Ik heb vanmiddag gespiekt op internet en wéét wie wint. Als ik de goede spoiler heb gezien, kun je daar volgens mij nog alle kanten mee op.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik weet trouwens wie er wintLas net het vorige topic en daarin stond een spoiler. Ik kan me nooit bedwingen wat spoilers betreft en ik dat ding selecteren, zo van, er zal toch niet instaan wie er wint. Maar wel dus
Of die persoon moet iemand anders bedoelen, maar dat denk ik niet
Goed dat je het even zegt, heb ik toch nog hoop dat het iemand anders kan zijnquote:Op zondag 26 juni 2005 23:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gespiekt op internet en wéét wie wint. Als ik de goede spoiler heb gezien, kun je daar volgens mij nog alle kanten mee op.
Dus ik weet niet of jij het wel weet.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Goed dat je het even zegt, heb ik toch nog hoop dat het iemand anders kan zijn. Niet dat ik het een slechte winnares vond, maar gewoon dat het nu tenminste nog een beetje spannend is.
Ja, mannen lossen dat gewoonlijk op met een oorlogje of tweequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:09 schreef ruby het volgende:
Vrouwen bij elkaar he...dat geeft vaak hommeles. Vooral als er een paar van die egotrippers tussen zitten.
Ik vraag me af of ze rond haar zoontje ook zulk raar gedrag vertoont. Lekker voor de opvoeding.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef Aventura het volgende:
Die Amanda is echt een psychopaat. Hoe zij zich gedraagt vind ik volkomen abnormaal.
Eva pakt al haar crap heel erg goed op. Heel volwassen en dat terijl Amanda 'al'25 is en moeder.
Amen.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Norelle.. Die mag wel winnen. Amanda is eigenlijk stiekem ook wel leuk. Net als Nicole met lang haar.
Eva..
Ik had ze trouwens al gevonden door creatief URL-lezen en te Google-en, vandaar m'n gebrek aan reactie toen je ze eenmaal postte.quote:
Was het ook niet wat geweest als ze in het programma zouden leren zich een beetje te kleden? Ofzo?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:50 schreef Aventura het volgende:
Ann:
[afbeelding]
Amanda:
[afbeelding]
Yoanna (winnares vorige serie):
[afbeelding]
Nicole:
[afbeelding]
Julie:
[afbeelding]
Norelle:
[afbeelding]
Leah:
[afbeelding]
Magdalena:
[afbeelding]
Bij Norelle hangt het meer bij haar borst, en de bandjes van haar jurk hebben dezelde kleur als de rest van de jurk, terwijl ze bij Leah wit zijn. Maar het lijkt inderdaad wel erg veel op elkaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:25 schreef Aventura het volgende:
Norelle en Leah hebben dezelfde jurk aan.
Hij staat Leah beter vind ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:25 schreef Aventura het volgende:
Norelle en Leah hebben dezelfde jurk aan.
Ik vind Amanda zo slecht nog niet. Ze doet me denken aan Phoebe van Friends.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
Ik gun het die Amanda totaal niet.
Ze wordt veels te arrogant he?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
Ik gun het die Amanda totaal niet.
Respeito? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef Toeps het volgende:
Volgende week wordt trouwens weer geweldig, met "respeito".Yaya de grote schijnheil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |