abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 08:45:21 #51
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28184027
hahahahahaha
wel handig voor de babyboom van vorig jaar
  vrijdag 24 juni 2005 @ 09:33:23 #52
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_28184998
serissa werd dit jaar 6 en wou heel graag n prinsessenfeest.
Ik had ook gen zin om daar veel geld aan uit te geven.
Ik had bij de intertoys n click-its verjaardagdoos gehaald (14.95) daar zit voor 6 kinderen een uitnodiging iets om te maken en uitdeelzakjes in .
Had van roze crepe papier slingers gemaakt en van rode vouwblaadjes heel veel hartjes gemaakt.
We begonnen t feestje met cakejes versieren .daarna mochten ze die click-its maken.
We hadden zelf lampionen gemaakt en s,avonds in lampionen optocht naar huis.
Tussen de activiteitn door werd er heel ijverig gedanst.
Toen ik begon met t eten zijn de kids begonnen met elkaar te sminken .
Het was n top feest waar de meiden t nu nog over hebben.
En alles bij elkaar heeft t me 25/30 euro gekost eten en drin ken er bij.
T duurste was de click-its.
pi_28185182
Bij ons op de peuterspeelzaal lijkt het soms wel een wedstrijd wie het meeste en het grootste trakteert. De kinderen hebben over het algemeen alleen maar oog voor het eetbare gedeelte en alle leuke kaartjes en freubeldingetjes waar mama's een hele avond aan hebben zitten knutselen worden niet gezien.
Wat het erg goed doet is een bekertje met chipjes (van die nibbit achtige dingen) of gewoon zo'n zakje smoeltjes ofzo. En kaas en worst is ook altijd een groot succes.
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 09:43:32 #54
43556 miss_dynastie
pi_28185252
Klinkt gezellig reni
  vrijdag 24 juni 2005 @ 09:54:14 #55
116937 reni
pi_28185513
het was ook echt heel leuk 7 prinsessen in je huis en een hele roze huiskamer.
Serissa wil als ze 7 word precies hetzelfde feestje alleen dan met meiden uit groep 3.
Fachelle wil ook zo'n feest.
ik zal dus nog veel moeten verzinnen want 2x hetzelfde is niet leuk natuurlijk.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 10:15:54 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28186038
ik zit al weken te broeden op een idee voor luca's verjaardag volgend jaar
het thema heb ik al: recyclen. nu nog iets leuks eromheen verzinnen.

ik ben niet vroeg hoor ik zit gewoon te balen dat ik niet eerder op dat idee kwam. nu moet ik nog een heel jaar wachten
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:19:09 #57
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28186107
Wij hadden thuis altijd lekkeredingen-feestjes: we gingen óf iets bakken (koekjes, pepernoten, speculaasmannetjes) of bijv. een stukje ontbijtkoek in de vorm van een huisje (twee stukjes op elkaar 'plakken' met suiker, water en ei geloof ik (niet zeker, we noemden het suikerlijm), dan is het bovenste stukje het dak) en dan versieren met snoepjes etc. Was een groot succes.

Soms (toen we ouder waren) gingen we ook iets knutselen, maar het zelf-maken of versieren van iets lekkers bleef wel favoriet. Onder het versieren van die 'snoephuisjes' werd er natuurlijk tussendoor ook aardig gesnoept..
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:21:22 #58
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28186173
Over die slingers etc. :
- je kunt zelf slingers maken door ballonnen eraan op te hangen en ertussen kaartjes met 'Blabla 1 jaar' bijv. en crepe papier eraan (of die gekleurde sliertjes, weet even de naam niet meer)

- als je één keer slingers koopt kun je ze weer goed oprollen en bewaren voor andere jaren! Bijv. zo'n 'hartelijk gefeliciteerd' slinger of gewoon gekleurde slingers
(oh dit stond er al! wat lekker handig weer van mij)

[ Bericht 3% gewijzigd door Suzanna op 24-06-2005 11:02:23 ]
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:58:56 #59
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28187178
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:33 schreef reni het volgende:

T duurste was de click-its.
Ja en dat soort dingen vind ik dan dus weer net niks ook al is mijn kind nog niet zo groot.
Je geeft best veel geld uit voor zo'n standaard bakkie met prut vind ik zelf en thuis beland het tussen de andere Click-its en geen kind dat nog weet welke ze op die leuke verjaardag gemaakt hadden. Bij wijze van dan. Niet echt creatief voor weinig geld vind ik.

Pannekoekentaart is natuurlijk ook goedkoop en goed te maken en bewaren

Budgeteettip voor gewoon thuis of met een verjaardag; paprikatomaatsoep.
Zo'n pot met van die gegrilde paprika's, een netje tomaten en een pakje tomaten puree (bij Lidl ben je voor 2,50 klaar) Alles in een pan doen (ook het water van de paprika's) en langzaam aan de kook brengen, eventueel water erbij als je meer dunne soep wil. Dan glad staafmixeren.
Erg lekker, doet het hier ook goed bij kinderen. Zelfs Jolie is er gek op. Kan warm en koud. Met stukjes Feta gebrokkeld erbij (in de kom dan in de pan verdwijnt het ) en wat broodjes een heuse maaltijdsoep.

En een slingerdoorgeefkring stuur maar op naar LadyS die slingers, nemen wij ze daar wel mee op Ambers after-party
pi_28187553
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 00:03 schreef Luckepuk het volgende:
Gewoon een blik danerolles halen, de grote 3hoekige flappen in kleine driehoekjes snijden. Een blik met cocktailworstjes uit laten lekken en die miniworstjes inrollen. Op die manier heb je al snel een worstcroissant of 40!
En op de consuminderige manier haal je pakjes diepvriesbladerdeeg bij de lidl en gewone knakworstjes die je doormidden snijdt
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:34:19 #61
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28188250
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:12 schreef Ladybos het volgende:

[..]

En op de consuminderige manier haal je pakjes diepvriesbladerdeeg bij de lidl en gewone knakworstjes die je doormidden snijdt
Hahhaa... daar zat ik ook aan te denken!! Maar wel een leuk idee hoor, Luckepuck ...
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:36:03 #62
62233 Jelief
ikke lief!
pi_28188305
traktaties bij mij op het kdv:
Vorig jaar heb ik zelf op badspeeltjes getrakteerd, zaten met een stuk of 6 in een netje en niet duur, was voor 20 kids iets van 8 euro kwijt. Ieder kindje een speeltje met een kaartje eraan dat ik jarig was. Dit jaar heb ik danoontjes en aardbeien meegenomen, vooral de aardbeien waren een succes!
Veel ouders kopen van die veel in een verpakking speeltjes of boekjes en delen die dan uit. Ook zelfgebakken cake komt langs.
Ik vind zelf die speeltjes erg fijn want dan heb je niet het probleem dat er eentje is die weer iets niet mag. Wat we ook leuk vinden is een cadeautje voor de hele groep ipv ieder kindje apart.
ow en met dit warme weer zijn ijsjes ook zeer welkom!

Ik vind het overigens niet zo vreemd om voor een kinderverjaardag tijden door te geven wanneer mensen welkom zijn. ow en slingers maak je van reclamefolders... lekker kleurrijk en het kost nks.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:44:46 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28188660
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:36 schreef Jelief het volgende:
ow en slingers maak je van reclamefolders... lekker kleurrijk en het kost nks.
Dát vind ik echt een leuke. Staat ook leuker dan die normale, volgens mij!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 11:49:00 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_28188805
Ik vind de slingers van Melonovy erg leuk. Snippertjes van folders en daar hoera, naam, zoveel jaar mee gemaakt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:00:24 #65
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28189305
Slim iddd die slingers.
Ik denk dat wat uitgeknipte babyhoofden uit van die tijdschriften er door heen het dit jaar ook wel goed zullen doen.

Goedkoop spelletje dat mijn zus en ik vroeger altijd uren konden doen met mooi weer. Twee lege spuitflessen of waterpistolen met water, twee pingpongballetjes en die balletjes dan een parcour doorschieten.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:02:41 #66
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28189389

Wel een klussie geweest hoor

OOk goedkoop, en reuze lekker:

Verder kom ik ook wel eens in 2e hands winkels, kringloop, rommelmarkten ed en daar kun je volop kinderboeken scoren, van die kartonnen boekjes met plaatjes voor 20 cent. Ook heb ik er wel knuffels voor 50 cent gekocht, een keer wassen en hij was weer zo goed als nieuw.

- even verder denken -
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 12:04:56 #67
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28189456
en die letters mel? hoe kom je aan die vorm?
pi_28189929
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:02 schreef melonovy het volgende:
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:26:58 #69
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28190216
Wat creatief Melonovy! Ik vraag me ook af of je voor die letters een mal hebt gebruikt of gewoon goed bent in zelf van die mooie letters maken?
pi_28195279
die chiara-slinger vond/vind ik ook heel mooi ja! en die soesjestaart!

ik had op 't raam ook (uit vouwblaadjes) zelfgeknipte letters geplakt.
pi_28195499
Als je een printer hebt kun je op elk gekleurd blaadje papier (A4) een letter printen (outline) Dan is deze letter makkelijk uit te knippen of in te vullen zoals Mel heeft gedaan.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:04:45 #72
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28198912
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:04 schreef snoopy het volgende:
Als je een printer hebt kun je op elk gekleurd blaadje papier (A4) een letter printen (outline) Dan is deze letter makkelijk uit te knippen of in te vullen zoals Mel heeft gedaan.
idd lettertype Ravie is dit.
Dit jaar heb ik de 1 vervangen voor een 2 en ging ie weer een weekje mee

Voor Yoram ga ik een andere maken, ieder zn eigen slinger.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_28199330
Ik heb mijn "schatkist" een doos bovenop de kast staan met daarin cadeautjes, in soorten en maten. Ik koop kleine cadeau's als ik ze ergens goedkoop tegenkom, zoals laatst een opplak kikker van lichtgevend materiaal voor een euro. Dat ding is goed geschikt voor de verjaardag van een vriendje. Maar ik heb ook wel eens een kettinkje met een dolfijntje gekocht, teken/schilderspullen zitten ook altijd in de doos. etc, etc. Eigenlijk van alles als het maar goedkoop en leuk is.

Op deze manier heb ik altijd cadeautjes in huis, en hoef ik als ze een uitnodiging krijgen niet naar de enige winkel in de buurt waar iets verkocht wordt te lopen. Om dan voor (te)veel geld hetzelfde als de rest van de vriendjes te kopen. (op één verjaardag driemaal hetzelfde opwindauto-tje in twee verschillende kleuren)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 juni 2005 @ 17:33:08 #74
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28199463
Christan heeft een keer reflecterende sleutelhangers getrakteerd (voor aan de jas), van de action, ik meen iets van 6 voor 1,50 euro. En ook een keer stoepkrijt in aparte kleuren, 5 voor 29 cent of zo Bij Zeeman of Action vind je dat soort dingen voor een prikje. Ik wacht ook niet tot verjaardagen met het kopen van die dingen, als er iets in de aanbieding is neem ik het mee. Gaat de kast in tot ik het nodig heb. Want als je op zoek gaat als je het echt nodig hebt is het er niet

Zelfde geldt voor cadeautjes. Ik koop kleine dingen in de aanbieding en die verdwijnen in de kast. Heb ik eens een cadeautje nodig voor iemand dan ligt er altijd wel iets op voorraad
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_28201427
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft een keer reflecterende sleutelhangers getrakteerd (voor aan de jas), van de action, ik meen iets van 6 voor 1,50 euro. En ook een keer stoepkrijt in aparte kleuren, 5 voor 29 cent of zo Bij Zeeman of Action vind je dat soort dingen voor een prikje. Ik wacht ook niet tot verjaardagen met het kopen van die dingen, als er iets in de aanbieding is neem ik het mee. Gaat de kast in tot ik het nodig heb. Want als je op zoek gaat als je het echt nodig hebt is het er niet

Zelfde geldt voor cadeautjes. Ik koop kleine dingen in de aanbieding en die verdwijnen in de kast. Heb ik eens een cadeautje nodig voor iemand dan ligt er altijd wel iets op voorraad
Een eigen schatkistje dus
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2005 @ 19:55:22 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28202865
ik ben slecht, ik weet het, maar mensen die voor mijn kind dingen kopen die mij irriteren, krijgen van mij een nog irritanter kado terug. zo kan degene die luca dit jaar klei gaf, die ik overal in stukjes terugvind (tussen de bank, onder de stoelen en schoenen enzo ) een kado op maat terugverwachten:
en degene die dat vreselijke fluitje en pistolen gaf krijgt denk ik een trompet ofzo, als er maar herrie uitkomt
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:38:21 #77
116937 reni
pi_28204182
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:58 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja en dat soort dingen vind ik dan dus weer net niks ook al is mijn kind nog niet zo groot.
Je geeft best veel geld uit voor zo'n standaard bakkie met prut vind ik zelf en thuis beland het tussen de andere Click-its en geen kind dat nog weet welke ze op die leuke verjaardag gemaakt hadden. Bij wijze van dan. Niet echt creatief voor weinig geld vind ik.
Vond ik wel dus ,want dat click-its ding was n foto lijstje en daar zat dus n foto in van alle meiden samen en n bedankje van serissa.
En aangezien al deze meiden zwaar fan zijn van click-its vond ik t beter om zo iets te geven als n zak snoep of n ander flut ding dat in de kast beland.
  FOK!fossiel vrijdag 24 juni 2005 @ 20:55:13 #78
2628 Karin
pi_28204696
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 19:55 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben slecht, ik weet het, maar mensen die voor mijn kind dingen kopen die mij irriteren, krijgen van mij een nog irritanter kado terug. zo kan degene die luca dit jaar klei gaf, die ik overal in stukjes terugvind (tussen de bank, onder de stoelen en schoenen enzo ) een kado op maat terugverwachten:
en degene die dat vreselijke fluitje en pistolen gaf krijgt denk ik een trompet ofzo, als er maar herrie uitkomt
Ik vind klei eigenlijk wel een leuk kadootje.
wij hebben jaren geleden een dochter van vrienden van ons glitterverf gegeven. Die waren echt niet blij, de glitters lagen echt overal. Daar kan ik ook nog wat van terug verwachten, ze hebben het al jaren over
pi_28206270
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef Karin het volgende:

[..]

Ik vind klei eigenlijk wel een leuk kadootje.
wij hebben jaren geleden een dochter van vrienden van ons glitterverf gegeven. Die waren echt niet blij, de glitters lagen echt overal. Daar kan ik ook nog wat van terug verwachten, ze hebben het al jaren over
Ik heb het zoontje van een vreselijk vervelende zeurderige moeder eens een blikken trommeltje met stokken gegeven.

Hij was er erg blij mee
pi_28207689
Ik vind klei ook leuk, en stoepkrijt, en vingerverf.. Zelfs kleurboeken en viltstiften kan een kind 'misbruiken' toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 juni 2005 @ 22:47:41 #81
13151 crew  Rewimo
pi_28207754
Kinderen zijn vaak erg blij met knutselmateriaal. Daar kun je nooit genoeg van hebben. Bij Zeeman verkopen ze pakketten met papier, vouwblaadjes, stroken en dergelijke voor weinig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2005 @ 09:06:40 #82
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28215523
voor luca heb ik dit jaar van die spongebobtraktatiezakjes gevuld met een lolly, zo'n minizakje haribosnoep en drie van die hele grote mooie knikkers.

(knikkers waren in de opruiming bij wibra een paar maanden geleden, 0,25 per zakje )
  zondag 26 juni 2005 @ 09:35:59 #83
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28243283
Dus blijkbaar is het nu normaal dat kinderen op een cadeautje trakteren op hun verjaardag? Ik stond al zo te kijken toen ik vorige week ineens een beker vond in het mandje op Luuke's KDV. Vind het eigenlijk niet echt nodig, en voor een baby al helemaal niet. Misschien tegen de tijd dat ze 1 wordt wel .
Voor de hapjes; een komkommerkrokodil! Een komkommer aan 1 kant een stuk insnijden. Op zijn rug wat prikkers met kaas o.i.d. Cocktailworstjes als pootjes, stipje mayonaise/ zilveruitjes als ogen... Kan zo low-budget als je wilt, maar staat erg feestelijk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 26 juni 2005 @ 10:50:00 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28243946
Heb alleen even de eerste post gelezen en hierbij mijn traktatietip (misschien dat iemand anders het ook al genoemd heeft). Felgekleurd vierkantje crèpe-papier opgebonden tot bundeltje met daarin een doosje rozijntjes en zo'n feesttoetertje (die als je blaast uitrolt snap je?). Je koopt die rozijntjes in een grote zak en die toetertjes zijn bij de Hema voor weinig te koop, dus niet al te duur en leuke traktatie. Viel hier op het kdv zeer goed in de smaak iig.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_28244554
Traktaties die ik vroeger met mijn verjaardag op school had:

* Kleine cakejes gebakken met de leeftijd er op gespoten (chocola)
* Muisjes gemaakt: pakje rozijntjes inpakken in een grijs papiertje, en er een staart van een touwtje en oortjes oogjes op tekenen)
* Spiezen van Engelse drop! (deden het erg goed!!)

Waren volgens mij ook niet echt dure traktaties!
  zondag 26 juni 2005 @ 12:00:34 #86
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_28245623
traktatie:
lollies een jurk 'aantrekken' (papier tot een toeter oprollen en beplakken met stipjes ofzo) en in een stuk piepschuim stekn (of meloen oid); een groepje dansende meisjes!

kinderfeestje> idd een hindernisbaan.of een spel: als je een dobbelsteen met kleuren hebt ipv aantallen kunjenatuurlijk een spel op de vloer maken van gekleurde vellen waar de kids dan als levende pionnen op spelen. met opdrachtjes als 'zing een liedje', 'doe een leeuw na' of 'ga op een been staan' . Ela oefet nu soms al voor misthoorn, dus dat kan ze dan over 5 jaar heel goed

en inderdaad maaltijdsoep, sla, komkommer, tomaten etc, stokbrood, kruidenboter, meloen en ham als eten voor velen.
..en laat gaan...
pi_28245719
Wat dacht je van werken?!?
Arme sloebers... Zulke knutsel-cado's die je ma met ijslollie stokjes voor je gemaakt heeft zijn de ergste jeugdherinneringen, en dan op school komen met sinterklaas waar iedereen een spelcomputer kreeg en jij gebreide sokken van je ma... Scarred for life...

Geweldige opvoeding!

All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 26 juni 2005 @ 12:24:57 #88
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28246182
HostiMeister, zelfgebreide sokken? Denk je dat ik daar tijd voor heb? Moet veel te hard werken om die dure spelcomputers te betalen, omdat mijn dochter zich anders schaamt.
Dacht het niet. Er is niks mis mee om op sommige uitgaven te besparen hoor. Ik ga liever een keer extra met mijn dochter op vakantie dan dat ik alles maar uitgeef aan dure verjaardagsfeestjes, traktaties of watnogmeer. Misschien dat jij het bij jouw eventuele kinderen maar wat anders moet doen, het zou wat zijn als ze niet helemaal met de mode mee zouden doen.
zere been, tijd van de maand etc. etc.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2005 @ 12:31:31 #89
43556 miss_dynastie
pi_28246321
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Arme sloebers... Zulke knutsel-cado's die je ma met ijslollie stokjes voor je gemaakt heeft zijn de ergste jeugdherinneringen, en dan op school komen met sinterklaas waar iedereen een spelcomputer kreeg en jij gebreide sokken van je ma... Scarred for life...

Geweldige opvoeding!
Iedereen een spelcomputer? Ik vind het overdreven. Dat iedereen, want dat is heus niet zo, en die spelcomputer ook, want een cadeau hoeft niet altijd megaduur te zijn om leuk te zijn.
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2005 @ 12:42:27 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_28246597
Zoals met alles, je kan het zo gek maken als je zelf wil
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_28246776
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Iedereen een spelcomputer? Ik vind het overdreven. Dat iedereen, want dat is heus niet zo, en die spelcomputer ook, want een cadeau hoeft niet altijd megaduur te zijn om leuk te zijn.
Klopt, dat zeiden die geitewollesokken dragende ouders van de gepeste kinderen vroeger ook altijd...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2005 @ 19:14:51 #92
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28254453
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Klopt, dat zeiden die geitewollesokken dragende ouders van de gepeste kinderen vroeger ook altijd...
we hebben hier twee playstations staan enweet je waar ze voor gebruikt worden?

om dvd's op te kijken.de spellen worden hier niet eens aangekeken.

ik weet ook best wel dat ik best wel veel geld uitgeef voor de verjaardag van luca, maar ach, eigenlijk doe ik het omdat ik het zo in en intriest vind dat zijn eigen familie niet eens wat laat horen op zijn verjaardag. hij heeft wel een verjaardagskaart gekregen hoor, maar dr heeft er niet een gebeld om hem te feliciteren. alleen daarom pak ik uit om dan in ieder geval van zijn kinderfeestje een onvergetelijk iets te maken. (de kosten vielen trouwens best mee, maritiem museum is niet duur, railrunners ook niet, de chips en limonade had ik gewoon bij de lidl gekocht. en we zijn toch een hele dag onder de pannen geweest.
  zondag 26 juni 2005 @ 22:18:26 #93
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28256558
quote:

Geweldige opvoeding!

Haha!!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_28256800
quote:
Op zondag 26 juni 2005 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
we hebben hier tweeéén playstations staan enweet je waar ze die voor gebruikt worden?
om dvd's op te kijken.de spellen worden hier niet eens aangekeken.
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_28260871
quote:

Geweldige opvoeding!
ca·deau
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

gei·ten·wol·len·sok·ken

Hebben jouw ouders geconsuminderd op je opleiding ofzo?
Maar ja, gelukkig had je wel een spelcomputer....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_28265151
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Lois het volgende:
Weet je waar ik erg van schrok bij Eva's eerste verjaardag? De prijzen van slingers en ballonnen. Inmiddels hebben we hier een action, en daar zijn de prijzen een stuk aangenamer.
Als je zuinig bent op je slingers kun je er jaren mee doen. Volgens mij hebben wij thuis als twintig jaar lang dezelfde (papieren en plastic) slingers
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2005 @ 10:29:24 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28265446
misschien was de kwaliteit van de slingers 20 jaar geleden een stuk beter dan nu?
ik red het inderdaad ook maar een verjaardag hoor. t gaat altijd fout bij het opruimen
pi_28265710
quote:
Op maandag 27 juni 2005 10:29 schreef lady-wrb het volgende:
misschien was de kwaliteit van de slingers 20 jaar geleden een stuk beter dan nu?
ik red het inderdaad ook maar een verjaardag hoor. t gaat altijd fout bij het opruimen
Dat weet ik niet

De papieren slingers zijn af en toe wel met plakband gerepareerd, maar meer ook niet. Zelfs het feit dat wij er tegenaan tikten en volleybal (met ballonnen) over de lijnen speelden heeft die dingen nog niet kapot doen gaan
pi_28265711
-2 keer is een beetje veel-
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 juni 2005 @ 10:42:12 #100
13151 crew  Rewimo
pi_28265774
Volgens mij is hier in 4 jaar ook maar 1 slinger gesneuveld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')