quote:
Mja.. wel ongeveer mee eens.
Toccara zit er alleen maar in zodat dikke vrouwen zich niet achtergesteld voelen.
Cassie is één van de knappe 13 in een dozijn meisjes die je soms tegenkomt op straat.
Ann is erg mooi.. maar koud.. er straalt weinig van af. Geen passie geen niks.
Kelle heeft een eendebek, ze zei het zelf al. Donald Duck mag er van mij nu definitief uit.
Amanda heeft een uitstraling van een freak. Dat vind ik nou echt zo'n gepest kind, dat niet om kan gaan met aandacht. Die grote tattoo doet ook geen goed in de modellenwereld. Die ogen, dat gezicht, dat haar, dat lijf.. bah.. ik vind haar echt helemaaaal niks.
Norelle vind ik te kinderlijk. Niet onwijs knap, maar ze straalt wel heel erg iets aparts uit wat haar mooi maakt. Toch vind ik haar op foto's niet altijd even mooi.. beetje matig.
Eva haar neus staat me niet aan. Ze heeft een soort agressieve tomboy look.. en hoe ze ook poseert, telkens krijg ik weer hetzelfde idee bij foto's van haar.
Yaya lijkt erg gewoontjes, maar ik vind dat ze op foto's wel als een van de betere eruit komt.. ondanks haar huid! Ik zou haar echt graag zien winnen..