ikke ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben nu vooral op zoek naar tips voor een leuk verjaardagsfeestje
Ja maar afgezien van de echte standaard dingen, wilden we leuke, bijzondere dingen, die net dat beetje extra geven maar die niet veel (kunnen) kosten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:08 schreef Sugar het volgende:
Sommige dingen (veel) zijn echt inkoppers, maar toch! Op die site vind je sowieso wel veel tips om zuinig aan te doen.
Maar welke dingen rond de verjaardag kosten dan snel veel geld? Waarover precies tips nodig?
ze hebben ook een mailinglijst waar ik al tijden met meelees en daar komen ook supertips voor bij, soms een simpele tip als een aanbieding die ergens gespot is, een andere keer weer een reeks goedkope maaltijden of andere kosten besparende oplossingen (bv eigen waspoeder maken, of shampoo aanlengen etc etc)quote:
Eten, drank...'t ligt er ook helemaal aan hoeveel mensen er komen denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:26 schreef poemojn het volgende:
Waar had ze die 125 euro dan aan uitgegeven? Onze taart kost maar 10% daarvan(echt Hema!
)
Weet ik veel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:26 schreef poemojn het volgende:
Waar had ze die 125 euro dan aan uitgegeven? Onze taart kost maar 10% daarvan(echt Hema!
)
dat doen we toch al via MSNquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:20 schreef Luchtbel het volgende:
We weten allemaal wel dat een kind niet veel nodig heeft om gelukkig te zijn toch is het soms moeilijk om niet mee te gaan met de ouders die altijd met grote traktaties aankomen enzovoorts. Over the top is niet goed maar iedereen wil toch wel een lekker leven voor z'n kind(eren) waarbij ze niks tekort komen?!
Met ruilen, tweedehands spullen, aanbiedingen volgen en knutselen kom je al een heel eind. Soms kom je er alleen echt niet uit of wil je dit keer net even iets meer voor je kind.
Laat ons weten hoe jouw kind toch voor een dubbeltje op de eerste rang komt te zitten!
Tip hier je leuke maar goedkope traktaties, budgetmaaltijden waar toch alles in zit wat een kind nodig heeft en betaalbare oplossingen voor veilige kindvriendelijke (slaap)kamers!
Ik ben nu vooral op zoek naar tips voor een leuk verjaardagsfeestje, mijn tips komen later en geloof me; ik heb ze
Ja maar ik wil meerquote:
Ja dat soort dingen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:45 schreef Sugar het volgende:
Kleurplaten printen voor oudere kindjes misschien en voor allemaal een kleinigheidje zoals bij Hema (van die weggeefcadeautjes), dat lijkt me leuk en niet zo duur. Maar misschien loopt het dan toch al snel op?
Overdag vieren is denk ik goedkoper dan 's avonds. Overdag blijven mensen minder lang hangen en 'verbruiken' dan dus minder...denk ik. Ook drinken ze dan wellicht voornamenlijk thee en koffie en geen drank of i.d. Als je mensen nog iets wil laten eten kan je een grote pan soep ofzo maken met evt wat broodjes erbij (of niet), hoeft volgens mij ook niet veel te kosten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja maar ik wil meeren zo hebben andere mensen er ook nog es wat aan
Knorretje, foto-idee is leuk. Ik wilde dat eigenlijk voor kerst doen dit jaar. Zo'n namenherkenboekje maken!
Igraine ik weet het allemaal nog niet zo goed. Wie wat waar wanneer en waarom enzo. In ieder geval zelf taart maken. Ik heb zo'n supertaart gezien op een ander forum die veeeeeel te duur was maar die ik gewoon wildus die gaan we maar na bouwen. Er komt wel wat kleingrut maar dat is vooral erg klein. En één of twee peuters denk ik. Voor de rest allemaal nog niet over nagedacht.
buiten dat om vind ik eigenlijk dat een kinderverjaardag gevierd hoort te worden op de tijden dat het kind wakker is en dus niet tot diep in de nacht of in de late avonduurtjes. (maar goed, das mijn mening) Hier vieren we het ook op de dag, en op misschien 1 verstekeling na is ieder jaar nog zo geweest dat het na 8 uur stil was. (verstekeling is meestal oma of yvonne)quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:51 schreef Igraine het volgende:
[..]
Overdag vieren is denk ik goedkoper dan 's avonds. Overdag blijven mensen minder lang hangen en 'verbruiken' dan dus minder...denk ik. Ook drinken ze dan wellicht voornamenlijk thee en koffie en geen drank of i.d. Als je mensen nog iets wil laten eten kan je een grote pan soep ofzo maken met evt wat broodjes erbij (of niet), hoeft volgens mij ook niet veel te kosten.
Tja, ik vond het zelf ook niet zo´n goed idee maar mijn dochtertje is één van de jongste op het kinderdagverblijf dus daar ging het goed, misschien is het een idee om het vlammetje te maken met van dat eetbare papier.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:51 schreef jessie het volgende:
Jepali m en m's net pinda's voor kindjes van 1 jaar vind ik niet zo prettig eigenlijk
Zo maakten wij varkenshoofdjes met als neus danoontje met twee zwarte stippen en een plastic lepeltje als een soort van stokjequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik blijf bij de clownkleurplaat met danoontje-neus als traktatie.
of zo'n vergebakken bodem uit de supermarkt met slagroom en smarties-hagelslag en vruchtjesquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:29 schreef kozakken het volgende:
Oh, en verjaardagstaart...
Wat dacht je van cake met een dot slagroom en wat jam?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:42 schreef lady-wrb het volgende:
(hoewel je die bij een eventuele tweede nog een keer kan gebruiken )
(iemand behoefte aan een vlaggenlijn met "6" ? )
Ja en dat soort dingen vind ik dan dus weer net niks ook al is mijn kind nog niet zo groot.quote:
En op de consuminderige manier haal je pakjes diepvriesbladerdeeg bij de lidl en gewone knakworstjes die je doormidden snijdtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:03 schreef Luckepuk het volgende:
Gewoon een blik danerolles halen, de grote 3hoekige flappen in kleine driehoekjes snijden. Een blik met cocktailworstjes uit laten lekken en die miniworstjes inrollen. Op die manier heb je al snel een worstcroissant of 40!
Hahhaa... daar zat ik ook aan te denken!! Maar wel een leuk idee hoor, Luckepuckquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:12 schreef Ladybos het volgende:
[..]
En op de consuminderige manier haal je pakjes diepvriesbladerdeeg bij de lidl en gewone knakworstjes die je doormidden snijdt![]()
Dát vind ik echt een leuke. Staat ook leuker dan die normale, volgens mij!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:36 schreef Jelief het volgende:
ow en slingers maak je van reclamefolders... lekker kleurrijk en het kost nks.
idd lettertype Ravie is dit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:04 schreef snoopy het volgende:
Als je een printer hebt kun je op elk gekleurd blaadje papier (A4) een letter printen (outline) Dan is deze letter makkelijk uit te knippen of in te vullen zoals Mel heeft gedaan.
Een eigen schatkistje dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft een keer reflecterende sleutelhangers getrakteerd (voor aan de jas), van de action, ik meen iets van 6 voor 1,50 euro. En ook een keer stoepkrijt in aparte kleuren, 5 voor 29 cent of zoBij Zeeman of Action vind je dat soort dingen voor een prikje. Ik wacht ook niet tot verjaardagen met het kopen van die dingen, als er iets in de aanbieding is neem ik het mee. Gaat de kast in tot ik het nodig heb. Want als je op zoek gaat als je het echt nodig hebt is het er niet
Zelfde geldt voor cadeautjes. Ik koop kleine dingen in de aanbieding en die verdwijnen in de kast. Heb ik eens een cadeautje nodig voor iemand dan ligt er altijd wel iets op voorraad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |