Ben je gekquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:17 schreef Taurus het volgende:
Ik vind die Norelle vrij saai.. Raar hoofd ook, ik kan niet zien wat daar nou zo bijzonder aan is. Ik vind ze eigenlijk allemaal niet heel geweldig. Yaya vind ik dan nog 't leukst, en Amanda vind ik ook heel mooi, al vind ik dat witte haar wat jammer..
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ook niet op Stacie Orrico. Als we het toch over gelijkenissen praten, dan lijkt zij nog het meest op Ashlee Simpson.
Ik vind haar dus echt helemaal niks,ze heeft een apart hoofd maar zeker niet op een mooie manier vind ik.Vond het ook maar raar dat ze met d'r borsten stond te zwaaien voor Jay!quote:
Eva was op dreef deze aflevering.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:07 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond die ruzie tussen Amanda/Jennipher en Eva/Ann wel erg grappig trouwens. Vooral dat stukje tussen Jennipher en Ann waarbij Eva het commentaar "Have you seen Ann's biceps? Ann will beat your ass, Jenn." geeft.Ik zou ervoor betalen om te zien dat Ann Jennipher even neermept.
Ik vond het dus wel grappig dat ze haar op de catwalk lieten lopen, zo van "zij heeft vorig jaar gewonnen, kijk dus maar goed hoe zij dat doet!", terwijl ze dus als een dressuur-paard loopt... met hoog opgetrokken knieenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:19 schreef ruby het volgende:
Ik ben nooit zo kapot van Yoanna geweest. Op sommige foto's kwam ze wel mooi over, maar ze loopt alsof ze moet poepen en ik vond haar mond inclusief tanden niet zo mooi. Maar ja, blijkbaar vonden ze haar toch een topper.
Yoanna was vorig seizoen een drama met lopen. En een erg succesvol model is ze ook al niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:02 schreef brando het volgende:
[..]
Ik vond het dus wel grappig dat ze haar op de catwalk lieten lopen, zo van "zij heeft vorig jaar gewonnen, kijk dus maar goed hoe zij dat doet!", terwijl ze dus als een dressuur-paard loopt... met hoog opgetrokken knieenMaar ja, misschien heb ik er wel geen verstand van. Ik weet het eigenlijk wel zeker
Je hoeft er geen verstand van te hebben om te zien dat Yoanna niet normaal kan lopen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:02 schreef brando het volgende:
[..]
Ik vond het dus wel grappig dat ze haar op de catwalk lieten lopen, zo van "zij heeft vorig jaar gewonnen, kijk dus maar goed hoe zij dat doet!", terwijl ze dus als een dressuur-paard loopt... met hoog opgetrokken knieenMaar ja, misschien heb ik er wel geen verstand van. Ik weet het eigenlijk wel zeker
janice is stoerrrrquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:21 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
In beter tijden. Wisten jullie dat ze van '53 is
Ik zag wel een vogelspin voorbij flitsen..en Janice in badpakquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
janice is stoerrrr
jammer dat die chinees van baby Phat er niet meer bij zit, die was ook cool als jurylid!
en ik ben benieuwd of ze weer zon shoot gaan doen met dieren en gave make up!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:31 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Jenipher niet alleen van binnen, maar ook van buiten maar lelijk:
[afbeelding]
Kimora. Puhleasequote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jammer dat die chinees van baby Phat er niet meer bij zit, die was ook cool als jurylid!
en ik ben benieuwd of ze weer zon shoot gaan doen met dieren en gave make up!
ik vond kimora leuk!!!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kimora. Puhlease.
Janice is veel leuker!.
Vooruit danquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:19 schreef LeBeau het volgende:
Maar nu je die foto's van Jennipher en Kristi hebt gepost kunnen die andere... 12 er ook wel vanaf. Kleine moeite, geen link voor nodig.![]()
en die foto doet me denken aan het verhaal van het meisje met de ketting. toen ze haar ketting afdeden, viel haar hoofd eraf....quote:
Ik hoop 'm binnenkort binnen te krijgenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:07 schreef Lienekien het volgende:
Een bio over Janice Dickinson... Wild leven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |