hij kan gewoon doorgetrokken worden tot het rode gebeid... tis alleen dat ie met kleine schokjes doortrekt.. (dus niet vloeiend)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:12 schreef yup het volgende:
[..]
Niet alleen nokkenas maar ook andere dingen... Denk dat er behoorlijk veel in je kop vervangen moet worden...
ga naar www.ebay.de zoek op nockenwelle e30, je ziet daar een spliksplinternieuw kop-kit voor je wagen, dus nokkenas klepstoters en dat soort shit... Voor 200190 euro... (van een bedrijf dus niet particulier ofzo)... ALs je iemand kent die het goedkoop in je wagen kan lepelen, zou ik het echt doen, want een 318i is gewoon een lekkere wagen om mee te rijden als het blokje goed is (ik kan het weten)
Een simpel vraagje: tot hoever kan je doortrekken in de toeren ? Dus welke toeren begint je motor in te houden als je volgas gaat???
Domme vraag eigenlijk, je vertelt zelf dat het verbruik extreem is... Dat hoort dus echt niet...
Das niet verkeerd voor een Polo.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:04 schreef TGT het volgende:
Plankgas 440km in duitsland gemeten.
quote:Op maandag 27 juni 2005 15:11 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Das niet verkeerd voor een Polo..
Dat valt me erg tegen. Ik dacht dat die kleine auto's altijd zo zuinig warenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:04 schreef TGT het volgende:
Als ik heel rustig aan doe haal ik 600km uit ong 50 liter.
Polo 1,4 uit 2004
Plankgas 440km in duitsland gemeten.
Die gtt is een 2 liter turbo met een hergeprogrameerde chip, met 95 gaat die boven de 4000 toeren pingelen en dan is hetquote:Op maandag 27 juni 2005 19:43 schreef Pumatje het volgende:
Honda civic 1.6i 16V
480 km met een tank, 500 met relaxt rijden.
45 liter..
en legioen waarom laat je in godsnaam die waggies van je op 98 lopen, echt totaal niet nodig.
Grote onzin is dat.
Compressie is echt zo hoog niet daar.
Ik wil net zeggenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:52 schreef LegioeN het volgende:
[..]
Die gtt is een 2 liter turbo met een hergeprogrameerde chip, met 95 gaat die boven de 4000 toeren pingelen en dan is hetblok.
Die peus hoeft eigenlijk niet, maar met een snelle nokkenas, aangepaste kop, en andere chip loopt die wel zo prettig. (anders geeft het motormanagement continu een foutmelding van te arm mengsel)
Gecombineerd verbruik van 1 op 12 ik vind t niet schokkend.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:08 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat valt me erg tegen. Ik dacht dat die kleine auto's altijd zo zuinig waren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |