Welke AH?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:05 schreef moussy het volgende:
Whehehe, klachtenmailtjes moet ik écht aan Peet overlaten!!
Van de week bij AH, 5 voor 20 ff snel naar binnen om een fles cola te halen, gooit er zo'n beveiligingpipo de deur dicht voor Peet zn neusalleen een fles cola hoor ik Peet nog brullen, pecht zei die vent. Maar de openingstijd is tót acht uur, niet 5 voor acht. Dus Peet heeft een net mailtje getikt naar appie en als reactie kreeg hij dat de bedrijfsleider even contact op zal nemen
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:29 schreef melonovy het volgende:
Worden jullie nu ook zo gaar en loom van dit weer?
Van wie moet dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:54 schreef E.T. het volgende:
Ik moet zo naar zolderDe vakantiewas uitzoeken
En op zolder is het heet
Die wordt voor mij gewoon gedaanquote:Whaaah ET. Dat is het ergste van terug komen van vakantie, de was!
Woon je nog thuis of heb je het handig geregeld met degene met wie je samenwoont?quote:
http://www.zylom.comquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:11 schreef babyfeet het volgende:
ja maar hij heeft wel gelijk nu is het teminste redelijk weer om iets te doen
ik verveel me op dit moment echt heel erg de tuin had ik gisteren al gedaan dus die hoeft niet meer
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:21 schreef moussy het volgende:
kan je niet kakken syrena? vriendjes-stress? ik zou wel ff wachten met laxeren tot na je weekend
Hahaaa, sterktequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:23 schreef Syrena het volgende:
Hoewel, morgenavond voor t eerst de schoonouders....![]()
Oke, dan hou ik het voor dit weekend maar op pruimen met yoghurt door de blenderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:28 schreef moussy het volgende:
het meeste moet je zelf betalen op laxeer gebiedMijn HA schrijft gewoon hogere doseringen voor en dan krijg ik zakjes die je door midden kan scheuren
misschien bij jullie ook de oplossing..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:06 schreef Githa het volgende:
nog even in het badje .....waar je heel geforceerd naast zit omdat ze niet willen zitten maar staanLEUK
![]()
dit had meer met luiheid te maken hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:27 schreef jessie het volgende:
Knorretje wat ben jij toch altijd vindingrijk!!!!!!
Mee eens !quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:27 schreef jessie het volgende:
Knorretje wat ben jij toch altijd vindingrijk!!!!!!
Ik was vandaag ook lui maar zoiets bedenk ik nu niet hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:28 schreef Knorretje het volgende:
[..]
dit had meer met luiheid te maken hoor
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:32 schreef jessie het volgende:
Als ik lui ben kom ik nooit op ideeen, dan stort ik in zeg maar![]()
![]()
Niet zo bescheiden knor, jij kan echt van weinig veel maken, negatiefomzetten naar positief en verzint de mafste grappigste handigste ideeen alsof ze zitten te wachten om uit je mouw geschud te worden
![]()
![]()
Daar is vast een award voor
Ik vind... Jawel... IK dus... dat het hier in Gouda best wat mag gaan spetteren!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:06 schreef clauwheee het volgende:
Het ligt er ook aan waar je woont, niet iedereen krijgt evenveel, hoorde ik.
Hier koelt het wel ietsje af trouwens.
Balen zeg! Hetzelfde hadden wij vorige week ook. Wij hadden dat ding nog helemaal schoongemaakt en niemand is het komen ophalen. En het mobiele nummer dat we door hadden gekregen was niet in gebruik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:49 schreef babyfeet het volgende:
ik baal eigenlijk
zou vandaag iemand iets op komen halen dat ik marktplaats had staan
ze belde netjes ofdat het vandaag uit zou komen
nou ja natuurlijk ze zou bellen als ze er bijna zou zijn dus niet he heel de avond voor jan l*l zitten wachten
Euh half vijf? Waarom?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:43 schreef Karin het volgende:
Vanaf half 5 tot een uur of 7 heeft het hier licht geregendzou ook eerder geweest kunnen zijn, ik was "pas" vanaf half 5 op Het is hier gelukkig wel wat koeler nu dus heb nu heerlijk alles open staan
1 dagje lekker koel en vanaf morgen weer heerlijk zomerweer
![]()
Ik mail altijd meteen, bieden doe ik alleen op Ebay waar het gebruikt wordt zoals het hoort.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:37 schreef Githa het volgende:
Ik heb op marktplaats continue dat ik ergens op bied, hoogste bieder ben en dan vervolgens een mailtje krijg dat het object via mail verkocht is en ik dus niet eens mee heb kunnen bieden en dat loop je dan dagen te volgen![]()
Och jee, wat sneu. Kan me voorstellen dat je het gevoel hebt nu dat je er al een groot gedeelte van de dag op hebt zitten!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:47 schreef Karin het volgende:
Bram was compleet in paniek ergens van, geen idee wat. Kon hem echt niet meer in slaap krijgen. Utieindelijk hebben we vanaf 7 uur samen op de bank nog even kunnen slapen. Maar gelukkig wou hij net wel weer in bed slapen, pfffff.
jordy kan nog niet zelfstandig zitten neem ik aan, dus een badje in de box lijkt me dan niet veilig!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:33 schreef Githa het volgende:
Ik was vandaag ook lui maar zoiets bedenk ik nu niet he![]()
![]()
Geniaal idee
nee, nog niet zelfstandig en ik was ook nog niet van plan om hem nu zo in de box in het badje te leggen hoor maar dan blijft het nog wel geniaal ideequote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:37 schreef bixister het volgende:
knor, leuk idee dat badje in de box.![]()
[..]
jordy kan nog niet zelfstandig zitten neem ik aan, dus een badje in de box lijkt me dan niet veilig!
Jayden kan dan al wel zelfstandigzitten, maar is doorgaans lui, dus doen wij het de rest van de tijd zo, hij is niet vaardig genoeg om zich eruit te rollen, ligt toch met de billen in het water en heb verkoeling.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:37 schreef bixister het volgende:
wow, lady-wrb! doe maar luxe!
jammer jessie, maar dan kan 't bij de rondleiding alleen nog maar meevallen.
knor, leuk idee dat badje in de box.![]()
[..]
jordy kan nog niet zelfstandig zitten neem ik aan, dus een badje in de box lijkt me dan niet veilig!
wat een heftig onweer vannacht. ik ging even naar piets kamer om z'n raam wat verder dicht te doen. hij werd een beetje wakker en zei 'vrachtwagen!!.hij dacht dus dat er een vrachtwagen door de straat reed. daarna is ie weer lekker gaan slapen.
Maakt ook niet meer uitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:06 schreef babyfeet het volgende:
wat ben je toch een schat he je denkt ook echt aan iedereen..
hij lijkt me ook wel wat voor eva eigenlijk
Wowquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Sterre heeft een zilveren medaille gehaald met judo
Na 1 foto waren de batterijen van de fotocamera op, maar alles staat op film!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
Heb je foto's van een trotse Sterre??
Jammer, geen foto's, maar op film is ook erg leukquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Na 1 foto waren de batterijen van de fotocamera op, maar alles staat op film!![]()
Ik zou me echt niet schamen hoor, bij iedereen rammelt wel ietsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:58 schreef jessie het volgende:
En ik zit te twijfelen over een badpak. Heb er net een zooi binnen van de wehkamp (van de neckermna word pas over 2 weken bezorgd) Hij is felrood. Geen puntcups erin, maar daardoor rammelt t wel allemaal een beetje![]()
![]()
Maar om eens naar t zwembad te gaan misschien toch wel te doen. Deze was maar 27.99 scheelt wel een poepie.
Ik heb je wat foto's van gisteren gestuurdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:10 schreef jessie het volgende:
Erg he spuuglokje badpakken passen enzo.
Heb je geen foto's van Sterre's showtje!!!!
Ja maar ze willen ook dansen via internet met mensen in Indiaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:48 schreef jessie het volgende:
Hahahaha ja dan ehhh is het natuurlijk zo je slag geworden he. Een boekie over reikie en je ben helemaal into de reikie geworden![]()
![]()
Onder invloed van een heleboel Reiki misschienquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:51 schreef jessie het volgende:
Die onzekerheid is wel rot lijkt me.
En dat dansen zie via internet zie ik jou wel doen hoor
hahahahahha ja nu zou het wel toepasselijk zijn hahahaha nee echt ik zie het nu pas! Het is gewoon Peets dirty mind, om zoiets als naam voor zichzelf te kiezenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:53 schreef jessie het volgende:
Hahahaha jaja ivm met die punttieten praat heb je gewoon een tietensymbooltje voor me naam gegooid hahahahahahhahahaha
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:56 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
hahahahahha ja nu zou het wel toepasselijk zijn hahahaha nee echt ik zie het nu pas! Het is gewoon Peets dirty mind, om zoiets als naam voor zichzelf te kiezen![]()
Neequote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
In dat badpak van jou MissD zitten daar beugels in?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
In dat badpak van jou MissD zitten daar beugels in?
OMGquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry, ik zie nu ineens van die punttietbadpakken met cups EN beugels voor me. Het wordt steeds erger![]()
Oh ja, en zo'n stuk om je buik strakker te trekken. Dat zou ik trouwens wel kunnen gebruiken geloof ik![]()
Nee, hij lijkt 'voorgevormd', maar dat is hij dus niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:46 schreef jessie het volgende:
O dat leek net, hmm dan ga ik die misschien ook wel bestellen MissD, vind hem wel mooi!
Goh, hoe zou het toch komen dat het zo gezellig is?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:04 schreef easy-going het volgende:
die Daniman loopt wel een gezellig speeltuinbankgesprekje mis![]()
Dat denk ik elke week, en toch doek het elke week weerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:15 schreef Luckepuk het volgende:
Ik wist dat ik niet op Funda moest gaan neuzen....![]()
Yep... erg he... (schoonouders wonen daar sinds 2 jaar en we zijn helemaal verliefd geworden op exact die wijk, recreatieplas vlakbij, weilanden om de hoek. Daar groeit nog wel eens in het wild een boom/plant terwijl alles hier in de wijk gefinancieerd is door de bouwmarkt in combi met het tuincentrum.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:17 schreef bixister het volgende:
jammer luckepuck...maar eh je droomwijk in HOUTEN?
Alleen dat stukkie gras in de tuin doet me al emo wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:18 schreef Rottdog het volgende:
Wow lijkt totaal niet op mijn droomhuis geen jacuzzi, zwembad ofzo kaal hoor
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:06 schreef Rottdog het volgende:
Die leest morgen alles terug en wordt blind voor de ogen
Maar er rijdt wel een normale bus tegenwoordigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:20 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
terwijl alles hier in de wijk gefinancieerd is door de bouwmarkt in combi met het tuincentrum.
Das ook wel het enige pluspunt! (samen met het feit dat mijn ouders op 20 minuten afstand lopen wonen, mijn ma krijgt een rolling als we naar Houten verkassen denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef Luchtbel het volgende:
Maar er rijdt wel een normale bus tegenwoordig
Valt idd weinig op af te dingen, ze zijn erg gewild....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef bixister het volgende:
mwoah spuuglokje, een vriendin van me woont daar ook en die huizen gaan echt voor zulke prijzen over de toonbank. ze zijn ook mooi hoor, lekker ruim enzo.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Nu woon ik gelukkig al jaren weer in het Noorden.
Met pijpjesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:00 schreef moussy het volgende:
ow ik zag wat andersff zoeken hoor
[afbeelding]
wel hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Echt niet?Zo eng ben ik toch niet?
Ik ook niet.quote:
Oeh! Wat zal ik nu lekker splapen vannacht O_oquote:
Ik ook, maar volgens mij zou ik dan bijna een deel inboedel zijn bij kotsjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:52 schreef coolbabe het volgende:
Als grun` niet zo ver weg was zou ik ook komen
over een week ben ik twee weken (bijna) niet op internet ivm renovatie van mijn flat! Twee weken VOL gezellighheidquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Goh, hoe zou het toch komen dat het zo gezellig is?![]()
Ja!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:28 schreef moussy het volgende:
Laatste week van augustus Rottdog, Slagharenmeetje?
Kijk Gron is een stukkie maar Slagharen blijft ook een stukkiequote:Op zondag 26 juni 2005 00:28 schreef moussy het volgende:
Wel zoals wij rijden Clauwheee![]()
Laatste week van augustus Rottdog, Slagharenmeetje?
In een nog goddelijker huisquote:Op zondag 26 juni 2005 11:36 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Kijk Gron is een stukkie maar Slagharen blijft ook een stukkie![]()
Maak me gek![]()
Waar woont Spuug dan toch in het goddelijke Noorden?
Vond je het zelf ook nog leuk, lady-wrb? (Heb er zelf nooit iets aan gevonden eerlijk gezegd...)quote:Op zondag 26 juni 2005 19:23 schreef lady-wrb het volgende:
wij zijn naar ome willem geweestt was echt vreselijk leuk
luca wou niet met ome willem op de foto, wat ik eigenlijk wel heel jammer vond.
maar hij heeft wel genoten, alleen wil hij er weer niets over vertellen.
gelukkig was ik er zelf bij. luca wou een pet en ik heb een ome willem t-shirt.
ome willem is mijn held
weet je dat het best vreemd is om met je kind naar iets te gaan waar je zelf als kind naar gekeken hebt?
Dat is Bassie (je weet wel, die van Adriaan)quote:Op zondag 26 juni 2005 20:05 schreef jessie het volgende:
Ik vind ome willem echt verschrikkelijk. Ik vond en vind hem altijd juist iemand die niet van kinderen houd
oeps... karin ook natuurlijkquote:Op zondag 26 juni 2005 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
sterkte lois
ik vind haar mooier als amaliaquote:Op zondag 26 juni 2005 23:25 schreef moussy het volgende:
Jeetje, Lois, Karin, wat vreselijk!
Wat vinden jullie van prinsesje Kweetniet? Ik vind het wel een schattig kindje.
ow maar die is ook mooi opgedroogd hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |