abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2005 @ 19:48:39 #1
30488 coolbabe
My little pwny
pi_28202695
Vervolg van Het Speeltuinbankje: geen dag zonder lach!

Party on Wayne!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 20:01:17 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28203027
bah, ik heb verdorie gewoon geen enkels meer. ik lijk wel zwanger
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 20:05:09 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_28203146
Whehehe, klachtenmailtjes moet ik écht aan Peet overlaten!!

Van de week bij AH, 5 voor 20 ff snel naar binnen om een fles cola te halen, gooit er zo'n beveiligingpipo de deur dicht voor Peet zn neus alleen een fles cola hoor ik Peet nog brullen, pecht zei die vent. Maar de openingstijd is tót acht uur, niet 5 voor acht. Dus Peet heeft een net mailtje getikt naar appie en als reactie kreeg hij dat de bedrijfsleider even contact op zal nemen

Ik heb nooit wat van de hema gehoord, waar ik kwaad uitgesjokt ben, toen ik melding deed van een kerel die met 2 dekbedden onder zn arm naar buiten rende, ach zei dat mokkeltje, dat zit toch al bij de prijs in begrepen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_28203460
Irritant is dat he, wij wilden pas ergens een nieuwe kapstok kopen (Otak), hadden ze 5 minuten voor sluitingstijd het magazijn en de kassa al afgesloten (wij waren toen nog boven de kapstokken aan 't bekijken). Dus dan halen we onze kapstok maar ergens anders.
pi_28203514
ik wil door de regen plensen en stampen
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 20:19:27 #6
43556 miss_dynastie
pi_28203613
Ik kwam een tijdje geleden een winkel niet meer in, om vijf voor negen. Toen ik zei dat ik voor enkele honderden euro's wilde halen, mocht het uiteraard wel. Maar toen wilde ik niet meer overigens was dat bedrag ook gelogen hoor
pi_28203658
Ja dat snap ik inderdaad ook niet...aan de andere kant heb je als winkelpersoneel ook altijd te maken met mensen die om 5 voor 6 binnenkomen en dan tot kwart over 6 blijven ofzo. En dan vervolgens niets kopen he? Grrr...
Zo kwam er ook in de dierenwinkel een keer een man om kwart voor 6 binnen: ik wil een visje kopen. Nou, dat kan...blijkt al vrij snel dat hij een hele lijst vissen nodig had voor z'n aquarium, met vragen over gedrag, welke vissen bij elkaar konden, onderhoud etc. Maar dan ben je dus al aan het scheppen en kun je moeilijk zeggen 'tot 6 uur en niet langer' Uiteindelijk ging hij half 7 de deur uit
En wij hadden ook altijd last van het personeel van de drogisterij tegenover ons. Stipt om 6 uur ging bij hun de deur dicht, soms ook eerder. En dan vervolgens komen ze na zessen nog bij ons aankloppen om wat dingen te halen. Ja, wij willen ook graag naar huis hoor

Maar voor sluitingstijd al dicht gaan of mensen niet meer binnen laten vind ik ook niet kunnen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_28203789
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:05 schreef moussy het volgende:
Whehehe, klachtenmailtjes moet ik écht aan Peet overlaten!!

Van de week bij AH, 5 voor 20 ff snel naar binnen om een fles cola te halen, gooit er zo'n beveiligingpipo de deur dicht voor Peet zn neus alleen een fles cola hoor ik Peet nog brullen, pecht zei die vent. Maar de openingstijd is tót acht uur, niet 5 voor acht. Dus Peet heeft een net mailtje getikt naar appie en als reactie kreeg hij dat de bedrijfsleider even contact op zal nemen
Welke AH?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:26:51 #9
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28203823
ik mocht een keer een kwartier voor sluitingstijd de apotheek niet meer in terwijl ik medicijnen nodig had waar ik bijna doorheen was. Ik kreeg het niet voor elkaar. De volgende ochtend heeft mijn moeder het maar gehaald. pokke apotheek
patat ftw :)
pi_28204959
Ik heb t geld van me badpakkie terug
Nu nog een badpak
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28204971
Mous ben benieuwd als die bedrijfsleider belt!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 21:08:14 #12
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28205030
Zow, ben weer aardig bijgelezen (de voornaamste dingen dan)...
Laptop heeft het warm, pc-hok is veel te warm voor mij.. die accu van de laptop op m'n bovenbenen wordt nu ook wel aardig irritant (ook warm)..
Ik ga ff buiten zitten, 't is nu lekker buiten...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28205033
O en Geer zei vloek vloek, tis maar goed dat dat vloekvloekbadpak verrot was, vloek vloek (die wist nog niet hoe duur t was )
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28205037
ET welkom terug
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel vrijdag 24 juni 2005 @ 21:09:30 #15
2628 Karin
pi_28205064
Hmm kan Peet dan voortaan ook mijn klachtenmailtjes naar het Kruidvat versturen? Krijg daar nou nooit eens antwoord op.

Ik kan morgen eindelijk mijn fiets ophalen Kan ik heerlijk op de fiets boodschappen gaan doen. Onze buurtsuper is dicht (wordt omgebouwd tot een Deen) en dus gaan wij nu elke keer naar de Appie. Als Bram al enigszins in de gaten krijgt dat we die richting op gaan begint hij al te zeuren om een centje. Als hij dat dan van me krijgt gaat de spurt erin en rent hij de rest van de weg om zo snel mogelijk zo'n klein karretje te halen (kan hij al helemaal zelf). Hartstikke leuk maar daarna crosst hij dus lekker door die paden heen daar en moeders heeft amper tijd om boodschappen in haar karretje te doen laat staan afwegen of nog even uitzoeken wat ik moet eten want meneer staat alweer aan de andere kant van de Appie rottigheid uit te halen. Uiteindelijk blijft hij hangen bij de speelhoek en wil hij niet meer mee. Dus loop ik de rest van mijn boodschappen te doen met een krijsend kind onder me arm en een kinderkarretje in mijn andere arm
Kan ik nu lekker naar de C1000 even verderop waar ze niet van de leuke karretjes hebben
  FOK!fossiel vrijdag 24 juni 2005 @ 21:10:23 #16
2628 Karin
pi_28205086
Fijn dat je je geld terug hebt Jessie.
Haahahahahah Geer soms moet je ook geen bedragen noemen bij dat soort dingen
pi_28205269
ET welkom terug
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 21:17:58 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_28205284
Karin, een Deen

Jessie Geer gaat nu vast niet meer met je mee naar dat woonhonk

ET, flap op een ontbijttafeltje zetten met een latje er op, zodat de flap schuin staat en wat meer lucht kan happen
pi_28205314
Lol, 3 september gaan we 2Juli kon hij geen vrij krijgen. In aug hebben ze geen rondleidingen ivm vakantie. Dus 3 september. Maar duurt wel lang als je iets graag wilt.
De afmetingen van de kamers inmiddels binnen. En die zijn groter als wat we nu hebben. En dat was niet eens onze prioriteit.

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 24-06-2005 21:24:25 ]
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28205315
Of een kussentje op schoot en dan lappie erop!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 21:29:32 #21
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28205578
Worden jullie nu ook zo gaar en loom van dit weer?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 21:30:45 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_28205607
neuh
  vrijdag 24 juni 2005 @ 21:31:04 #23
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28205620
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 21:29 schreef melonovy het volgende:
Worden jullie nu ook zo gaar en loom van dit weer?
*steekt hand op*

ik ben ontzettend duf... en ik kan wel op mijn balkon zitten maar dan verveel ik me dood. Ik heb geen zin om een boek te lezen en van het uitzicht genieten gaat moeilijk als je aan een redelijk drukke weg zit...
  vrijdag 24 juni 2005 @ 21:33:31 #24
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28205678
en weer een krasje op mijn arm... Lacey wou niet even knuffelen
pi_28205795
Ik word er wel loom van maar ik voel me nu heerlijk! Zit buiten op de boot met een wijntje naar alle voorbijvarende mensen te kijken. Er staat een heerlijk briesje en Morris slaapt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')