Ja en dat soort dingen vind ik dan dus weer net niks ook al is mijn kind nog niet zo groot.quote:
En op de consuminderige manier haal je pakjes diepvriesbladerdeeg bij de lidl en gewone knakworstjes die je doormidden snijdtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:03 schreef Luckepuk het volgende:
Gewoon een blik danerolles halen, de grote 3hoekige flappen in kleine driehoekjes snijden. Een blik met cocktailworstjes uit laten lekken en die miniworstjes inrollen. Op die manier heb je al snel een worstcroissant of 40!
Hahhaa... daar zat ik ook aan te denken!! Maar wel een leuk idee hoor, Luckepuckquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:12 schreef Ladybos het volgende:
[..]
En op de consuminderige manier haal je pakjes diepvriesbladerdeeg bij de lidl en gewone knakworstjes die je doormidden snijdt![]()
Dát vind ik echt een leuke. Staat ook leuker dan die normale, volgens mij!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:36 schreef Jelief het volgende:
ow en slingers maak je van reclamefolders... lekker kleurrijk en het kost nks.
idd lettertype Ravie is dit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:04 schreef snoopy het volgende:
Als je een printer hebt kun je op elk gekleurd blaadje papier (A4) een letter printen (outline) Dan is deze letter makkelijk uit te knippen of in te vullen zoals Mel heeft gedaan.
Een eigen schatkistje dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft een keer reflecterende sleutelhangers getrakteerd (voor aan de jas), van de action, ik meen iets van 6 voor 1,50 euro. En ook een keer stoepkrijt in aparte kleuren, 5 voor 29 cent of zoBij Zeeman of Action vind je dat soort dingen voor een prikje. Ik wacht ook niet tot verjaardagen met het kopen van die dingen, als er iets in de aanbieding is neem ik het mee. Gaat de kast in tot ik het nodig heb. Want als je op zoek gaat als je het echt nodig hebt is het er niet
Zelfde geldt voor cadeautjes. Ik koop kleine dingen in de aanbieding en die verdwijnen in de kast. Heb ik eens een cadeautje nodig voor iemand dan ligt er altijd wel iets op voorraad
Vond ik wel dus ,want dat click-its ding was n foto lijstje en daar zat dus n foto in van alle meiden samen en n bedankje van serissa.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja en dat soort dingen vind ik dan dus weer net niks ook al is mijn kind nog niet zo groot.
Je geeft best veel geld uit voor zo'n standaard bakkie met prut vind ik zelf en thuis beland het tussen de andere Click-its en geen kind dat nog weet welke ze op die leuke verjaardag gemaakt hadden. Bij wijze van dan. Niet echt creatief voor weinig geld vind ik.
Ik vind klei eigenlijk wel een leuk kadootje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:55 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben slecht, ik weet het, maar mensen die voor mijn kind dingen kopen die mij irriteren, krijgen van mij een nog irritanter kado terug. zo kan degene die luca dit jaar klei gaf, die ik overal in stukjes terugvind (tussen de bank, onder de stoelen en schoenen enzo) een kado op maat terugverwachten:
en degene die dat vreselijke fluitje en pistolen gaf krijgt denk ik een trompet ofzo, als er maar herrie uitkomt
Ik heb het zoontje van een vreselijk vervelende zeurderige moeder eens een blikken trommeltje met stokken gegeven.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik vind klei eigenlijk wel een leuk kadootje.
wij hebben jaren geleden een dochter van vrienden van ons glitterverf gegeven. Die waren echt niet blij, de glitters lagen echt overal. Daar kan ik ook nog wat van terug verwachten, ze hebben het al jaren over
Iedereen een spelcomputer? Ik vind het overdreven. Dat iedereen, want dat is heus niet zo, en die spelcomputer ook, want een cadeau hoeft niet altijd megaduur te zijn om leuk te zijn.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Arme sloebers... Zulke knutsel-cado's die je ma met ijslollie stokjes voor je gemaakt heeft zijn de ergste jeugdherinneringen, en dan op school komen met sinterklaas waar iedereen een spelcomputer kreeg en jij gebreide sokken van je ma... Scarred for life...
Geweldige opvoeding!![]()
Klopt, dat zeiden die geitewollesokken dragende ouders van de gepeste kinderen vroeger ook altijd...quote:Op zondag 26 juni 2005 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iedereen een spelcomputer? Ik vind het overdreven. Dat iedereen, want dat is heus niet zo, en die spelcomputer ook, want een cadeau hoeft niet altijd megaduur te zijn om leuk te zijn.
we hebben hier twee playstations staan enweet je waar ze voor gebruikt worden?quote:Op zondag 26 juni 2005 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, dat zeiden die geitewollesokken dragende ouders van de gepeste kinderen vroeger ook altijd...
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Wat dacht je van werken?!?
Arme sloebers... Zulke knutsel-cado's die je ma met ijslollie stokjes voor je gemaakt heeft zijn de ergste jeugdherinneringen, en dan op school komen met sinterklaas waar iedereen een spelcomputer kreeg en jij gebreide sokken van je ma... Scarred for life...
quote:Op zondag 26 juni 2005 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
we hebben hier tweeéén playstations staan enweet je waar ze die voor gebruikt worden?
om dvd's op te kijken.de spellen worden hier niet eens aangekeken.
ca·deauquote:Op zondag 26 juni 2005 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Wat dacht je van werken?!?
gei·ten·wol·len·sok·kenquote:Op zondag 26 juni 2005 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, dat zeiden die geitewollesokken dragende ouders van de gepeste kinderen vroeger ook altijd...
Als je zuinig bent op je slingers kun je er jaren mee doen. Volgens mij hebben wij thuis als twintig jaar lang dezelfde (papieren en plastic) slingersquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Lois het volgende:
Weet je waar ik erg van schrok bij Eva's eerste verjaardag? De prijzen van slingers en ballonnen. Inmiddels hebben we hier een action, en daar zijn de prijzen een stuk aangenamer.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef lady-wrb het volgende:
misschien was de kwaliteit van de slingers 20 jaar geleden een stuk beter dan nu?
ik red het inderdaad ook maar een verjaardag hoor. t gaat altijd fout bij het opruimen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |