Belgie daarentegen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:58 schreef BramK het volgende:
tja engeland, daar is de helft content dat ze het voetbal hebben, ze hebben niks anders.
ik begrijp totaal niet wat je bedoelt met 'belgie daarentegen' ... ? Denk dat de welvaart in de meeste belgische steden groter is dan in industriesteden als L'pool en Manchester. Belgie (Vlaanderen eigenlijk) is qua welvaart 1 der grootste landen van Europa ... Dus snap echt niet wat je bedoelt ... Het is algemeen geweten dat sommige Engelsen alles doen voor hun voetbalclub maar ih dagelijkse leven amper rond komen met hun fabrieksloon.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Belgie daarentegen...
Waar zit Claeys nu ergens?
Over massaal naar vriendschappelijke wedstrijden gaan gesproken, afgelopen winterstop Roda JC - Alemannia Aachen, 18.000 toeschouwers, waarvan 17.000 uit Aachen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:58 schreef BramK het volgende:
tja engeland, daar is de helft content dat ze het voetbal hebben, ze hebben niks anders. Die gasten gaan daar massaal naar vriendschappelijke matchen ook.
Laat maar, niet echt het juiste topic hiervoor. Ik zou er iig niet vrolijk van worden als ik in bv Luik of het platteland zou wonen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:38 schreef BramK het volgende:
[..]
ik begrijp totaal niet wat je bedoelt met 'belgie daarentegen' ... ? Denk dat de welvaart in de meeste belgische steden groter is dan in industriesteden als L'pool en Manchester. Belgie (Vlaanderen eigenlijk) is qua welvaart 1 der grootste landen van Europa ... Dus snap echt niet wat je bedoelt ... Het is algemeen geweten dat sommige Engelsen alles doen voor hun voetbalclub maar ih dagelijkse leven amper rond komen met hun fabrieksloon.
Ohja, wist ik wel. Nog niet zo lang geleden vertrokken toch?quote:Claeys voetbalt nu als enige Belg id Australische 1ste klasse. Hij ziet het als een avontuur, en gelijk heeft ie. Woont op 300 meter vh strand en verdient mooi geld.
quote:Brogno krijgt verbaal voor te uitbundig juichen
28/7/2005 21:28
Toni Brogno dacht dat het een grap was. Maar de aanvaller van Charleroi moet zich na een proces verbaal melden bij het Belgische Ministerie van Binnenlandse Zaken. Hij had iets te uitbundig gejuicht.
Op 19 maart ging Brogno uit zijn dak. Charleroi had zojuist met 2-1 gewonnen bij SK Beveren en dat was reden voor de spits om de hekken van de bezoekers in te klimmen. Precies zeventien seconden hing hij in het ijzerwerk.
Daarmee was hij in overtreding, aldus de politie van Beveren, die zich beriep op de voetbalwet. Brogno kreeg een procesverbaal en moet zich binnenkort verantwoorden bij het Belgische Ministerie.
'Toen ik het proces verbaal in mijn bus kreeg, dacht ik dat het om een grap ging', vertelde Brogno in Het Nieuwsblad. 'Maar het lachen verging me snel. Waar is de politie in godsnaam mee bezig? Ik word behandeld als een crimineel, hoewel ik gewoon vierde met onze fans. Bovendien stonden er meerdere spelers op de omheining. Ik word geviseerd. Ik kan me niet voorstellen dat ik gestraft word.'
De politie van Beveren reageert even overtuigd van haar gelijk. 'Brogno moet niet overdrijven. We grijpen alleen in als iemand de fans ontoelaatbaar uitdaagt, en dat deed hij. Maar de kans dat Brogno een stadionverbod krijgt, is erg klein.'
Bijna overal zijn een paar honderd kaarten minder verkocht dan vorig jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op de dag van de competitiestart , het aantal verkochte abonnementen per ploeg ( aantal vorig jaar )
[lijst]
De verkoop loopt dan ook nog een tijdje hé, voor sommige clubs is er nog een week voor ze hun eerste thuismatch spelen, en sommigen verkopen er natuurlijk ook nog wat na hun eerste match.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bijna overal zijn een paar honderd kaarten minder verkocht dan vorig jaar.
Verkochten Zulte-Waregem en Roeselare vorig jaar geen seizoenkaarten ofzo?
Bij Standard en vooral nog Anderlecht zie je het fenomeen dat die elke match nogal wat losse tickets verkopen ook ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:21 schreef zjroentje het volgende:
Had wel gedacht dat Standaard meer aanhang had.
Standard verkoopt nooit veel abo's.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:21 schreef zjroentje het volgende:
Had wel gedacht dat Standaard meer aanhang had.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk om eens een uitgebreide samenvatting + voorbeschouwingen van het Belgische voetbal te zien.
Omdat die match live in het "gewone" abonnement van Belgacom TV komt ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:52 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom begint dat zo vroeg?
en 3-1 geworden uiteindelijk door Sergio die ook nog een pingel miste.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:00 schreef DutchGooner het volgende:
Kareltje heeft er trouwens 2-1 van gemaakt en Lierse staat met 10
En 4 doelpunten door nieuwe spelers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:27 schreef Yeahinho het volgende:
Zo! Anderlecht haalt flink uit zeg.
Tsk, tsk, ze leren het nooit. Elke keer dat Standardsupporters dit zeggen, worden de drie volgende wedstrijden verlorenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
Standard wordt kampioen,we hebben nu zelfs al opzichtig de arbitrage mee
Met dit verschil dat het dit jaar geen til isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tsk, tsk, ze leren het nooit. Elke keer dat Standardsupporters dit zeggen, worden de drie volgende wedstrijden verloren.
't verschil is dat de til dit jaar uitgesteld is tot bij de competitiestart , Rapajic net vertrokken , Dragutinovic gaat vertrekken en er zal al wel een nieuwe tros pseudo-vedetten gezocht worden om die te gaan vervangen ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met dit verschil dat het dit jaar geen til is![]()
onvoorstelbaar weer die arbitrage ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
En wat komt Moons goed weg.
idd,ik was er al bang voor maar we zullen zien maar desondanks heeft Standard voor Belgische begrippen een topselectie,helaas geen toptrainerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
't verschil is dat de til dit jaar uitgesteld is tot bij de competitiestart , Rapajic net vertrokken , Dragutinovic gaat vertrekken en er zal al wel een nieuwe tros pseudo-vedetten gezocht worden om die te gaan vervangen ...
Het ligt allemaal aan de trainerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Man, als je zelfs Moreira en Roussel nog op je bank kunt zetten, dan heb je een ploeg die elke andere in de benelux van't kastje naar de muur moet kunnen spelen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |