w0000000000000000t jij bent stoer!!!!!! en infantielquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kwam terug van de winkel want ik was bier halen fiets er zo'n dik joch over een de hele straat.
Hij fietste daar met de dikke winterjas en trui en petje op ( karl-kani zooi )
Het is 33 graden man
Ik zat daartegen met de korte broek en t-shirt op de fiets
Misschien was ie bedwelmd door de hitte ...quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is 33 graden man
Maar waarom kan dat joch niet gewoon fietsen
Ze hadden z'n maat korte broek nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kwam terug van de winkel want ik was bier halen fiets er zo'n dik joch over een de hele straat.
Het is 33 graden man
Dan zie je al die tattoeage's enzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding] TLK fietst in korte broek & T-shirt
Hij was zeker die dikzakquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:37 schreef Kemania het volgende:
Voel je je nou stoer? beter?
(kansloos...)
In Limburg wonen geen dikke mensen, daar wonen levengenietersquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:55 schreef Mach3 het volgende:
ga heen mager scharminkel en geef dat joch zijn ruimte die hij nodig heeft
zn broertje had de step net meegenomenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:02 schreef Mach3 het volgende:
Trouwens erg kansloos een krat bier halen op de fiets
Neen geenzins.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef Jett het volgende:
dikke mensen zijn grappig.
Op het strand welquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:10 schreef dark_humanity774 het volgende:
Dikke mensen zijn belachelijk.
Ik zal het doorgeven!quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is 33 graden man
En dan fietst hij over een smalle weg heel breed dus ik kon moeilijk langs met mijn kratje bier achterop de fiets.
Ik heb hem wel bijna de berm ingeduwdmaar hij ging net nog zo opzij.
De zon is daar idd niet sterk genoeg voor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:21 schreef H.Chinaski het volgende:
dikke mensen worden niet egaal rood op het strand
nee eerlijk gepikkedieftquote:
je gebruikt verkeerde smileys bij dit onderwerp.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is 33 graden man
En dan fietst hij over een smalle weg heel breed dus ik kon moeilijk langs met mijn kratje bier achterop de fiets.
Ik heb hem wel bijna de berm ingeduwdmaar hij ging net nog zo opzij.
ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:10 schreef dark_humanity774 het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:40 schreef paparia het volgende:
Wacht even, zat er ook een dikke bontkraag op die jas? Want dan is het namelijk wel! stoer
Ik weeg 100 KG.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:10 schreef dark_humanity774 het volgende:
Ik was een beetje aangeschoten want ik had van te voren alles opgedronken moest nieuwe halen.quote:
Met dit weer vooral warm.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:47 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
dat is niet belachelijk maar...
Mensen durven nooit meer met me te vechten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En daar is niks mis mee !
Ik zie overgens liever een te dik iemand dan te dun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |