER voor een 70-200 gegaan.
ja op 100 isoquote:
Ikke: ikwilum ikwilum ikwilum ikwilum ikwilum ikwilum ikwilum ikwilum ikwilum ikwilum ikwilum ikwilumquote:
Ja, maarja 1/500ste was natuurlijk wel een partij hitsig geweest op iso 100quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja op 100 iso
dus das op zich best okee
maar kom op,... hijs wel erg lekker
op het tweede grodijn is je flits niet zo fel, omdat de camera al gecompenseert heeft. bovendien kan je dan van die gave strepen krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:58 schreef Mauro het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen synchronisatie van de flitser op het eerste en het tweede gordijnpaar?
En eventueel een voorbeeldje daarbij geven?
Dank.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Door de commotie rond de FOT wedstrijd helemaal vergeten te kijken
[..]
op het tweede grodijn is je flits niet zo fel, omdat de camera al gecompenseert heeft. bovendien kan je dan van die gave strepen krijgen.
op onderstaande foto is de sluiter de hele tijd open geweest en heeft de camera net voordat de sluiter dichtging de flitser afgevuurd en zo de foto gemaakt.
[afbeelding]
Die maakt een standaard foto, maar dan met de flits erbij. Geen speciale effecten. Bij de F100 (misschien de F5 ook wel hoor) en ws ook latere top modellen gooit de camera de sluiter dicht zodra er teveel licht binnen gaat komen, ter voorkoming dat het overbelicht word.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:00 schreef Mauro het volgende:
Dank.
Maar wat doet de synchronisatie op het eerste gordijnpaar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |