Inderdaad, ik begrijp er geen klap vanquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:43 schreef Phaz0r het volgende:
Hehe mensen die het spel niet kennen begrijpen waarschijnlijk niet waar ik het over heb
Oh oke. Iemand bier?quote:Maar je zal niks missen !!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:43 schreef Vector_SLD het volgende:
verkapt-zie-mij-eens kick-op-level- 60-zijn topic
En dan ga je er zeker op stampen als je hem gekocht hebtquote:
Nee hoor nee,quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En dan ga je er zeker op stampen als je hem gekocht hebt![]()
De TS in dit topic heeft denk ik wel intressen : Nerderig kutbroertje kan die samen met z'n nederige broertje gamen![]()
:$::$:$:$:$:$:$quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:56 schreef Max-Westerman het volgende:
:S:S:S:S:S:S
DUDEquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
wtf is World of Warcraft?
quote:
Is dat niet een spel? Correct me if I'm wrongquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Meer info :Klikquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:21 schreef Burbo het volgende:
[..]
Is dat niet een spel? Correct me if I'm wrong
een bordspel? of een soort buskruit.?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:21 schreef Burbo het volgende:
[..]
Is dat niet een spel? Correct me if I'm wrong
tijdverdrijf voor mensen zonder leven, die met 35graden binnen zitten te spelenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Het is een MMO, MMO's vreten tijd en zijn ook totaal niet bedoeld voor de "normale" gamer, maar voor de gamer die veel tijd heeft.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:40 schreef Phaz0r het volgende:
Zodra je level 60 bent (het maximum) is de lol er totaal vanaf.
Alles vreet VEEL TE VEEL tijd.
Gewoon ff snel wow starten en een uurtje spelen zit er niet meer in.. alles duurt meteen minimaal 4 uur ofzo.
Ff een instance doen? De kortste duurt al gauw 1,5 uur.. en dan heb ik niet de tijd meegerekend die je nodig hebt om een group te vinden...
Ff Battlegrounds doen? Sta je in de que van dik een uur of langer...
Onyxia slachten? Alleen de prequests al eisen teveel tijd..
Laat staan Molten Core...
het spel is gewoon niet voor de 'normale' gamer..
Gamers die hele dagen binnen zitten ongeacht het mooie weer, of doorgeflipte koreanen die wow als een soort sociale ontmoetingsplek zien :S daar is het spel voor gemaakt!
Wat een zuigspel ...
Uninstall en de doos verdwijnt in de kast... voorgoed
Ik speel ook een MMO (maar niet WoW) en ik zit lekker buiten te genieten van het mooie weer..quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:53 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
tijdverdrijf voor mensen zonder leven, die met 35graden binnen zitten te spelen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Automerkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:24 schreef Crazykill het volgende:
WATTTTTT ISSSSSSS WORLD OF WARCRAFT?! !!!!!![]()
wat hij zegtquote:
Puhhh, PvP is voor echte mannen!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 04:06 schreef Speth het volgende:
<is al een tijdje lvl60
PVP is voor homofielen. Ga Dire Maul tribute runs draaien, en doe UBRS/LBRS-runs.
Tijdelijke rewards die je actief moet houden door meer gasten te irriteren en eindeloos CTF te spelenquote:
Mja die pole-arm is idd té sterk voor zo iets simpels als een mob killen in een raidgroep...quote:Op zondag 26 juni 2005 04:28 schreef Speth het volgende:
[..]
Tijdelijke rewards die je actief moet houden door meer gasten te irriteren en eindeloos CTF te spelen
En dan die gayass polearm die ze in battlegrounds hebben gestopt en die de hele markt voor arcanite reapers verneukt heeft.
guildwars heeft dat al opgelostquote:Op maandag 27 juni 2005 09:20 schreef Balthar het volgende:
Elk spel wat je eerst moet kopen en waarvoor je dan ook nog eens moet betalen per maand om te kunnen spelen zuigt!!!!
Poeh, lange zin eigenlijk...
Guild Wars gaat dat dus oplossen. Kopen en gewoon online zonder kosten.
Pallies ftwquote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:04 schreef Sakie het volgende:
Jullie hebben allemaal geen leven, nerds! ! 11 ! !1! De hele dag binnen zitten, geen vrienden, geen vriendin en en en allemaal andere stoere dingen die ik wel in mijn super vette goede stoere patser wannap kut leven heb !1 !11
Mensen die net doen of ze een leven hebben, en dan tegen andere gaan zeggen een leven te zoeken![]()
For the Horde!![]()
Pff, ik speel WoW in 1 maand meer dan ik ieder ander spel in totaal speel, 12e per maand voor een spel dat constant wordt uitgebreid is 't prima waard.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:05 schreef Tiemie het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen bereid zijn om voor dat kutspel te betalen. Niet alleen voor het spel zelf, maar ook voor online-gaming. Zoek gewoon een spel dat gratis is. Genoeg mooiere spellen. Dat je het tot het laatste level volgehouden hebt is een wonder, ik was het na 3 levels al zat.
quote:Op zondag 26 juni 2005 04:06 schreef Speth het volgende:
lvl60
quote:PVP
quote:Dire Maul tribute runs draaien, en doe UBRS/LBRS-runs.
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:18 schreef =HellFire= het volgende:
pole-arm
quote:mob killen in een raidgroep...
quote:CTF
Communiceren jullie ook in het nederlands???quote:Alterac
Ik speel samen met EVE mensen uit de UKquote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:30 schreef Henno het volgende:
Ik speel nu een maandje EVE-Online, dat is net zoiets... alleen speelt het zich dan af in de ruimte in de toekomst. Het thema van WoW spreekt me sowieso niet genoeg aan om het te gaan spelen.
Waarom je betaalt voor zo'n spel? 1 woord: support. Bij EVE kunnen tienduizenden mensen tegelijk spelen op een normale snelheid omdat er een dikke servercluster in Londen staat waar de virtuele wereld op draait. Die hardware en de onderhoud erop is niet gratis. Ze huren mensen in die supportrequests afhandelen, zodat de reactietijd altijd minder dan 1 dag is. Wanneer je door een bug in het spel benadeeld bent, kan je een reimbursement request sturen om je verloren spullen in het spel terug te krijgen, om die reden wordt alles bijgehouden wat gebeurt in het spel. Zijn ook mensen en manuren voor nodig.
Ik denk dat het bij andere betaalde games zoals WoW ook wel zo gaat en denk niet dat het mogelijk is om met een gratis spel een dergelijke kwaliteit te evenaren.
Overigens zorgt een inkomen er ook voor dat men eerder geneigd is om later nieuwe leuke content aan het spel toe te voegen om weer nieuwe spelmogelijkheden te creëren, in EVE komt zo'n patch in de komende weken waarschijnlijk.
Zoiets noemt men afkortingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Communiceren jullie ook in het nederlands???
Gekke nerds...
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:31 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Zoiets noemt men afkortingen.
Gekke n00bs....
Niet echt een afkorting dacht ik zo...quote:mob killen in een raidgroep...
Dire Maul tribute runs draaien, en doe UBRS/LBRS-runs.
pole-arm
google is je vriend .. klein beetje kennis van de engelse taal moet je wel hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Niet echt een afkorting dacht ik zo...
Leuk en aardig dat jij denkt dat n00b iets slechts is in deze context...
Ik heb Warcraft 3 over een netwerk gespeeld, dat was wel lachenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
wwwaaaatttssskeeeburrtttt ???quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:40 schreef Phaz0r het volgende:
Zodra je level 60 bent (het maximum) is de lol er totaal vanaf.
Alles vreet VEEL TE VEEL tijd.
Gewoon ff snel wow starten en een uurtje spelen zit er niet meer in.. alles duurt meteen minimaal 4 uur ofzo.
Ff een instance doen? De kortste duurt al gauw 1,5 uur.. en dan heb ik niet de tijd meegerekend die je nodig hebt om een group te vinden...
Ff Battlegrounds doen? Sta je in de que van dik een uur of langer...
Onyxia slachten? Alleen de prequests al eisen teveel tijd..
Laat staan Molten Core...
het spel is gewoon niet voor de 'normale' gamer..
Gamers die hele dagen binnen zitten ongeacht het mooie weer, of doorgeflipte koreanen die wow als een soort sociale ontmoetingsplek zien :S daar is het spel voor gemaakt!
Wat een zuigspel ...
Uninstall en de doos verdwijnt in de kast... voorgoed
ff onderzoek doen voordat je gaat blaten, expansions ben je NIET verplicht te kopen en je kan gewoon door blijven spelen met mensen die WEL die expansion hebben, alleen heb je dan minder gebieden (Duh!)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:53 schreef Blue-eagle het volgende:
World of Warcraft is nog redelijk "casual" vergeleken met andere massive online games. Wat betreft maandelijkse kosten, hiervoor krijg je wel constant updates, bugfixes, een stabiele server en support.
En Guild Wars kost dan wel niks per maand.. maar straks komen de uitbreidingen om de 3 maanden aanzetten en betaal je alsnog veel geld - omdat ze verplicht zijn.
Mên je hebt het zelfs eerder opgegeven dan mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:05 schreef Tiemie het volgende:
ik was het na 3 levels al zat.
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
OT: Ik speel the Sims, ben ik nu ook een nerd zonder leven?
Alsjeblieft!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:19 schreef HostiMeister het volgende:
Communiceren jullie ook in het nederlands???
Gekke nerds...
Die termen horen bij het spel, het zijn namen die in het spel voorkomen, net zo goed als een niet-golfer meestal niet weet wat par, birdie en bogey betekenen, of een niet-tenniser niet weet wat backhand en forehand zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Niet echt een afkorting dacht ik zo...
Leuk en aardig dat jij denkt dat n00b iets slechts is in deze context...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |