Dat wordt lastigquote:Op maandag 18 juli 2005 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet straks werken. Ik zal Yorin FM aanzetten maar ik wil geen U2 en Kane horen.
Ik heb geen idee, hij verdient wel makkelijk zijn geld zo. Zit Jan Paparazzi er trouwens wel?quote:Is Jensen nog steeds op vakantie of is hij gewoon ontslagen?
Soms zat hij weleens met die Frank Dane, als Jensen er niet wasquote:Op maandag 18 juli 2005 15:30 schreef Ole het volgende:
zijn op vakantie dacht ik..
Als Jensen op vakantie is, is Jan dat ook.
en haalt werkelijkwaar al zijn nieuws en leuke garpigheidjes van fok.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gast mailt constant mensen van Fok!, irritante gozer.
ik kreeg een mail van hem, naar aanleding van mijn postquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:55 schreef Casparovvv het volgende:
Het kan niet anders dat ie dit topic leest
Breng gewoon Fok! in het algemeen eens onder de aandacht
En dan een dagelijkse Fok! rubriek, de leukste topics etc. eruit lichten.
Een soort van actionradio, maar dan zonder Yvonne en Brechtjes
zou ik wat winnen over de mailquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien win je nog wat
Timur hoor je normaal altijd vanaf 21:00 op YorinFM, maar tis deze week 's middags geloof ik
Je krijgt niks, maar je mag wel in de uitzending, en dat was ook leuk hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zou ik wat winnen over de mail![]()
ik wil wel bioscoopkaartjes ofzo, leuk dvd-tje
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:25 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Je krijgt niks, maar je mag wel in de uitzending, en dat was ook leuk hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |