quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:43 schreef Draaitafeltje het volgende:
Mooie bak voor een paar stoere spinners van 12 euro
wel goed je achterschermen in de gaten houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:34 schreef Conflict het volgende:
[afbeelding]
Opel astra 1.6i uit 1992, zwart, met nieuwe APK en 166.000 op de telller![]()
Voor 650 euro! Maandag issie klaar![]()
en neukenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel goed je achterschermen in de gaten houden.
het wil daaronder wel eens roesten bij astra's van dat bouwjaar.
gefelciteerd met je aankoop, en dat je er maar veel chicks mee mag versieren![]()
ik vind hem ook echt mooi en voor zo weinig geldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:00 schreef Conflict het volgende:
Ik zat daar bij dat autobedrijf en had al 100 euro handgeld gegeven. In totaal hebben drie mensen toen ik daar zat gebeld voor die astra. En er kwam een kerel kijken maar toen wasssie dus al aan mij verkocht! Het autobedrijf is hier 1,3 km vandaan dus daarom was ik de eerste
snel olie bijvullen dan!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:09 schreef Conflict het volgende:
Het blok was helemaal droog
Spotgoedkoop, dat zijn alle auto's daar!quote:
De meneer van de RDW en de mevrouw van de belastingdienst hebben me min of meer verzekerd dat er niks aan de hand is met deze auto. Verder durf ik de gok wel te nemen vpoor dit geld, ik heb net nog op autotrader en marktplaats gekeken maar voor deze prijs vind je ze echt nergens!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:20 schreef yup het volgende:
Als je het kenteken hebt kan je op deze 2 sites de kenteken checken:
www.rdw.nl (beneden ergens bij de kleine laatste uitgegeven kentekenafbeelding op raadplegen klikken)
www.spyderweb.nl (linkerkant moet je kenteken klikken)
Staat APK op of het grijs kenteken is e.d. kan je zien of het koosjer is of niet
nee gekkie, gloednieuw!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:05 schreef hi2uplz het volgende:
Tweedehands?
Wel ff de speling op 't stuur gechecked? (op stuurslot zetten en dan kijken hoeveel speling je hebt. Mijn zwager had dat eens vergeten en heeft toen een compleet barrel gekocht bleek achteraf. o.a. stuurkolom was helemaaal kromquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:02 schreef Conflict het volgende:
[..]
De meneer van de RDW en de mevrouw van de belastingdienst hebben me min of meer verzekerd dat er niks aan de hand is met deze auto. Verder durf ik de gok wel te nemen vpoor dit geld, ik heb net nog op autotrader en marktplaats gekeken maar voor deze prijs vind je ze echt nergens!
Altijd binnen gestaan.... AL-TIJDquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds 1992 op het parkeerterrein naast de fabriek in een hoekje gestaan?
Mooie prijs
Gewoon ff wiet halen zoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:27 schreef Tjabbo het volgende:
flinke klap met de hamer en dan is het nog maar 1 nachtje slapen
Boeie, ik heb thuis een aircoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:Fijn, een zwarte auto zonder airco. Heel prettig met dit weer
Dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:03 schreef Conflict het volgende:
Toch bedankt dat je zo blij voor me bent![]()
OOOOOOOOOOOH je had alleen maarquote:
Ben net thuis en ben vet moe.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOH je had alleen maarmoeten doen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |