SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:16 schreef Toeps het volgende:Die voor de sms photoshootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik mis Norelle.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu bezig op Yorin!
OP komt na de aflevering
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Pssst, Leah is er al 2 afleveringen uitquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:19 schreef Aventura het volgende:
Leah valt af denk ik, die valt totaal niet op en de vorige keer zei ze zo iets stoms.
Ik zag d'r ook niet meer neequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pssst, Leah is er al 2 afleveringen uit.
Inderdaad.quote:
Je avatar!quote:
quote:
Norelle probeert heel erg Paris Hilton te zijn.quote:Eva is echt de leuksteDie Norelle vind ik echt 3x niks.
Paris Hilton is dominant en wilt altijd graag in de spotlights staan en Norelle is zover ik de show heb gezien, juist erg teruggetrokken. Dus het valt niet met elkaar te vergelijken vind ik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:37 schreef beaverhausen het volgende:
Norelle probeert heel erg Paris Hilton te zijn..
Aziatische zie ik nu opeens? Of zie ik dat verkeerd? Vind haar nu vopeens wel heel mooi, nu ik die foto's heb bekeken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Norelle van Herk? Heeft ze Nederlandse roots?
Ze stond anders maar wat graag haar tieten te showenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Paris Hilton is dominant en wilt altijd graag in de spotlights staan en Norelle is zover ik de show heb gezien, juist erg teruggetrokken. Dus het valt niet met elkaar te vergelijken vind ik.![]()
Nee juist niet, ik heb op de ANTM site een paar filmpjes bekeken en daarbij ging er een over een photoshoot in Japan, en ze heeft daar juist helemaal niets mee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aziatische zie ik nu opeens? Of zie ik dat verkeerd?
quote:
Mooi jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:51 schreef Aventura het volgende:
Ik kom er helemaal op terug, ik vind Norelle een absolute schoonheid. Ze doet het op foto's veel beter dan irl.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Indeaad,at stoort mezo aa n haar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mooi ja
Wel een beetje een neplach op die laatste..
Kelle, Cassi, Jennipher mogen er schnel gerade aus!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef Copycat het volgende:
Kelle mag er wat mij betreft volgende week uit en Amanda is een achterbakse, domme muts die wel erg snel met haar trailertrash vingertje wijst.
Zo, dat is mijn tvp.
Naja ik wil eerst J eruit..die vind k gewoon ook niet MOOI!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef Copycat het volgende:
Jennipher mag inderdaad ook moven, Cassi mag van mij nog even blijven.
Yepquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:01 schreef Scandalous het volgende:
is amanda die blind e kip? die vond ik nl zwaar irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |