Aan beiden!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was het MMS-je niet aan Charlie verstuurd
Maar eerst aan Yasmin een paar dagen eerder.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aan Charlie en aan Yasminquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb jij een zonnesteek ofzo?quote:
Maar dat Yasmin dood is is wel coolquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef mark_03 het volgende:
Slaat werkelijk nergens op dat omruilen van Dennis en Arnie ...
Is juist grappigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef mark_03 het volgende:
NIETquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat Yasmin dood is is wel cool
Omdat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb jij een zonnesteek ofzo?
Allemaal een beetje TE toevallig he?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef mark_03 het volgende:
ik Yasmin niet leuk vond. Like dûhquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Toen ik zag dat Nick geraakt werd !
Die arme jongen heeft al zo vaak in het ziekenhuis gelegen daar in Meerdijk hij kan bijna een abonnement nemen
Van dit soort vastgelegde patronen moeten ze afblijven:quote:
Dat is misschien een van de weinige dingen waar wij het over eens zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die Jack is niet Hermanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef BVO het volgende:![]()
![]()
.
Ik lees net op. Orgi's
. site:
Ook Herman-Rien heeft snode plannen met de geschiedenis van zijn vader, Frits van Houten. Totdat in het nieuwe seizoen een oude bekende hem komt tegenhouden om alles bekend te maken van haar exgeliefde.
Dian..
Jij doet lekker normaal wou je zeggen, maargoed laten we het verder maar over GTST hebbenquote:
aan beide toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind je? Voor die spoiler van eerst, had ik anders nooooit aan gedachtquote:
Het kan ook Hannie zijn he? Of Trix of Martine...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef BVO het volgende:![]()
![]()
.
Ik lees net op. Orgi's
. site:
Ook Herman-Rien heeft snode plannen met de geschiedenis van zijn vader, Frits van Houten. Totdat in het nieuwe seizoen een oude bekende hem komt tegenhouden om alles bekend te maken van haar exgeliefde.
Dian..
Dan is dan ook al personage nummer 100 dat met een andere naamde serie in komt en later toch anders blijkt te heten.quote:
Dat ik iets niet snap is abnormaalquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij doet lekker normaal wou je zeggen, maargoed laten we het verder maar over GTST hebben
Je zit al een paar topics lang te zeiken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ik iets niet snap is abnormaal
Die had het gehoord van iemand die bij GTST had gefigureerd ofzoiets. Echt heel knap is het dus niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
ik vind dat met Dennis/Arnie-dingetje ook 'n beetje té [B&B-taferelen]
wél heel knap van diegene hier die dit scenarie als eerste geopperd had
Ik snap er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
ik had niet de indruk dat Sjors zo verliefd op die gozer is, maar eerder verward
alsof ze iets in hem herkende [duh, haar pa, maar dat kwartje valt bij haar pas in aug/sep]
Nou, dat was een spoiler, omdat die persoon het via zijn moeder of zo hoordequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
ik vind dat met Dennis/Arnie-dingetje ook 'n beetje té [B&B-taferelen]
wél heel knap van diegene hier die dit scenarie als eerste geopperd had
Hmz... zou ook nog eens kunnen natuurlijk... slimme meid ben je ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
ik had niet de indruk dat Sjors zo verliefd op die gozer is, maar eerder verward
alsof ze iets in hem herkende [duh, haar pa, maar dat kwartje valt bij haar pas in aug/sep]
Nee, 't is Dian.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het kan ook Hannie zijn he? Of Trix of Martine...
Martine zou ooit nog voor een paar afleveringen terugkomen, toch? Ik dacht voor de 3000e aflevering
Ja, en?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zit al een paar topics lang te zeiken.
Nou eigenlijk wel, meestal ben je iets vlotter van geest, maar snap het wel hoor ik zit ook nog na te shaken van deze afleveringquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ik iets niet snap is abnormaal
Doe allemaal niet zo Orginialquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zit al een paar topics lang te zeiken.
was jij nog in twijfel dan??? had dat gezegd, had ik allang kunnen zeggen dat het officieel bekend is dat Chris Jolles terug is in GTST [géén grapje!!!!!]quote:
WAT!!!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
was jij nog in twijfel dan??? had dat gezegd, had ik allang kunnen zeggen dat het officieel bekend is dat Chris Jolles terug is in GTST [géén grapje!!!!!]
Wat valt er op te lossenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef Frey het volgende:
Dennis en Arnie, hoe gaan ze dat in godsnaam oplossen!!
Ultimate EVILquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
Wat was er zo bijzonder aan Dian dan, BVO?
Ik zit niet na te shaken, de aflevering was uitermate saaiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel, meestal ben je iets vlotter van geest, maar snap het wel hoor ik zit ook nog na te shaken van deze aflevering![]()
Echt???????????????????????quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
was jij nog in twijfel dan??? had dat gezegd, had ik allang kunnen zeggen dat het officieel bekend is dat Chris Jolles terug is in GTST [géén grapje!!!!!]
Omdat GTST kut is en ik dat laat weten, is dat abnormaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |