Nee. Weer ouderwetse bagger dit jaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Edit: oh ja, wat ik eigenlijk vragen wilde:spelen ze nog op het Straatfestival?
ze hebben toch laatst een optreden gedaan? ter afsluiting van stad als theater ofzo was dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:44 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Nee. Weer ouderwetse bagger dit jaar.
Nou En ("heeee gothic meisje")quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:44 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Nee. Weer ouderwetse bagger dit jaar.
hahaha, jannes signeert zijn nieuwe album dit weekend bij de media markt in zwolle, zag ik toevallig afgelopen zaterdag. wtf is een jannes nu weer dan?!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dunne spoeling idd. Tenzij je van Jannes en Dries Roelvink houdt...
Ik. 100%. Één van de acts waarvoor ik ga.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zondag buitenwesten (lowlands), wie gaat?
Ga! maar weg! ik zeg je, ga! maar weg...etcquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:45 schreef Maruku het volgende:
[..]
hahaha, jannes signeert zijn nieuwe album dit weekend bij de media markt in zwolle, zag ik toevallig afgelopen zaterdag. wtf is een jannes nu weer dan?!
Nou, laten we zeggen dat het een reden is om dat weekend de mediamarkt te ontlopen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:45 schreef Maruku het volgende:
[..]
hahaha, jannes signeert zijn nieuwe album dit weekend bij de media markt in zwolle, zag ik toevallig afgelopen zaterdag. wtf is een jannes nu weer dan?!
zo was 't in ieder geval wel toen in de Melkweg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb me idd ook vermaakt op lowlands buitenwesten versie, maar wat ik echt kut vind is dat d'r dus nix van de Buitenwesten cd zelf is gespeeld... dan sta je daar met al die lui en gebruik je die kans niet. 't Zou kunnen dat dat bij Kubus had moeten gebeuren i guess?
wie split hem ?quote:
Zal thuis wel ff kijken of het lukt...quote:
Ik ben stiekem wel blij dat er niet alleen maar buitenwesten-tracks gespeeld werden; ik ben niet zo'n superfan van dat werk... maar tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb me idd ook vermaakt op lowlands buitenwesten versie, maar wat ik echt kut vind is dat d'r dus nix van de Buitenwesten cd zelf is gespeeld... dan sta je daar met al die lui en gebruik je die kans niet. 't Zou kunnen dat dat bij Kubus had moeten gebeuren i guess? Anyway echt heel fucked up dat 'ie maar 1 nummer mocht, maarja schema is schema, en ze hadden zelf de tijd wat beter in de gaten moeten houden. Maargoed al met al was t wel vet natuurlijk.![]()
Tofquote:
Jawat (& Kubus) - Duidelijk, geloof ik..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:43 schreef XxxPimxxX het volgende:
Die laatste track van Kubus klonk heel vet, ik herkende hem alleen niet. Weet iemand de titel/album?
Jammer van Def Rhymz en al helemaal k*nk*r dat die stink K-liber komt.quote:Artiest: 10 Jaar Top Notch
Datum: za 8 oktober
Prijs: 13 euro
Vvk: 10 augustus
Over dit evenement:
Viering 10 jaar Top Notch met optredens van: Extince / Opgezwolle / De Jeugd VanKiddo Cee
Wie is ut is gecomponeerd, opgenomen en geproduceerd door Kubus, en afgemixt door Duvel. Dat staat in elk geval achterop mijn Aap-o-theekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:57 schreef jimjim1983 het volgende:
meesterlijk nummer idd.
maar die beat komt niet van Delic toch?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef skiczukie het volgende:
Ik dig dat ene instrumentale nummer op Vloeistof trouwens écht niet.
Dipsaus? Die is juist zo vetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef skiczukie het volgende:
Ik dig dat ene instrumentale nummer op Vloeistof trouwens écht niet.
ik weet niet of er in Utrecht ook een uitmarkt is, maar ik heb het over Amsterdamquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:27 schreef Catch22- het volgende:
hmm op zich wel cool. De uitmarkt is in utrecht toch? Dat is me net ff te ver voor een optreden van een half uur
En dan zonder typo'squote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:45 schreef Maruku het volgende:
ik zou zeggen 'het iedereen met wie opgezwolle rielekste hookups heeft tpoic'. Dan mag je zelf bepalen met wie Opge goeie hookups heeft ofzo. Muaha!
Stond Opgezwolle ook op de Uitmarkt dan?!quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:09 schreef Mip1988 het volgende:
uitmarkt was koel op het geluid na...
quote:KUBUS & JAWAT
za 27.08.05 - 19.00 - 19.30, The Remix Too
Spacekeesquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:02 schreef Mip1988 het volgende:
ja en kees en turrie daarna
quote:
Turrie o.k. maar space fokkin kees nee sorry komt er bij mij niet inquote:
sowieso toggquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:55 schreef S-Two het volgende:
Heb nu eindelijk die lowlands-show beluisterd en damnnnnnnn, dope shit man. Ik wil weer naar een optreden van de Zwolsche Boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |