quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:43 schreef Draaitafeltje het volgende:
Mooie bak voor een paar stoere spinners van 12 euro
wel goed je achterschermen in de gaten houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:34 schreef Conflict het volgende:
[afbeelding]
Opel astra 1.6i uit 1992, zwart, met nieuwe APK en 166.000 op de telller![]()
Voor 650 euro! Maandag issie klaar![]()
en neukenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel goed je achterschermen in de gaten houden.
het wil daaronder wel eens roesten bij astra's van dat bouwjaar.
gefelciteerd met je aankoop, en dat je er maar veel chicks mee mag versieren![]()
ik vind hem ook echt mooi en voor zo weinig geldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:00 schreef Conflict het volgende:
Ik zat daar bij dat autobedrijf en had al 100 euro handgeld gegeven. In totaal hebben drie mensen toen ik daar zat gebeld voor die astra. En er kwam een kerel kijken maar toen wasssie dus al aan mij verkocht! Het autobedrijf is hier 1,3 km vandaan dus daarom was ik de eerste
snel olie bijvullen dan!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:09 schreef Conflict het volgende:
Het blok was helemaal droog
Spotgoedkoop, dat zijn alle auto's daar!quote:
De meneer van de RDW en de mevrouw van de belastingdienst hebben me min of meer verzekerd dat er niks aan de hand is met deze auto. Verder durf ik de gok wel te nemen vpoor dit geld, ik heb net nog op autotrader en marktplaats gekeken maar voor deze prijs vind je ze echt nergens!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:20 schreef yup het volgende:
Als je het kenteken hebt kan je op deze 2 sites de kenteken checken:
www.rdw.nl (beneden ergens bij de kleine laatste uitgegeven kentekenafbeelding op raadplegen klikken)
www.spyderweb.nl (linkerkant moet je kenteken klikken)
Staat APK op of het grijs kenteken is e.d. kan je zien of het koosjer is of niet
nee gekkie, gloednieuw!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:05 schreef hi2uplz het volgende:
Tweedehands?
Wel ff de speling op 't stuur gechecked? (op stuurslot zetten en dan kijken hoeveel speling je hebt. Mijn zwager had dat eens vergeten en heeft toen een compleet barrel gekocht bleek achteraf. o.a. stuurkolom was helemaaal kromquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:02 schreef Conflict het volgende:
[..]
De meneer van de RDW en de mevrouw van de belastingdienst hebben me min of meer verzekerd dat er niks aan de hand is met deze auto. Verder durf ik de gok wel te nemen vpoor dit geld, ik heb net nog op autotrader en marktplaats gekeken maar voor deze prijs vind je ze echt nergens!
Altijd binnen gestaan.... AL-TIJDquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds 1992 op het parkeerterrein naast de fabriek in een hoekje gestaan?
Mooie prijs
Gewoon ff wiet halen zoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:27 schreef Tjabbo het volgende:
flinke klap met de hamer en dan is het nog maar 1 nachtje slapen
Boeie, ik heb thuis een aircoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:Fijn, een zwarte auto zonder airco. Heel prettig met dit weer
Dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:03 schreef Conflict het volgende:
Toch bedankt dat je zo blij voor me bent![]()
OOOOOOOOOOOH je had alleen maarquote:
Ben net thuis en ben vet moe.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOH je had alleen maarmoeten doen
![]()
dat de auto vies isquote:
Maar we zijn zo blij voor jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:31 schreef Conflict het volgende:
Hee, ga ff ergens anders baggeren mensen
De auto heeft geen grijs kenteken. Ik heb namelijk net met de belastingdienst en RDW gebeld om te checken of alles in orde was.
Ik moet michel (forzamies) effe vragen, daar zat ik bij in en die heeft em vast welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:51 schreef DeltaHF het volgende:
Voor dat geld heb je er nooit een misskoop aan; al valt die volgende week al van ellende uit elkaar!
(Maar daar gaan we maar even niet van uit.)
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
ps: Fwnk; waar blijft dat filmpje?????
ahhh okayquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik moet michel (forzamies) effe vragen, daar zat ik bij in en die heeft em vast wel
Dat is in plaats van de normale gele nummer plaat lijkt een beetje dan op een duitse nummerplaatquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:00 schreef El_Bartos het volgende:
hier in België kennen wij dit grijze kenteken niet
Dus wil iemand het mij aub uitleggen??
hehe, tuurlijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:03 schreef Het_Biertje het volgende:
show je je ride wel ff op de Vok! meet?![]()
nope.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:54 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
ahhh okay
Staat ie niet tussen de filmpjes op deltahpe dan?
Ik zeg erbij zetten! Hups!quote:
en wat is het doel hiervan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is in plaats van de normale gele nummer plaat lijkt een beetje dan op een duitse nummerplaat
Met een dalurennummerplaat of grijze nummerplaat mag je alleen buiten de spitsuren op de weg rijden.quote:
wat een rare verkeerswetgeving hebben jullie daarzoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Met een dalurennummerplaat of grijze nummerplaat mag je alleen buiten de spitsuren op de weg rijden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Met een dalurennummerplaat of grijze nummerplaat mag je alleen buiten de spitsuren op de weg rijden.
Ik heb 'm horen lopen en goed bekeken. De auto is niet verzekerd en heeft geen apk. Ik heb nu een aanbetaling gedaan, maandag ga ik voordat ik betaal een stuk rijden, heb nu slechts honderd meter over het industrieterrein gereden. Maar goed, als dat ding rijdt neem ik 'm al, kan weinig mis aan gaan, voor dit geld.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:04 schreef Rev- het volgende:
heb je er wel een proefrit in gemaakt eigenlijk?
Is o.a. voor 65- plussers om het zogenaamde file-probleem op te lossen enzoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
wat een rare verkeerswetgeving hebben jullie daarzo![]()
je versnellingsbak kan rot zijn, dat merk je niet als je alleen de motor hoord lopenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb 'm horen lopen en goed bekeken. De auto is niet verzekerd en heeft geen apk. Ik heb nu een aanbetaling gedaan, maandag ga ik voordat ik betaal een stuk rijden, heb nu slechts honderd meter over het industrieterrein gereden. Maar goed, als dat ding rijdt neem ik 'm al, kan weinig mis aan gaan, voor dit geld.
Als ik met de auto ga rijden merk ik dat ook niet hoor. Ik heb vrijwel geen verstand van auto's.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:12 schreef Rev- het volgende:
[..]
je versnellingsbak kan rot zijn, dat merk je niet als je alleen de motor hoord lopen
Maargoed ga er maar van uit dat hij goed is en veel plezier ermee
vraagprijs is 1100 euroquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Verkoop je je auto dan?
Tis V&A niet
inclusief natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:18 schreef Caerbannog het volgende:
incl. of excl btw?
daar is een centraal topic voor.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:02 schreef Geqxon het volgende:
Is opel-kotsen tegenwoordig verboden ofzo
Hoezo zoals ik?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:51 schreef Rev- het volgende:
zo als jou heb ik trouwens ook me auto gekocht, ff stukje gereden, hij reedt wel redelijk en toen maar gekocht, niet eens onder de kap gekeken
Op goed geluk dus is hij nog helemaal goed ook
was ook maar 400 daarom ook
Ik geef je 550quote:
Dat vind ik altijd zoiets raars. Dan weet die garagehouder toch ook dat die auto flink onder de prijs zit? Wat zijn dat dan voor handelaren??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:00 schreef Conflict het volgende:
Ik zat daar bij dat autobedrijf en had al 100 euro handgeld gegeven. In totaal hebben drie mensen toen ik daar zat gebeld voor die astra. En er kwam een kerel kijken maar toen wasssie dus al aan mij verkocht! Het autobedrijf is hier 1,3 km vandaan dus daarom was ik de eerste
Astra is alles behalve betrouwbaar, echt een kutserie is dat, zeker uit dat jaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:10 schreef yup het volgende:
Leuke wagentje voor een zeer leuke prijs
Zijn betrouwbare wagentjes
Jaartje rijden zonder gekke kosten moet wel lukken dus.
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:57 schreef pappagaai het volgende:
[..]
Astra is alles behalve betrouwbaar, echt een kutserie is dat, zeker uit dat jaar
Zou deze wagen door de ANWB laten checken, voordat ik hem zou kopen.
Tsjah iedereen zijn eigen meuk
hoe durf je!quote:Op maandag 27 juni 2005 23:57 schreef pappagaai het volgende:
[..]
Astra is alles behalve betrouwbaar, echt een kutserie is dat, zeker uit dat jaar
Hen zelf zo een astra gehad binnen 12 jaar was chassis doorgeroest (niet meer rijden doordat je APK ermee niet haalt), dat noem ik SLECHT en blijkbaar was ik niet de enige je ziet nl. bijna geen astra's meer van die tijd terwijl je wel andere oude bakken ziet van dat jaar....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe durf je!
Opel's en dan vooral de Astra zijn dus echt wel ff betrouwbaar he!
EN als er dan wat stuk gaat kan je het voor weinig fixen want de inferieure onderdelen kosten toch niets, daarom zijn ze ook zo goedkoop
zie je het sarcastische gehalte niet in mijn post?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:17 schreef pappagaai het volgende:
[..]
Hen zelf zo een astra gehad binnen 12 jaar was chassis doorgeroest (niet meer rijden doordat je APK ermee niet haalt), dat noem ik SLECHT en blijkbaar was ik niet de enige je ziet nl. bijna geen astra's meer van die tijd terwijl je wel andere oude bakken ziet van dat jaar....
Veel zijn ook geëxporteerd naar polen enzo vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:17 schreef pappagaai het volgende:
[..]
Hen zelf zo een astra gehad binnen 12 jaar was chassis doorgeroest (niet meer rijden doordat je APK ermee niet haalt), dat noem ik SLECHT en blijkbaar was ik niet de enige je ziet nl. bijna geen astra's meer van die tijd terwijl je wel andere oude bakken ziet van dat jaar....
Een doorgerotte auto komt niet door de apk. 1 jaar rijden voor dit geld is al goed genoeg. Maar hij is niet doorgeroest.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:17 schreef pappagaai het volgende:
[..]
Polen willen daar nog welwat voor betalen, motorisch zijn het goede auto's en dat roest daar zetten ze gewoon effe een Pool op voor een euro per uur en hij is weer als "nieuw"quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Idd, omdat ze openvallen als je naar het slot kijkt
goed man!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef Conflict het volgende:
Hij is goedgekeurd, ga 'm vandaag ophalen denk ik![]()
Omdat ze hier APK afgekeurd worden en voor HEEL VEEL geld gerepareerd dan moeten wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:44 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Polen willen daar nog welwat voor betalen, motorisch zijn het goede auto's en dat roest daar zetten ze gewoon effe een Pool op voor een euro per uur en hij is weer als "nieuw"![]()
dus ga daarheen op vakantie en laat daar meteen je auto opknappen, doen wel meer mensen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:50 schreef pappagaai het volgende:
[..]
Omdat ze hier APK afgekeurd worden en voor HEEL VEEL geld gerepareerd dan moeten worden
it's a mirakelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef Conflict het volgende:
Hij is goedgekeurd, ga 'm vandaag ophalen denk ik![]()
bij spiderweb heb k een golf 1? echt nie! das een golf 2!! en de motorcode klopt ooknie!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:20 schreef yup het volgende:
Als je het kenteken hebt kan je op deze 2 sites de kenteken checken:
www.rdw.nl (beneden ergens bij de kleine laatste uitgegeven kentekenafbeelding op raadplegen klikken)
www.spyderweb.nl (linkerkant moet je kenteken klikken)
Staat APK op of het grijs kenteken is e.d. kan je zien of het koosjer is of niet
tofquote:Op maandag 4 juli 2005 17:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die ligt hier naast me, een VDO Dayton![]()
Roestplekken op de bodem of plaatwerk?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:11 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Hey all!
Ben zojuist naar n Datsun 120Y uit 1977 wezen kijken bij n dealer... Hij heeft hier en daar wat roest, maar van binnen en motorisch is ie [op t eerste gezicht] nog 100%! Vandeweek beslissen of ik m neem![]()
Iemand trouwens ervaring met t repareren van kleine roestplekken?!
Tips zijn welkom!
[weet niet of hier al n topic over is, kon niks vinden.... ]
mijn opel kadett staat nu op de sloop... nooit geen opel meer van mij... maar eh... gefeliciteerd met een roestbak... (sorry conflict)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:34 schreef Conflict het volgende:
[afbeelding]
Opel astra 1.6i uit 1992, zwart, met nieuwe APK en 166.000 op de telller![]()
Voor 650 euro! Maandag issie klaar![]()
En er zit een trekhaak op![]()
Hij rijdt best lekker als je hem eenmaal aangeduwd hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:57 schreef ThaFreak het volgende:
en hoe rijdt die ????
Alleen roestplekken op t plaatwerk, onder de ramen enzo.. Bodem is nog ok!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:52 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Roestplekken op de bodem of plaatwerk?
Open anders ff een nieuw topic ofzo, niemand kijkt meer om naar dat plebsvoertuig van TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |