Welke AH?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:05 schreef moussy het volgende:
Whehehe, klachtenmailtjes moet ik écht aan Peet overlaten!!
Van de week bij AH, 5 voor 20 ff snel naar binnen om een fles cola te halen, gooit er zo'n beveiligingpipo de deur dicht voor Peet zn neusalleen een fles cola hoor ik Peet nog brullen, pecht zei die vent. Maar de openingstijd is tót acht uur, niet 5 voor acht. Dus Peet heeft een net mailtje getikt naar appie en als reactie kreeg hij dat de bedrijfsleider even contact op zal nemen
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:29 schreef melonovy het volgende:
Worden jullie nu ook zo gaar en loom van dit weer?
Van wie moet dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:54 schreef E.T. het volgende:
Ik moet zo naar zolderDe vakantiewas uitzoeken
En op zolder is het heet
Die wordt voor mij gewoon gedaanquote:Whaaah ET. Dat is het ergste van terug komen van vakantie, de was!
Woon je nog thuis of heb je het handig geregeld met degene met wie je samenwoont?quote:
http://www.zylom.comquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:11 schreef babyfeet het volgende:
ja maar hij heeft wel gelijk nu is het teminste redelijk weer om iets te doen
ik verveel me op dit moment echt heel erg de tuin had ik gisteren al gedaan dus die hoeft niet meer
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:21 schreef moussy het volgende:
kan je niet kakken syrena? vriendjes-stress? ik zou wel ff wachten met laxeren tot na je weekend
Hahaaa, sterktequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:23 schreef Syrena het volgende:
Hoewel, morgenavond voor t eerst de schoonouders....![]()
Oke, dan hou ik het voor dit weekend maar op pruimen met yoghurt door de blenderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:28 schreef moussy het volgende:
het meeste moet je zelf betalen op laxeer gebiedMijn HA schrijft gewoon hogere doseringen voor en dan krijg ik zakjes die je door midden kan scheuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |