dat boeit niet, das alsnog 7/3.6 = laten we zeggen 2 meter per seconde?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
muggen kunnen maar 7 km per uur vliegen, fat chance u get the motherfucker.
koop dan zo'n guitig tennisracketje waarmee je de mug electronisch uit zijn lijden verlost.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dat boeit niet, das alsnog 7/3.6 = laten we zeggen 2 meter per seconde?
Dat is fucking snel als je een stofzuigerslang met een diameter van 4 cm over die mug wil schuiven...
En die beesten vliegen ook alle kanten op
Klinkt wel heel ziek zo
Als je 100 muggen bij elkaar veegt, is dat toch n aardig zooitjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
koop dan zo'n guitig tennisracketje waarmee je de mug electronisch uit zijn lijden verlost.
je kan toch stofzuigen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je 100 muggen bij elkaar veegt, is dat toch n aardig zooitje
Als ik dat zooitje door me kamer zou strooien, ala electronicshe mepper om de beesten uit elkaar te laten spatten, nee dankje de koekoek, dan lijkt het haast alsof er bij elkaar een muis ligt te rotten op me kamer!
jup, werkt prima...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ff serieus: werkt dat? wordt je dan niet meer geprikt?
* Etcetera is een mugobject![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:38 schreef ICTservice het volgende:
Oh, hier..
http://www.groenbrothers.com/GB_SWfilm.htm
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |