Ja. De fancard is afgeschaft.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:16 schreef Suijk het volgende:
Klopt het trouwens dat in Belgie dat hele systeem met clubcards (of hoe dat daar ook heet) is afgeschaft en dat iedereen weer gewoon kaartjes kan kopen, zonder poespas?
In principe wel maar bij Standard en Beveren dit seizoen moest ik toch mijn paspoort laten zien en bij AA Gent kon ik zo een kaartje kopen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:16 schreef Suijk het volgende:
Klopt het trouwens dat in Belgie dat hele systeem met clubcards (of hoe dat daar ook heet) is afgeschaft en dat iedereen weer gewoon kaartjes kan kopen, zonder poespas?
Persoonlijk vind ik het eerder omgekeerd eigenlijk. Ik denk niet dat er in Nederland iemand van het niveau Proto of Lacquait speelt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt het dat het niveau van de keepers van de Belgische clubs een stuk lager is als je het met de keepers van de Nederlandse clubs vergelijkt?
Echt zwakke keepers kan ik hier toch niet opnoemen hoor:quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar over het algemeen?
Het komt dan ook slecht over wanneer de nationale nummer 1 (op dat moment toch) Geert De Vlieger wat onopvallend bij een Nederlandse middenmotor gaat keepen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
Ik denk dat er afgaande op de laatste 3 jaar wat ik bij Standard heb gezien in Belgie sterkere keepers zijn.
Is niet netjes maar andere clubs doen niet anders in Belgie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het niet van stijl getuigen van Standard kant.
Ga procederen!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is niet netjes maar andere clubs doen niet anders in Belgie.
Zoals gezegd,mag ik mijn teveel betaalde gelden ook terugkrijgen dan?
Zo kennen we Standard weerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de duiventil bij Standard schiet op gang, de duiven vliegen uit
Na Rapajic die ontslag nam wil Dragutinovic naar Olympiakos en wil Bangoura gewoon persé weg ...
En ondertussen start in Frankrijk een proces tegen d'Onofrio voor fraude en witwaspraktijken en werden in België 3 spelers ondervraagd omdat het gerecht vermoed dat ze "in 't zwart" uibetaald worden ...
![]()
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Waar komt Brussels vandaan kwa historie ?
Molenbeek ?
En nadat ze vorig jaar bijna gedegradeerd zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Leuk begin voor die gasten, na al die problematiek in de voorbereiding.
En waar kan ik dat ergens terugvinden ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Joost; even off topic. Ik las in het oude De Mol topic dat je het Nederlands voetbal niet kon volgen. Talpa zendt alles gewoon uit via internet live, dus dat kan je ook in Belgie kijken
www.talpa.tvquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En waar kan ik dat ergens terugvinden ?![]()
www.talpa.tvquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En waar kan ik dat ergens terugvinden ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |