gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef poemojn het volgende:
Alle foto's zijn weer erg leuk! Ook die waar ik niet op gereageerd heb
Wat een skeet!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef snakelady het volgende:
Demi slaapt zo vaak in mijn armen.
[afbeelding]
Yoram,
staat je goed! en ik vind je (vooral op die bovenste (idd smelt-)foto) weer veel meer op Chiara lijken.
was/is vandaag dus kan nog net.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef melonovy het volgende:
Cool! Kon Piet zo lang geconcentreerd blijven schilderen?
Hij is erg leuk geworden Bix, geinspireerd door het consuminderen?
Alvast gefeli met G!
Ligt aan mij dan...ik had Dylan met meer spekkies in mijn geheugen maar het is een lekker mannetjequote:
afgelopen zondag in de apenheul geweestquote:
NOG meer?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef Githa het volgende:
[..]
Ligt aan mij dan...ik had Dylan met meer spekkies in mijn geheugen maar het is een lekker mannetje![]()
quote:
Nee ik dacht al, voor hem hoef je het natuurlijk niet te doen inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef DaanBanaantje het volgende:
nee er is niet superveel te doen met baby's maar toch was het een groot succes! We hadden ook pas vrijdagmiddag besloten dat we vrijdagavond naar disneyland gingen hoor dus het was puur impulsief. Dylan heeft vooral lekker liggen slapen en als ie wakker was kon ie lekker rondkijken. We hebben m meegenomen in "small world", het carnevalding in de efteling is er naar gemaakt en dat vond ie prachtig! al die muziekjes en lichtjes etc.. en in pirates of the caribbean en ook dat was een succes ondanks de herrie.. mar eigenlijk heeft Rene het meer voor mij gedaan omdat ik het geweldig vind en aangezien Dylan gewoon een supermakkelijk kind is die zich overal aanpast zijn we gewoon lekker gegaan. Maar de volgende keer Parijs word als ie wat ouder is en er iets van kan begrijpen.... In september gaan we alleen nog naar Disneyworld in Amerika, maar dat is ook meer voor mij dan voor hem.. alhoewel ik die foto's met die Disneyfiguur geweldig vind voor in zn fotoalbum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |