ja dat doe ik welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:39 schreef rihago het volgende:
[..]
dus omdat ik respect voor mijn moeder heb moet ik der gaan likken??
![]()
Natuurlijk die andere loser die steeds topics opent als ie krasjes op zijn scoooter heeft van het lomprijden en vallenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:44 schreef ZepLeddelin het volgende:
ZEG DAN LOSER IK KEN MENSEN MET SCOOTERS DUS IK BEN ER ZOO
Leuke puzzel elke keer. Ik moet echt goed kijken, wil ik wat van jou teksten kunnen lezen hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:55 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
alsof iemand weet war the fuck dat ligt dan zon kutgat jesus
Ach, dat houdt je bezig vandaag..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Leuke puzzel elke keer. Ik moet echt goed kijken, wil ik wat van jou teksten kunnen lezen hoor
Dan weet je dus ook niet waar Meerkerk ligt!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:55 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
alsof iemand weet war the fuck dat ligt dan zon kutgat jesus
Zet het wel eventjes in de koelkast neer he!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:01 schreef rihago het volgende:
zeg ff hoelaat je er bent... zorg ik dat ik kindercola in huis heb
Zoetermeer toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien, waar woon jij?
Oh ja, in Leiden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:01 schreef rihago het volgende:
den helder
zeg ff hoelaat je er bent... zorg ik dat ik kindercola in huis heb
Nou ja, 3 kwartier rijden met de autoquote:
Da's hier vlakbijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:56 schreef keezy het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook niet waar Meerkerk ligt!![]()
Jammer genoeg voor Yvonne is dort wel zo bekend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |