Als dat trio belangrijker is dan jij weet je al wel waar je aan toe bent, lijkt me.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:17 schreef Furia het volgende:
Ze is nogal vastbesloten echt op de manier dat ik bang ben dat ze weggaat als ik niet meedoe
niet meekijk dan want ik mag niet meedoen (en wil niet)
Klinkt een beetje alsof je je dingen laat aanleunen omdat je eindelijk bij iemand er op mag. Klinkt misschien cru, maar dat lijkt me niet de reden om ja dingen te laten opdringen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:20 schreef Furia het volgende:
ja maar het heeft best lang geduurd voor ik een vriendin had die verder wilde als alleen praten dus ik ben wel zuinig op dr snappie
Eej, het moet natuurlijk wel een beetje views opleveren.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:27 schreef teknomist het volgende:
Erg flauw dat je niet mee mag doen. En ik snap al helemaal niet waarom je dat niet willen
![]()
.
Anyway, dit is gewoon vreemdgaan en ik zou haar dumpen. Simpel.
Je bedoelt dat je dat niet zou willen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:15 schreef Furia het volgende:
Ik zit een beetje met een probleem...
nou wil ze dus een trio met 2 andere meiden. Hun dus met zn drieen. En dan moest ik maar kijken ofzo, ik mocht niet meedoen (alsof ik dat zou willen!)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:20 schreef nietzman het volgende:
Zal ik een serie uiterst voorspelbare en FOK!-like opmerkingen maken?
waar heb je t over man doe eens serieusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:20 schreef nietzman het volgende:
Zal ik een serie uiterst voorspelbare en FOK!-like opmerkingen maken?
Nou hallo, zou jij wel willen dat je chick wordt afgelikt door een andere griet?!?!? Wat snap je daar niet aan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dat niet zou willen?![]()
![]()
Manman, die jeugd van tegenwoordig, ik snap er niets van.![]()
wat voor viewsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:28 schreef Golf het volgende:
[..]
Eej, het moet natuurlijk wel een beetje views opleveren.
precies.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:17 schreef Ripley het volgende:
Als jij dat echt niet wil, zou zij er respect voor moeten hebben denk ik.
Als ik iets zou willen en mijn vriend ziet dat echt niet zitten, dan zou ik het niet doen. Andersom hopelijk ook niet, je moet elkaar wel blijven respecteren.
waarom danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef President303 het volgende:
Gewoon stiekem de boel filmen en foto's maken en die hier posten
Wel geilquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Furia het volgende:
[..]
Nou hallo, zou jij wel willen dat je chick wordt afgelikt door een andere griet?!?!? Wat snap je daar niet aan?![]()
Ja precies, dat vind ik nou ook! Ten eerste vidn ik dat ze aan mij genoeg moet hebben, maar ik vind het helemaal vaag dat het met twee meiden moet. ze is toch niet lesbies ofzo? Ik bedoel, mijn hart wordt zo weer gebroken als ze ineens alleen maar meiden wil!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
precies.
en als zij dat toch blijft doorduwen, vind ik dat niet kunnen. met jou erbij, valt nog over te praten.
maar zonder jou met 2 anderen vind ik wel heel vreemd klinken.
niet netjes.
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:17 schreef Ripley het volgende:
Als jij dat echt niet wil, zou zij er respect voor moeten hebben denk ik.
Als ik iets zou willen en mijn vriend ziet dat echt niet zitten, dan zou ik het niet doen. Andersom hopelijk ook niet, je moet elkaar wel blijven respecteren.
Waar staan die filmpjes dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:34 schreef Furia het volgende:
[..]
waarom dan
ze heeft al filmpjes van derzelf op internet
ze is ook wat ouder als ik misschien heeft dat ermee te maken
maar ik zei al, ik wil er niet eens naar kijken, laat staan filmen/foto's maken!
ja en dan ga jij je dr zeker op aftrekkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:35 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
huh? waar staan die filmpjes van haar dan? post eens een link
nou..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:35 schreef Furia het volgende:
[..]
Ja precies, dat vind ik nou ook! Ten eerste vidn ik dat ze aan mij genoeg moet hebben, maar ik vind het helemaal vaag dat het met twee meiden moet. ze is toch niet lesbies ofzo? Ik bedoel, mijn hart wordt zo weer gebroken als ze ineens alleen maar meiden wil!
Dat zeg ik net, straks blijft ze lesbies en zit ik weer zonder!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:36 schreef President303 het volgende:
[..]
Waar staan die filmpjes dan?
Ik snap je niet hoor.
Je krijgt de kans een onwijse geile lesbische trio in het echt mee te maken en dat wil je niet?
Ok, jammer dat je niet mee mag doen maar beter dan niks...
Jij hebt niks te willen knaapje, als die vriendin een trio wil doet ze dat toch wel, desnoods stiekemquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:36 schreef Furia het volgende:
[..]
ja en dan ga jij je dr zeker op aftrekken![]()
als ik niet wil dat een andere griet aan mijn chick zit, denk je dan wel dat ik wild at een andere vent zich op dr aftrekt?! welk gedeelte snap je niet?!
Mijn 'chick'?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Furia het volgende:
[..]
Nou hallo, zou jij wel willen dat je chick wordt afgelikt door een andere griet?!?!? Wat snap je daar niet aan?![]()
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:40 schreef Harry_Sack het volgende:
sommige mensen betalen om dat te mogen zien, zeikerd
hoe noem jij je wijffie dan, dushi ofzo?!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:43 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Mijn 'chick'?![]()
Ik ben toch geen neger ofzo?!![]()
Ja ze heeft het er al eerder over gehad en zoals ik al zei is ze wat ouder als ik (ik ben 20 zij is 29) dus ze heeft al wel wat meer anderes gehad denk ik. Maar goed ik heb nu met dr en ik heb geen zin in een lesbische vriendin zodat ik zo weer alleen benquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar goed, ik vind het maar vreemd dat ze dat al na twee maanden wilt. Zeker in het begin van een relatie heb je vaak genoeg aan alleen elkaar.
Ja, van die sneue figuren die elke nacht naar Christine vd Horst zitten te kijken zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:40 schreef Harry_Sack het volgende:
sommige mensen betalen om dat te mogen zien, zeikerd
zeg dat dan tegen je vriendin en wees duidelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:49 schreef Furia het volgende:
[..]
Ja, van die sneue figuren die elke nacht naar Christine vd Horst zitten te kijken zeker![]()
Ik vin dat dit binnen een relatie niet kan.
Joh, of er ook maar een kern van waarheid in dit verhaaltje zou zitten. Mocht dat onverhoopt toch zo zijn, dan ben je volslagen debiel.quote:
Ok, je maakt het uit. En dan geef je ons de linkies!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:49 schreef Furia het volgende:
[..]
Ja, van die sneue figuren die elke nacht naar Christine vd Horst zitten te kijken zeker![]()
Ik vin dat dit binnen een relatie niet kan.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:48 schreef Rufus-Seal het volgende:
Tjah, ik deel met je mee TS. Maar behalve als die andere een super lekkere chicks is zijn, dan zou ik er zeker kijken of deelnemen![]()
Dat vind ik wel een hele goeie. We hebben om kwart over 6 afgesproken, ze komt hier eten, dus dan zal ik eens voorstellen of ik bijvoorbeeld met een andere vent mag neuken. Voor de duidelijkheid: dat wil ik niet maar als ze dan zegt dat het niet mag, dan kan ik dat mooi gebruiken!!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:50 schreef Marty26 het volgende:
Ik denk als ik het zo lees dat haar sexueele intresses iets verder gaan als die van jou....
En zij als ze ook filmpjes online heeft staan en je dat ook niet trekt ( wat ik ook niet zou hebben hoor )
Dan denk ik dat je stiekem niet echt bij elkaar past..
En dat jij niet mee mag doen snap ik ook niet zo goed.
Vraag dan gewoon: Mag ik met een ander neuken schat?
Succes er mee man! ik zou der gewoon dumpen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:54 schreef Furia het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een hele goeie. We hebben om kwart over 6 afgesproken, ze komt hier eten, dus dan zal ik eens voorstellen of ik bijvoorbeeld met een andere vent mag neuken. Voor de duidelijkheid: dat wil ik niet maar als ze dan zegt dat het niet mag, dan kan ik dat mooi gebruiken!!!!!
Geen chick, geen wijjffie, geen dushi, maar gewoon mijn vrouw. Voorheen beter bekend als mijn vriendin.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:46 schreef Furia het volgende:
[..]
hoe noem jij je wijffie dan, dushi ofzo?!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |