Gaat inderdaad niet de goeie kant op hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:41 schreef flugeltje het volgende:
Hier komt de zon alweer af en toe tussen de wolken door. Ik zie het somber in voor vandaag![]()
Morgen regen en onweers buien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:54 schreef -Mk- het volgende:
Het gaat niet gebeuren vandaag.
Ik vrees dat vooral noord-nederland het zal moeten doen met gewone afkoeling, zonder een drupje regen of een mooie bliksem.
Morgen inderdaad wel wat buien in het Noorden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen regen en onweers buien.
Of komt die regen ook al niks van.
Als dit zo is dan kunnen we het hier wel eens lastig gaan krijgen,
dit is hast de 2de week dat we al geen regen meer gehad.
apeldoorn meldt nu regen met flinke druppen en nog steeds simpel gerommelquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:15 schreef Party_P het volgende:
apeldoorn meld gerommel
dat komt niet hier, maar in Frankrijk hebben ze de stormballen alweer gehezen:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:59 schreef JoeKurr het volgende:
Boven Zuid-Frankrijk ontstaat wat, maar ik weet niet of dat Nederland haalt.
Zal wel door de Veluwe komen. Lichte stuwing door de heuvels, extra warme lucht door de zandgrond, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:33 schreef MissHobje het volgende:
Oe met paars zelfsziet er veel belovend uit
maar waarom daar steeds ?? toch vaag eigenlijk.
alle beetjes helpen, zeker in zo'n plat land als Nederland.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hebben die miezerige heuveltjes op de veluwe daar invloed op?
Nog maar 33,9°?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:50 schreef Keiichi het volgende:
(...)
34.4C als piek toenet, nu nog maar 33.9![]()
Meestal wel!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:03 schreef JoeKurr het volgende:
Geloof dat blikseminslagen.com er weer uit ligt.
Goed teken?
Het eerste drietje door een tweetje vervangen, en je hoort mij niet meer zeurenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:11 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik verplaats die comma ook het liefst een plek naar links![]()
Dat zegt niets.quote:
Niet normaal meer. Na de bui van zojuist is het weer zonnig geworden. Inmiddels een puike 33 graden bij een RV van 90 %quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:21 schreef Steijn het volgende:
Dat zal wel een aardige broeikas worden nu. Net een bui gehad (Amersfoort) en het klaart weer sterk op.
Nou, verkoelend hoor, na de bui van net is het hier alleen maar warmer geworden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:45 schreef kree het volgende:
hier in katwijk ook nog steeds bloedheet en strakblauw.
Ik hoop op een paar lekker verkoelende buien straks
Hier in Spaarndam is het helaas ook nog steeds te heetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:45 schreef kree het volgende:
hier in katwijk ook nog steeds bloedheet en strakblauw.
Ik hoop op een paar lekker verkoelende buien straks
haha, maar daar hebebn wij natuurlijk niks aan;quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:16 schreef Weerman het volgende:
Geen radarcode, heb een abbo. (Gratis zelfs!)
Uhm, vraag me toch echt af wanneer het gaat onweren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |