abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 10:40:43 #151
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_29135713
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Zeker!

'Dus we gingen van Spuugdingen naar de Grote Prijs, zo'n sterke bezetting daar dat het leek op een loterij. Zwolle tijdens 5 in het land, later bij Bradas, maar das nie alles, diverse radioprogramma's. 30 nieuwe tracks liggen te wachten op de plank, fakkelbrigadiers plus die gast van Rotterdam'
Tja ik ben eigenlijk bij Vloeistof/Brandstof erin gevallen, had de hier gequote lyric ook gehoord, maar moet Spuugdingen nog kopen... Wist eigenlijk alleen niet meer de juiste naam van het album.
(Spuugdingen aan/op/in/door/etc. de mic)

Maar thnx voor de backup!
pi_29137641
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 05:05 schreef Catch22- het volgende:
ja.. maar hij zei eerst 8 juli en toen wat later.. Bij Top Notch moet je je niet blindstaren op releasedates
Precies. Ik wacht gerust af: hoe langer, hoe beter. Dan zijn de beats alleen maar vetter .
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:35:09 #153
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_29146510
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 01:17 schreef Maruku het volgende:
Was dat niet album van de cd van Jawat? Die ligt op 8 augustus nu, geloof ik. Toch?
Volgens mij las ik op HL dat Jawat zn cd al uit was...
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_29150660
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 10:40 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Tja ik ben eigenlijk bij Vloeistof/Brandstof erin gevallen, had de hier gequote lyric ook gehoord, maar moet Spuugdingen nog kopen... Wist eigenlijk alleen niet meer de juiste naam van het album.
(Spuugdingen aan/op/in/door/etc. de mic)

Maar thnx voor de backup!

Spuugdingen op de mic is zeker de moeite waard om in bezit te hebben!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_29150712
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:19 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Precies. Ik wacht gerust af: hoe langer, hoe beter. Dan zijn de beats alleen maar vetter .
Nou... 'hoe langer, hoe beter' ligt eerder aan de luiheid van die gasten
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:19:28 #156
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29151012
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Nou... 'hoe langer, hoe beter' ligt eerder aan de luiheid van die gasten
uhm nee, dat ligt aan delic en ik wil niet fronten maar die gast maakt beats waar je niets meer dan respect voor moet hebben. Kubus is leuk enzo maar delic beats zijn gewoon top.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_29151510
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:41 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Neuk is een half bakken aftreksel dat uit een grap is ontstaan tussen een paar gasten in Hoofddorp.
Die hadden allebei een beetje teveel naar de OP geluisterd en hebben daarna, zonder opzet, een bandje opgezet a la Space Marines, maar dan meer focussend op het rap element.

Vond het een leuke grap maar het begon, naar mijn smaak, helemaal nergens meer op te lijken toen bassist Andreas uit die band stapte.

Ze zijn een aggro- hop- movement, niet de relaxte flows en beats van Opgezwolle.
yo maar dat is té negatief.. ik heb bij de eerste 2 albums van neuk dat ik praktisch bij elk nummer met mn hoofd zit te knikken en half mee zit te moshen.. je moet het alleen niet zien als hiphop maar als hardcore met nederlands talige rap...
en a la space marines.. die overklassen ze 3x
Hajeto!
  dinsdag 26 juli 2005 @ 22:16:38 #158
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_29154420
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:19 schreef Chrishop het volgende:

[..]

uhm nee, dat ligt aan delic en ik wil niet fronten maar die gast maakt beats waar je niets meer dan respect voor moet hebben. Kubus is leuk enzo maar delic beats zijn gewoon top.
Tja kubus zn stijl is gewoon compleet anders dan die van Delic, ik kan persoonlijk ook niet zo tegen die funky computer deuntjes...
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_29154899
Vind delic ook beter. Kubus heeft soms wel fijne beats ertussen zitten, maar het meeste is misschien gewoon té vernieuwend... ik weet het niet... het is gewoon eigenlijk een beetje saai. Het zijn geen lekkere blaasbeats die echt blijven hangen. Het is gewoon te apart eigenlijk. Zoals een nummer als buitenwesten met duvel op het album buitenwesten. Het klinkt leuk die pamfluiten of wat dan ook, maar ik wil gewoon duidelijke beats en geen vage geluiden die niet doordringen. In een nummer als Hamvraag met Sticks heeft ie dat beter begrepen. Die is echt geniaal
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:27:36 #160
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29156117
Kubus maatk, de laatste tijd helemaal, geniale beats. Lekker apart en funky. Maar de echte Opge classics blijven die op delic beats, Ik denk telkens dat ik elke piepje en zuchtje in delic beats ken maar ik kom toch telkens nieuwe dingen tegen, vooral tijdens het smoken .
[b]lauw[/b] (bn.)
  woensdag 27 juli 2005 @ 03:45:13 #161
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29161223
strik je veter is ook een classic, wie maakte die ook alweer ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_29162678
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 03:45 schreef Catch22- het volgende:
Kubus....
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:29:33 #163
20925 n00cL30n
pi_29170334
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:07 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Spuugdingen op de mic is zeker de moeite waard om in bezit te hebben!
Gaat ook zeker gebeuren!
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:36 schreef Crack_david het volgende:
[..]
yo maar dat is té negatief.. ik heb bij de eerste 2 albums van neuk dat ik praktisch bij elk nummer met mn hoofd zit te knikken en half mee zit te moshen.. je moet het alleen niet zien als hiphop maar als hardcore met nederlands talige rap...
en a la space marines.. die overklassen ze 3x
Zorrie voor mijn negativiteit... Ik ben ook wel member van het trash- hop- front, maar Neuk gaat er bij mij gewoon echt moeilijk in. (Misschien komt het omdat Bastiaan er bij mij gewoon niet in kan komen)
Zeker nadat Andreas (eerste bassist), weg was gegaan.

En overklassing van Space Marines, misschien wel, alleen gaan Space Marines er bij mij wel in.

Hoe dan ook, ieder recht op zijn mening... On met OPGEZWOLLE !!!! (zwaar 14.gif)
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:17:57 #164
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29178537
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 09:23 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Kubus....
Proven my point
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:18:10 #165
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29180624
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Proven my point
Op spuugdingen en vloeistof staan aléén klassiekers dat is het verschil.
[b]lauw[/b] (bn.)
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:01:56 #166
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29182033
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:18 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Op spuugdingen en vloeistof staan aléén klassiekers dat is het verschil.
valt nu ook wel weer mee

Maar Delic maakt zeker betere beats, maar Kubus is ook fscking skilled hoor
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:43:07 #167
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29183254
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:01 schreef Catch22- het volgende:

[..]

valt nu ook wel weer mee

Maar Delic maakt zeker betere beats, maar Kubus is ook fscking skilled hoor
Smaken verschillen maarde delic beats zijn veelal naar een bepaald beeld gemaakt, kubus slingerd z'n analoge bakkies aan en ziet wat er gebeurd. Ook tof maar andere werkwijze dan delic, wat ik uit intervieuws en hun nummers heb begrepen is dat je bij delic niet even aan kunt kloppen met de mededeling we gaan even een plaatje opnemen, terwijl dat bij kubus wel het geval is, .
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_29184470
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 03:45 schreef Catch22- het volgende:
vind ik ook een gare beat
  donderdag 28 juli 2005 @ 09:40:51 #169
20925 n00cL30n
pi_29193919
och.. niet iedereen heeft beats van toxx en tekki...
pi_29196550
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:43 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Smaken verschillen maarde delic beats zijn veelal naar een bepaald beeld gemaakt, kubus slingerd z'n analoge bakkies aan en ziet wat er gebeurd. Ook tof maar andere werkwijze dan delic, wat ik uit intervieuws en hun nummers heb begrepen is dat je bij delic niet even aan kunt kloppen met de mededeling we gaan even een plaatje opnemen, terwijl dat bij kubus wel het geval is, .
Omdat iemand meer moeite doet of een moeilijkere werkwijze heeft wil natuurlijk niet zeggen dat de beats beter zijn... vaak zit de genialiteit juist in de simpelheid! Het maximale uit het minimale halen getuigd van creativiteit!!
Last.fm
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:11:21 #171
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29199051
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:47 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Omdat iemand meer moeite doet of een moeilijkere werkwijze heeft wil natuurlijk niet zeggen dat de beats beter zijn... vaak zit de genialiteit juist in de simpelheid! Het maximale uit het minimale halen getuigd van creativiteit!!
Dat zeg ik ook niet, kijk maar naar de neptunes die mensen hebben geniale minimalistische beats. Alleen zul je daar na 2 keer luisteren niks nieuws aan ontdekken. Dat heb ik bij delic wel.
[b]lauw[/b] (bn.)
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:27:33 #172
20925 n00cL30n
pi_29203559
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:11 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, kijk maar naar de neptunes die mensen hebben geniale minimalistische beats. Alleen zul je daar na 2 keer luisteren niks nieuws aan ontdekken. Dat heb ik bij delic wel.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik neptunes beats binnen twee seconden uit de 808 kan crancken...
Delic is echter wel zeer pittig om na te bouwen, zeker onder Reason.
pi_29207795
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:27 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Moet heel eerlijk zeggen dat ik neptunes beats binnen twee seconden uit de 808 kan crancken...
Waar wacht je nog op dan zou ik zeggen?!
Last.fm
pi_29215139
jah verzin ze zelf en wordt multi-millionaire
Hajeto!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:15:19 #175
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29219557
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:27 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Delic is echter wel zeer pittig om na te bouwen, zeker onder Reason.
Ik vraag me zelfs uit of kubus z'n eigen beats na kan maken . Ik heb dr geen verstand van maar ik las iets van dat hij "z'n analoge bakkies" aanzette, dan zie ik die gast practisch willekeurige dingen doen. Maar ik kan d'r natuurlijk naast zitten. .
[b]lauw[/b] (bn.)
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:04:18 #176
20925 n00cL30n
pi_29226020
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:52 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op dan zou ik zeggen?!
*~ ....mompelt iets over creativiteit en het zeker niet dope vinden van neptunes beats....~*
Zorrie, het is mijn ding niet.
En, nog belangrijker, naar mijn mening is muziek niet voor het geld, maar voor de (eigen) beleving. Dat maakt muziek echt de moeite waard!
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 00:15 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs uit of kubus z'n eigen beats na kan maken . Ik heb dr geen verstand van maar ik las iets van dat hij "z'n analoge bakkies" aanzette, dan zie ik die gast practisch willekeurige dingen doen. Maar ik kan d'r natuurlijk naast zitten. .
Hehehe, ach ja.. Dat kan... Je weet ook lang niet altijd meer precies welke presets je gebruikt en welke je tweakt, tenzij je het opschrijft, opneemt of markeert.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:20:53 #177
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_29226400
Dat nieuwe nummer "Waakhond"... Gaat Stickert nu een beetje over een quasi-Kanye West beat heen klappen?! Beetje een tegenvaller.
Uiteraard is die Kubus biet "Volle Vrijheid" weer uitstekend. Waar haalt die man het toch vandaan!
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 14:12:22 #178
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29234225
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:20 schreef IsaacD het volgende:
Dat nieuwe nummer "Waakhond"... Gaat Stickert nu een beetje over een quasi-Kanye West beat heen klappen?! Beetje een tegenvaller.
Uiteraard is die Kubus biet "Volle Vrijheid" weer uitstekend. Waar haalt die man het toch vandaan!
er zit een upgepitcht sampel in dús is het een Kanye beat, tof is dat. Kubus kijkt volgens mij gewoon hoe ver hij kan gaan qua biets opfokken, hij skipped gewoon telkens geniaal .
[b]lauw[/b] (bn.)
pi_29243661
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

En, nog belangrijker, naar mijn mening is muziek niet voor het geld, maar voor de (eigen) beleving. Dat maakt muziek echt de moeite waard!
[..]
Naar mijn mening moet muziek ook absoluut niet gemaakt worden voor het geld. maar helaas werkt het in de muziekwereld zo dat creativiteit uiteindelijk ontdekt wordt en commercieel uitgebuit wordt. Hier kan je letterlijk een formule op los laten... de vernieuwende en creatieve shit begint altijd ergens in de underground, waarna het uiteindelijk 'ontdekt' wordt, waarna het 'bovengronds' verder gaat voor de mainstream...
Maargoed, dit is een totaal andere discussie!

Verder met Opgezwolle shit...
Last.fm
pi_29263470
Zo jongens, een echte discussie op gang hier, we zijn eindelijk verder dan quoten van teksten! goed bezig.
Ik heb het al eerder gezegd: Delic is de held in mijn ogen. Kubus is geinig, maar zoals Chrishop zegt; die beats blijven niet hangen en alle delic beats zijn klassiekers.

Goed, nieuws van het front: Ik sprak JJ (die van de Verre oosten remix met Ty en Bla, en hij deed ook mee op Kruidig en Pittig volgens mij, die staat op Spuugdingen) gister en ook hij is bezig met een 'album' in samenwerking met ART, een wat minder bekende producer.
Hij liet me wat horen, en het klinkt erg lekker, zowel de flow van JJ en de beat van ART. Hij zei dat hij eigenlijk niet daadwerkelijk naar TopNotch wilde stappen, maar Sticks vond dat ie het moest laten horen aan Kees (de Koning, van TopNotch), dus wie weet vinden we JJ straks naast de Opgezwolle/Opgeduveld/DuvelDuvel-cd's in de rekken. Lekker hoor!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 15:51:20 #181
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29267204
daar ben ik het niet geheel mee eens. Mic. Coll. vind ik een fucking goede CD en doet in mijn ogen weinig onder voor vloeistof. Maar dat is uiteraard een persoonlijke mening.

Ik krijg wss. een DVD van het optreden van Opgezwolle op het van Eigen Bodem festival, hoe relaxed is dat.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_29267546
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:51 schreef Catch22- het volgende:
daar ben ik het niet geheel mee eens. Mic. Coll. vind ik een fucking goede CD en doet in mijn ogen weinig onder voor vloeistof. Maar dat is uiteraard een persoonlijke mening.

Ik krijg wss. een DVD van het optreden van Opgezwolle op het van Eigen Bodem festival, hoe relaxed is dat.
Wie heeft het opgenomen?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 17:08:20 #183
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29268961
Uhm ik was vrijwilliger en een 1 of ander mediaburo heeft het opgenomen. En omdat ik dus vrijwilliger was heb ik zo mijn contacten daar. De hoofd-vrijwilliger ging het voor me regelen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_29269897
Doe mij dan ff een kopie. Of ik kom hem wel halen
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:35:22 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29271021
ik zal even vragen of dat mag, denk het haast niet hoor. Maar je mag altijd een keer komen kijken
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_29276445
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:35 schreef Catch22- het volgende:
ik zal even vragen of dat mag, denk het haast niet hoor. Maar je mag altijd een keer komen kijken
Als het is opgenomen door een mediabureau hebben ze dat vast niet voor de lol gedaan toch? Daar moet een commerciele achtergrond bij zitten lijkt me...
pi_29276648
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:35 schreef Catch22- het volgende:
Ik ga je klikken op het Hedon-forum hoor!!!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:46:01 #188
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29276929
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:28 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Als het is opgenomen door een mediabureau hebben ze dat vast niet voor de lol gedaan toch? Daar moet een commerciele achtergrond bij zitten lijkt me...
Ja dat is zo. Het is opgenomen om met het materiaal een promofilmpje voor het festival van volgend jaar te maken..

btw, check www.vaneigenbodem.nl . Staan wat foto's van het Opgezwolle/Typhoon optreden
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:48:39 #189
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29277023
btw.. iemand zocht hier naar de artiest die in de Irish pub stond met het tsunami concert. Ik heb even rondgevraagd maar dat was door iemand anders georganiseerd.

en ik heb het met de hoofd-vrijwilliger (ook hiphopfan) gehad over de lineup van volgend jaar. gaat heeeel vet worden, kan er niet meer over zeggen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 31 juli 2005 @ 01:02:06 #190
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_29283106
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:51 schreef Catch22- het volgende:

Sja dat is inderdaad een persoonlijke mening maar ik vind toch echt het tegenovergestelde. Het is overduidelijk dat dit slechts een tussendoortje is, ik vind Vloeistof zo ontzettend veel beter. Bij die cd klopt alles gewoon, tot in alle puntjes afgewerkt, waar elk nummer vet is. Op MiCo heb ik nog wel eens van 'hm, skippen dit nummer.' Bij Vloeistof heb ik dat totaal niet, daar is geen enkel nummer slechts als opvulling om te zorgen dat de cd niet al te kort wordt. Ik vind Buitenwesten trouwens ook een stuk beter dan MiCo, maar dat komt waarschijnlijk omdat er veel verschillende artiesten op staan, luister je niet de hele tijd naar dezelfde stem. Ik vind Rico trouwens ook beter dan Sticks, dus dat kan ook een reden zijn dat ik MiCo minder vind. Maar echt, dat je het weinig onder vindt doen voor Vloeistof?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  zondag 31 juli 2005 @ 01:45:33 #191
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29284054
Ja eik wel..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 31 juli 2005 @ 15:04:39 #192
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29293952
De vergelijking MiCo - Vloeistof vind ik zo absurd dat ik er niet eens uit ga leggen waarom vloeistof nou beter is. .
[b]lauw[/b] (bn.)
  zondag 31 juli 2005 @ 15:08:17 #193
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29294064
ik snap best wat je bedoeld, maar ik vind MiCo op een andere manier ook zeer gaaf
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 31 juli 2005 @ 15:08:27 #194
82589 S-Two
barba macacu
pi_29294070
quote:
Op zondag 24 juli 2005 00:02 schreef Maruku het volgende:

[..]

Brandstof was de bonus disc die je kreeg bij vloeistof. Niet de eerste cd.
Nee okay, maar ik dacht dat dat nummers waren die ze eerder hadden gemaakt dan Spuugdingen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 31 juli 2005 @ 15:19:51 #195
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29294414
brandstof staat gewoon online en is voor iedereen te downloaden op de site..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 31 juli 2005 @ 15:27:50 #196
82589 S-Two
barba macacu
pi_29294701
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:19 schreef Catch22- het volgende:
brandstof staat gewoon online en is voor iedereen te downloaden op de site..
En is zeeeeeeeer dope
  zondag 31 juli 2005 @ 15:45:13 #197
4073 Balbergen
is lelijk
pi_29295230
quote:
Het is rond, ook in 2005 zal Appelsap een gratis party in het Oosterpark in Amsterdam geven en wel op 14 augustus. Appelsap bestaat nu 5 jaar en een jaar zonder Oosterpark is als een verjaardagstaart zonder kaarsjes”. Alles is gebeurd om sponsors en fondsen te vinden, maar door kortingen op subsidies en de lage budgetten van merken werd het moeilijker en moeilijker om het festival doorgang te laten vinden.

Uiteindelijk vond Appelsap een partner die mede het risico wil dragen en dankzij hen kan dit festival dus op 14 augustus 2005 ‘gewoon’ doorgaan. Begin is 14:00 tot een uurtje of 22:00. Om het te kunnen bekostigen is er een betaalde afterparty savonds in Bitterzoet. Voor slechts 7,50 ben je dr bij.

Update 21-07: lineup: Kubus, Jawat, Stickert, Senna en The Opposites. Duvel en Typhoon zullen er dus niet bij zijn.
bron: nlhiphop.nl

Ben er zeker bij!
Alleen jammer, rico zit dan in het buitenland.
Eenmaal andermaal, genaaid voor de rest van je leven.
  zondag 31 juli 2005 @ 15:50:49 #198
82589 S-Two
barba macacu
pi_29295396
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:45 schreef Balbergen het volgende:

[..]

Ben er zeker bij!
Toen ik Oosterpark zag dacht ik: "Yes, Groningen! " , maar helaas is het in Amsterdam
  zondag 31 juli 2005 @ 15:52:53 #199
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29295445
Sja en mijn OV is dan ook niet geldig dus wordt het hem niet..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 31 juli 2005 @ 16:05:10 #200
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_29295791
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:45 schreef Balbergen het volgende:

[..]

Ben er zeker bij!
Ik las Rico zit dan in het buitenbad. .
[b]lauw[/b] (bn.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')