Ik heb wel een website die een vriend voor me heeft opgezet. Maar ik weet niet of ik die hier mag pimpen.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:00 schreef UncleScorp het volgende:
Grappig wel deze conversatie tussen de ladies over de decoupeerzaag enzo
btw nokwanda, mijn vrouwtje is ook van '71, en nu pas lees ik dat je schildert, dat je niks online krijgt weet ik al dus moet ik nie vragen of ik ergens iets kan zien zekers ? ^^
Grijs haar is ook mijn nieuwe kweek tegenwoordig ...
Best wel. Ligt aan de kop onder dat haar.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:08 schreef UncleScorp het volgende:
Grijs is sexy ?
Mail em dan maar unclescorp@telenet.bequote:Op maandag 27 juni 2005 20:24 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb wel een website die een vriend voor me heeft opgezet. Maar ik weet niet of ik die hier mag pimpen.
ho ho niet zo denegrerend !quote:Op maandag 27 juni 2005 20:00 schreef UncleScorp het volgende:
Grappig wel deze conversatie tussen de ladies over de decoupeerzaag enzo
btw nokwanda, mijn vrouwtje is ook van '71, en nu pas lees ik dat je schildert, dat je niks online krijgt weet ik al dus moet ik nie vragen of ik ergens iets kan zien zekers ? ^^
Grijs haar is ook mijn nieuwe kweek tegenwoordig ...
Van hem mag het vast welquote:Op maandag 27 juni 2005 20:38 schreef Mirage het volgende:
Of het van je vriend mag weet ik niet, maar van ons mag het wel
Tuurlijk welquote:Op maandag 27 juni 2005 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van hem mag het vast wel
maar ik weet niet of dat kan binnen de fok policy
Ow ja.... die had je toen afgebroken om hem weer op te bouwen. Ging vast iets helemaal mis waardoor ie in het ziekenhuis belandde. Ha die klusser. Zeker ook zelf aan de leidingen zitten om vervolgens de eerstehulp loodgieter te moeten bellen, he!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
ho ho niet zo denegrerend !
je hebt het wel tegen een vrouw die een decoupeerzaag, een goeie boormnachine, een set vijlen, twee magische sleutels waar je alles mee open krijgt (vervanging van oa waterpomp tang), hamer schroeven, schroevendraaiers, kroonsteentjes, waterpas etc heeft hoor.
En ja.. alles is van mij.
Oversight heeft 2 linkerhanden.
Ik heb zelfs nog een muurtje gebouwd toen ik 7 maanden zwanger was van de laatste.
Nog niet zo lang geleden heb ik een volledige keuken gestript en weer opgebouwd.. betegelen, afvoer leggen... kastjes in elkaar zetten.. stucken !!, door het héle huis laminaat gelegd.
En wat deed Oversight.. juist met zijn gebroken pootje in het ziekenhuis liggen en later op de bank.
![]()
![]()
Okay. Just for once then.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:46 schreef Mirage het volgende:
precies qu63
Zag dat ik een foutje maakte.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:59 schreef Enyalius het volgende:
die site doet het niet
Ndebele schilderstijl natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 21:07 schreef Enyalius het volgende:
cursussen en workshops? over wat ?
neequote:Op maandag 27 juni 2005 21:24 schreef nokwanda het volgende:
En toen was het stil..... wilde niemand meer iets met me te maken hebben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |