bronquote:Camel Active Reality Wear 2005
Functioneel, onverwoestbaar, kleurrijk, dynamisch, authentiek, uniek, natuurlijk, design,
robuust; goed ga zo maar door. Dit zijn slechts enkele woorden die men toedicht aan
de nieuwe collectie horloges, tassen en (zonne)brillen van Camel Active.
En voor de man die erbij past? Wat dacht je van trefwoorden als persoonlijkheid, kracht,
mannelijk, origineel en intelligent! Kortom: Camel Active is er voor iedereen!
Tassen![]()
Neem de tassencollectie: van business- tot rug- en reistassen. In totaal zijn er circa
30 modellen. De business tas is de Dakotalijn, de shopper de Tramperlijn, de reistassen
vallen onder de Montana- en Santiagolijn. Meer over de materialen? De shopper is van
canvas met leren afwerkingen (49,95 euro); de meer elegante en klassieke businesstas
is van leer (179,- euro); de zwarte reistas (alleen in deze kleur verkrijgbaar) is ook van
leer (279,- euro); de beige reistas is er ook in Khaki en zwart (59,95).
Zonnebrillen![]()
Deze zomer zijn er ruim 21 modellen zonnebrillen verkrijgbaar, waarvan 8 nieuwe.
Bij de collectie van lente/zomer 2005 staan vooral kleur, design en hoogwaardige
materialen centraal. Stevige metalen en speciale gepolariseerde glazen verhogen
het draagcomfort en voorkomen vervelende spiegelingen! Kleur speelt vooral een
rol bij de monturen als de glazen.
Horloges![]()
Bij de collectie horloges is er vooral aandacht voor funktionaliteit en duurzaamheid.
Zo hebben alle modellen een speciaal pigment in het uurwerk waardoor je ook 's nachts
duidelijk kunt zien hoe laat het is; is er gebruik gemaakt van mineraalglas over het uurwerk
(dit geeft een zeer helder beeld); zijn alle modellen waterdicht tot 100 meter en zijn de
uurwerken van zwiterse makelij (levenslange garantie op de uurwerken). De prijzen?
De horloges zijn verkrijgbaar vanaf 129,- euro.
idd. een echte man heeft alleen vuur in zijn zak.quote:
Eenschquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:41 schreef TimMer1981 het volgende:
Mannentassen.
Mannenhorloges met leren bandjes.
Zonnebrillen die niet van Rayban of Oakley zijn.
Tot vrouwen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:27 schreef schatje het volgende:
Saaien mannen hier![]()
![]()
.
Jullie moeten wat vaker gekneed worden [afbeelding].
* proest *quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:27 schreef schatje het volgende:
Saaien mannen hier![]()
![]()
.
Jullie moeten wat vaker gekneed worden.
Au contraire, dat zijn de enige correcte bandjes, tenzij je autohandelaar of pooier bent. (dan mag je glimmen qua band) Liefst op maat gemaakt, bv van roggeleerquote:
Koopmoe? Plaatjes beweren andersquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:12 schreef hi2uplz het volgende:
Het meeste heb ik al wel, ben een beetje koopmoe. Als ik wat leuks zie koop ik het wel, maar dat gebeurt de laatste tijd steeds minder. Leuk topic om inspiratie op te doen!
quote:
Juist niet. Kan ook getuige van goede smaak als we díe zooi niet willen hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:27 schreef schatje het volgende:
Saaien mannen hier![]()
![]()
.
Een Jaguar XJ220quote:Hebbedingen voor de man
Ik rook nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. een echte man heeft alleen vuur in zijn zak.
over het algemeen weet jij wel mooie spullen voor mannen. MAar deze keer echt nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:27 schreef schatje het volgende:
Saaien mannen hier![]()
![]()
.
impotente lulquote:
die autoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Bij hebbedingen voor de man denk ik toch meer aan
[afbeelding]
of
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Ik wou dat ik hem kon rijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die auto(wat een schande voor goede smaak) sorry.
ga eens een proefrit maken. hij is echt té pauper.quote:
Mannentassen zijn zeer makkelijk voor papieren, boeken of andere losse spullen die niet in de zakken passen.... Het is namelijk niet echt mooi of stijlvol om volgepropte zakken te hebben...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:41 schreef TimMer1981 het volgende:
Mannentassen.
Mannenhorloges met leren bandjes.
Zonnebrillen die niet van Rayban of Oakley zijn.
Nee, als ik het geld zo hebben om hem te kunnen rijden zou ik wel een andere auto kopenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ga eens een proefrit maken. hij is echt té pauper.
kijk! dat mag ik graag horen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, als ik het geld zo hebben om hem te kunnen rijden zou ik wel een andere auto kopen![]()
Jij stopt je kleding en toiletspullen voor een weekendje weg gewoon in je kontzakquote:
Nee, in mijn Samsonite rugzak en als het meer is in een weekendtas.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:55 schreef ChrisJX het volgende:
Jij stopt je kleding en toiletspullen voor een weekendje weg gewoon in je kontzak
....
Dus je hebt wel een tas, zeg dan gewoon dat je deze niet mooi vindtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:58 schreef elcastel het volgende:
Nee, in mijn Samsonite rugzak en als het meer is in een weekendtas.
Het is een zak, met touwtjes. Ik had het idee dat het meer om tassen ging voor je lippenstift en je tissues of weet ik veel wat ...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:59 schreef ChrisJX het volgende:
Dus je hebt wel een tas, zeg dan gewoon dat je deze niet mooi vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |