stofzuiger, half 1, mensen die slapen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef Byte_Me het volgende:
waarom heb je ze niet gewoon gisterenavond opgezogen, terwijl ze zo mooi rond je lampje cirkelden?
nee raam dicht, PC aan, in de zomer, dat is slim....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:45 schreef clowncloon het volgende:
das ook wel gewoon dom om je raam open te zetten toch?
je hoort ze alleen nog. ik word ook zelden gestoken, en als ze steken krijg ik geen reactie. maar dat geluid....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Vitamine b1 complex, 100Mg per dag en je hebt nergens last meer van.
ff serieus: werkt dat? wordt je dan niet meer geprikt?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Vitamine b1 complex, 100Mg per dag en je hebt nergens last meer van.
mompelt iets over ventilator of airco...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
nee raam dicht, PC aan, in de zomer, dat is slim....
*t wordt dan n fucking sauna man!
Ja, maar met een ventilator gaat de hitte niet uit me kamer, plus t maakt wat herrie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:50 schreef clowncloon het volgende:
[..]
mompelt iets over ventilator of airco...
Ja, als ik achter een beeldscherm zit, ik zie een ga-eens-blind-worden-verwensing!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:01 schreef erikh het volgende:
Doe je licht dan uit als je je raam open zet ofzo![]()
Ja, en je vraag is?quote:En wat een belachlijke topictitel![]()
Juist!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef flipsen het volgende:
Een horretje wellicht?
nog beter zelfsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:08 schreef Innisdemon het volgende:
muggengaas met klitteband, i-de-aal
das eik wel iets handigerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:57 schreef Robert_nl het volgende:
Ik heb een een-of-ander geluids ding, wat je in het stopcontact stop.
Ik ben elk jaar goed de klos, maar dit jaar heb ik in mijn kamer totaal niks gezien. Die terroristen durven denk ik niet meer... Zelfs met het raam open en de lichten aan, verbazing wekkend!![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:44 schreef Xtreem het volgende:
Je hebt kopkanker... wat zeik je dan over muggen? Binnenkort heb je daar toch geen last meer van
" ff GTA-en "quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:44 schreef Yildiz het volgende:
nog ff GTA San Andreas op de PC doen
Ik had ze lekker gevangen met de stofzuiger.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:56 schreef rotskibo het volgende:
Dat had ik ook eerst, zo kapot veel beesten in me kamer, kuthoeren.
dat boeit niet, das alsnog 7/3.6 = laten we zeggen 2 meter per seconde?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
muggen kunnen maar 7 km per uur vliegen, fat chance u get the motherfucker.
koop dan zo'n guitig tennisracketje waarmee je de mug electronisch uit zijn lijden verlost.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dat boeit niet, das alsnog 7/3.6 = laten we zeggen 2 meter per seconde?
Dat is fucking snel als je een stofzuigerslang met een diameter van 4 cm over die mug wil schuiven...
En die beesten vliegen ook alle kanten op
Klinkt wel heel ziek zo
Als je 100 muggen bij elkaar veegt, is dat toch n aardig zooitjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
koop dan zo'n guitig tennisracketje waarmee je de mug electronisch uit zijn lijden verlost.
je kan toch stofzuigen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je 100 muggen bij elkaar veegt, is dat toch n aardig zooitje
Als ik dat zooitje door me kamer zou strooien, ala electronicshe mepper om de beesten uit elkaar te laten spatten, nee dankje de koekoek, dan lijkt het haast alsof er bij elkaar een muis ligt te rotten op me kamer!
jup, werkt prima...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ff serieus: werkt dat? wordt je dan niet meer geprikt?
* Etcetera is een mugobject![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:38 schreef ICTservice het volgende:
Oh, hier..
http://www.groenbrothers.com/GB_SWfilm.htm
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |