Daar ben ik nu dus mee bezig.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:49 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
kun je gelijk die extra pondjes eraf zweten.
kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:49 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Mensen durven nooit meer met me te vechten.
Ik heb dankzij mijn overgewicht al redelijke sommen geld gewoon met zuipen, en armpjedrukken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kan ik begrijpen.
Mijn vader is zelf een zwaargewicht en hij is echt oersterk
Ik ben slim.quote:
Moet je prof wordenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb dankzij mijn overgewicht al redelijke sommen geld gewoon met zuipen, en armpjedrukken.
en je bent zeker ook nog maagdquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb dankzij mijn overgewicht al redelijke sommen geld gewoon met zuipen, en armpjedrukken.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij fietste daar met de dikke winterjas en trui en petje op ( karl-kani zooi )
pfff ben lekker veel goedkoper uit als ik dronken wil wordenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat ze dat dragen in de zomerquote:
Mijn vrouw en ik moeten altijd lachen om Karl-Kani mensenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:38 schreef Jonathon het volgende:
Een kleding merk.. die ook erg goed is moet ik zeggen..
Jewel truien met korte mouwenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft karl kani dan geen zomerse outfits?
Jij walgelijk personagequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:38 schreef Jonathon het volgende:
Een kleding merk.. die ook erg goed is moet ik zeggen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |