Speciale instelling op de camera die 4 foto´s achter elkaar neemt (kan dus alleen zonder flits) en in gif-animator aan elkaar geknutseld tot 1 gifje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:39 schreef Githa het volgende:
ohw wat leuk zo luckepuck... hoe heb je dat gedaan?
![]()
was het zand niet heet aan je billen Suus![]()
ooohw maar die staan al lager hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:55 schreef melonovy het volgende:
Julius, wat ben je een mooi en grappigventje zeg!
Jordy, stoer hoor. Ik vind zijn oortjes zo schattig!
Als ie staat in de box zou ik de box toch lager gaan maken!
quote:Op zondag 26 juni 2005 20:12 schreef jessie het volgende:
Aangestoken door de foto can Chiara en Yoram ook weer eens wat zwart witjes geschoten.
En ik vind ze zooooooooooooooooooo mooi
Wat leukquote:Op maandag 27 juni 2005 21:24 schreef edje34 het volgende:
gisteren is Sanne gedoopt,was wel een hele beleving voor haar.
[[url=http://img37.echo.cx/img37/1200/hpim26399kz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Is geen shop. Is een of andere functie op onze camera.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat leuk
Heb je ook een foto waarop haar kleertjes wat beter te zien zijn?
Sanne huilde niet tijdens de doop,het was meer dat ze moe was.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Hoe komt het toch dat de meeste baby's brullen van dat beetje water bij de doop terwijl ze hun badje geweldig vinden
Leuke foto's Edje! Sjieke jurk had Sanne aan
Nee das een aangeboren afwijking zit nu op een oproep voor een operatie te wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:37 schreef melonovy het volgende:
Dylan!Gave foto hoor! Leuk je weer eens te zien!
Mooie foto's hoor Edje, jij en Sanne zien er mooi uit in die kleren.
Wat heb je trouwens in je gezicht, ben je verbrand geweest?
thnxsquote:
denk het ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:09 schreef melonovy het volgende:Joep
Hij lijkt op zn papa!We hebben elkaar nooit gezien, maar je lijkt vast op je tweelingbroer
ik lijk inderdaat wel op gerard al is het geen twee druppels waterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:09 schreef melonovy het volgende:Joep
Hij lijkt op zn papa!We hebben elkaar nooit gezien, maar je lijkt vast op je tweelingbroer
quote:Op zondag 26 juni 2005 20:12 schreef jessie het volgende:
Aangestoken door de foto can Chiara en Yoram ook weer eens wat zwart witjes geschoten.
En ik vind ze zooooooooooooooooooo mooi
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:34 schreef Martineke het volgende:
Sanne meid, fruithapje op een lepel is lekker he. en ook die lepel is erg lekker
Zie nu pas dat ie ze ook nog aan de verkeerde voeten heeftquote:Op zondag 26 juni 2005 14:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn kinderen zijn ook laarzenkinderen
Tristan op een heel charmante foto:![]()
Jezus wat een scherpe foto's.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:04 schreef moussy het volgende:
Hanne, wat ben je mooi in mama's jurk
Junah
[afbeelding]
[afbeelding]
Past prima, de kleine tub past écht niet meer, geen foto's van trouwens
z'n papa zelf gekocht in Amerika voordat Dylan geboren was.. hij was er zo trots op nu die het na 4 maanden eindelijk aankanquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Aaah lieve kleine Dylan ligt daar echt lief, en wat een leuke romper heeft ie aan!
Waarschijnlijk doordat de meeste ervan opschrikken niet alle pastors doen het met enig beleid, enof het water is ietswat aan de koude kantquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Hoe komt het toch dat de meeste baby's brullen van dat beetje water bij de doop terwijl ze hun badje geweldig vinden
Hahaha! Ja die romper is echt erg leuk!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:03 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
z'n papa zelf gekocht in Amerika voordat Dylan geboren was.. hij was er zo trots op nu die het na 4 maanden eindelijk aankan![]()
Het was een boot, dat zie je toch zo!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:39 schreef Anitra het volgende:
Christan op vakantie in een plastic zakjeLeuke beoderij trowuens!!!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:47 schreef Rewimo het volgende:
Mama: Wat ben je nu aan het doen
[afbeelding]
Christan: Nou, ze gaan op vakantie!
[afbeelding]
Echt welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:52 schreef Yoni het volgende:
Morgaine![]()
Mooi zo met die handjes in de lucht en dat blije koppieMooi meisje!
Te lief gewoonquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:51 schreef Jonnetje het volgende:
Wilyan wil heel af en toe zijn zusje wel eens op schoot hebben. Als pappa en mamma zijnde moet je er dan als de kippen bij zijn wil je er een foto van hebben. De eerste keer was meneer er al weer klaar mee toen mamma eindelijk de digicam startklaar had, nu had pappa gelukkig meer geluk.
ik ben dan ook zéér tevreden over de nieuwe cameraquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:46 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele emotionele schade bij het niet noemen van iemand.Overslaan gebeurt (meestal) niet bewust
![]()
gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef poemojn het volgende:
Alle foto's zijn weer erg leuk! Ook die waar ik niet op gereageerd heb
Wat een skeet!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef snakelady het volgende:
Demi slaapt zo vaak in mijn armen.
[afbeelding]
was/is vandaag dus kan nog net.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef melonovy het volgende:
Cool! Kon Piet zo lang geconcentreerd blijven schilderen?
Hij is erg leuk geworden Bix, geinspireerd door het consuminderen?
Alvast gefeli met G!
Ligt aan mij dan...ik had Dylan met meer spekkies in mijn geheugen maar het is een lekker mannetjequote:
afgelopen zondag in de apenheul geweestquote:
NOG meer?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef Githa het volgende:
[..]
Ligt aan mij dan...ik had Dylan met meer spekkies in mijn geheugen maar het is een lekker mannetje![]()
quote:
Nee ik dacht al, voor hem hoef je het natuurlijk niet te doen inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef DaanBanaantje het volgende:
nee er is niet superveel te doen met baby's maar toch was het een groot succes! We hadden ook pas vrijdagmiddag besloten dat we vrijdagavond naar disneyland gingen hoor dus het was puur impulsief. Dylan heeft vooral lekker liggen slapen en als ie wakker was kon ie lekker rondkijken. We hebben m meegenomen in "small world", het carnevalding in de efteling is er naar gemaakt en dat vond ie prachtig! al die muziekjes en lichtjes etc.. en in pirates of the caribbean en ook dat was een succes ondanks de herrie.. mar eigenlijk heeft Rene het meer voor mij gedaan omdat ik het geweldig vind en aangezien Dylan gewoon een supermakkelijk kind is die zich overal aanpast zijn we gewoon lekker gegaan. Maar de volgende keer Parijs word als ie wat ouder is en er iets van kan begrijpen.... In september gaan we alleen nog naar Disneyworld in Amerika, maar dat is ook meer voor mij dan voor hem.. alhoewel ik die foto's met die Disneyfiguur geweldig vind voor in zn fotoalbum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |