quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:31 schreef iteejer het volgende:
Idd, deis van toepassing: Furious is ff een ommetje aant maken.
quote:
Vanuit het serverhok RedBus in A'dam:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:58 schreef Mirage het volgende:
Beginnen de 9/11 topics niet een beetje de pan uit te rijzen ?
De insteek is in ieder topic net iets anders, maar 5 of 6 ( hoeveel zijn het er nou ? ) is misschien een beetje veel van het goeie. Misschien dat we het kunnen beperken tot de topics die nu (goed ) lopen ?
Kom net thuis. Werk. Tis vierdaagse. Ben dood. Ben tegelijk zo licht als een veertje en zo zwaar als lood. Pure moeheid. Moet nuquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:38 schreef Mirage het volgende:
nok, maak jij de volgende ?
Lol doen er mensen hier aan Squash ??quote:Op zondag 17 juli 2005 02:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom net thuis. Werk. Tis vierdaagse. Ben dood. Ben tegelijk zo licht als een veertje en zo zwaar als lood. Pure moeheid. Moet nu![]()
Maar het is al gedaan zie ik, dat openen.
_>Slowchat <_quote:Op zondag 17 juli 2005 07:37 schreef iteejer het volgende:
Verwarren jullie dit FeedBack topic niet met Slowchat..?
Zie jij het verschil dan? Nee zeker. Ik ook nietquote:Op zondag 17 juli 2005 07:37 schreef iteejer het volgende:
Verwarren jullie dit FeedBack topic niet met Slowchat..?
Waarom eigenlijkquote:Op zondag 17 juli 2005 09:21 schreef UncleScorp het volgende:
U want feedback ? ok
Het is nu al de 3e keer dat ik vraag om hier een slotje op te zetten !
Microsoft zoekt aliens
Werken hé mannekes !
Ik zie geen reacties meerquote:Op zondag 17 juli 2005 18:47 schreef APK het volgende:
Waarom eigenlijk
Je hebt het topic zelf geopend en ik zie geen vreemde reakties....
Ah, oke.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:01 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zie geen reacties meer
En er was tegelijk een topic "Vaticaan zoekt aliens" en da trekt meer volk, dus het mijn mag dicht![]()
Ik heb het topic bij ons gezetquote:Op maandag 18 juli 2005 22:24 schreef TumTum het volgende:
Geen idee of dit de juiste plaats is hiervoor, zo niet, delete dit berichtje dan maar.
Maar goed, ik ben op zoek naar een topic dat gaat over een camera die gevonden is in het bos, waar een stuk of 20 foto's op staan. Die foto's worden in dat topic gepost.
Als je goed kijkt naar die foto's zie je op sommige foto's creepy dingen terug, zoals duiveltjes in de bomen, en lichgevende ogen in een grot.
In dit topic Gezocht: topic over enge foto's in het bos worden de beruchte foto's al gepost, maar ik en echt op zoek naar het topic.
Anybody? Please?
Sssst, niet verder vertellen, maar tis een hoax.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:34 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik heb het topic bij ons gezet
Foto's komen me bekend voor.
In een bos bij Arnhem? Welk bos dan wel? Dan ga ik daar direct heen!
Verder gaan in dat topic ipv hier is wel slimmer eigenlijk
Jawel hoor. wat is truth zonder onze eigen immer strenge hot coffeequote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:04 schreef Tiesemans het volgende:
Dat is iets tussen Muus & Fok.nl ....... (en de Heer naar mijn mening).
Dus niet voor ons van belang.... "Klaarblijkelijk" .....
Ik heb hier geen missie. Ik probeer ook niet meer intensief anderen van mijn visie te overtuigen, want dat lukt toch niet, en hoeft eigenlijk helemaal niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:53 schreef Tiesemans het volgende:
Kortom Uncle Scorp stoken doe je maar in je eigen openhaard.
Stiekem gedrag, en ongegronde streken leven bitter weinig op, dat zou je toch nu onderhand moeten begrijpen.
Die komt wel weer opdagen hoor. Wanneer ze weer komt is echter onbekend. Komt wel goed, zoals dat altijd goed gekomen is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:57 schreef Fonkmeistah het volgende:
Jawel hoor. wat is truth zonder onze eigen immer strenge hot coffeemod
![]()
Je zegt het zelf ... het heeft niets met geloof meer te maken, dus ook geen bijbelcitaten ... nietquote:Op zondag 24 juli 2005 00:07 schreef Tiesemans het volgende:
Doch veel belangrijker, het verschaft de "verdachte" de mening waaruit blijkt dat het terrorisme zoals vandaag de dag afgeschilderd word door de media los staat van geloof LAAT staan het Christelijk geloof.
halelujaquote:Er is veel werk aan de winkel, en The Truth is in Here is daar het forum gedeelte bij uitstek voor !
Sorry dat is zeker niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:15 schreef Tiesemans het volgende:
Gaat lekker zo joh....
Nog ff een Scorp ziet zich beloond voor z'n goed geplaatse "zeur" ....![]()
halelujaquote:Op zondag 24 juli 2005 00:14 schreef UncleScorp het volgende:
Je zegt het zelf ... het heeft niets met geloof meer te maken, dus ook geen bijbelcitaten ... niet
[quote]Er is veel werk aan de winkel, en The Truth is in Here is daar het forum gedeelte bij uitstek voor !
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sorry dat is zeker niet mijn bedoeling.
Een aantal posts hierboven laat ik me zelfs lovend uit over jou
Sjezus Mina, is het al Sinterklaas ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:25 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Moge het je tot gerechtigheid gerekend worden !
Want ik heb geenzinds iets tegen jou in te brengen, dan dat je een harde werker bent.
Kortom wees gerust baldadig in het hart, doch (mede) richting mij volwassen in het verstand !
Het word je namelijk in dank afgenomen.
Beste Iteejerquote:Op zondag 24 juli 2005 00:30 schreef iteejer het volgende:
Het gaat er om dat dit forum níet gaat over religieuze levenshoudingen.
Als het over de aanslagen gaat - heb het daar dan ook over. Jij hebt het steeds maar over de christelijke wereldvisie, en gebruikt de diverse topics selchts al aanleiding om iets over dat christelijke kwijt te kunnen.
In 9-11 topics kun je dat wel. Dus elders ook.
Goh noem je uitgerekend de enige kindervriend die er zelfs niks aan kon doen dat ie schijnheilig is geworden.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus Mina, is het al Sinterklaas ofzo?
Jezus spammen op fok?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:41 schreef Tiesemans het volgende:
Dus wat doe je dan wanneer je je "Ik" inruilt voor Heere Jezus Christus ?
Zijn naam niet in ijdelheid gebruiken beste APK.quote:
Jouw citaten ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:50 schreef Tiesemans het volgende:
Het levert eveneens inhoudelijk niets op.
*selectief* willen benoemen is ook iets welk ik afraad APKquote:Op zondag 24 juli 2005 00:52 schreef APK het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:50 schreef Tiesemans het volgende:
Het levert eveneens inhoudelijk niets op.
Jouw citaten ook niet.
Hup naar bed, morgen naar de ochtendmis.
Lol, nee maar, het werd je wat te "zweverig" ?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:08 schreef APK het volgende:
Nou ja, blij dat ik in 1992 met blowen gestopt ben anders hadden we nog uren door kunnen lullen.
Tiesemans, je bent een irritante drammer aan het worden. En je vertelt hier zelf waarom: je zondert je mentaal van de wereld af, jouw uitgangspunten zijn heilig en niet voor enige interactie vatbaar. Dat een gedrogeerde geest de waarheid beter zou kunnen bevatten is een bekende opvatting ja. Daarom ook dat bv Lou de Palingboer dacht dat ie God was, Heyboer dacht ook dattie contact mnet God had, diverse seriemoordenaars ook - iedereen die een rechtvaardiging zocht om zelf te kunnen doen wat hij/zij wou en te kunnen blijven in de eigen wereld kan zijn geest op die manier tot iedere overtuiging programmeren.quote:Op zondag 24 juli 2005 04:37 schreef Tiesemans het volgende:
"vandaar" dat "onze vrienden, zowel de vroegere "theologen" als zijnde de immer verbasterende en denominerende schijnbroeder die zich Christenen laten noemen.
En vandaag de dag zijn het mede de (NWO) politici die zo gerne dat waardige plantje per onmiddelijk verboden zien worden.
Mmm waarom zou dat nou toch zijn hé...
Want als er iets kostbaars is naast "waar geloof", dan is het wel mensen die door gebruik van Cannabis geen geest van de wereld meer bezitten (dus niet meer te beinvloeden zijn), omdat ze een geest uit God ontvangen hebben.
En Zijn geboden bewaren.
Maarja das een optel sommetje waar veel mensen immers niet aan durven.
Ik wel daarintegen, samen met een aantal "chosen few" wat Cannabis werkelijk schenkt, namelijk, mits toegestaan, ontvangt men de directe verbinding.
Je leert ze die zaken door ze er onderdeel van te laten worden.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:52 schreef UncleScorp het volgende:
Een groot prater weet ook wanneer hij moet zwijgen citaten achterwege laten ...
En als je dan toch een boodschap te verkondigen hebt, doe het dan in je eigen woorden, dat verstaat "het volk" beter ...
Ik heb gans mijn leven op katholieke scholen gezeten, en ze hebben het daar zo proberen indrammen dat ik er eigenlijk een dégout van gekregen heb ... averechts effect dus.
Ik heb het nog gezegd dat ik je een leuke TRU-poster vind ... zonder je citaten kom je veel beter over en zullen de anderen je posts tenminste ook lezen ... en zo "verspreid" je je boodschap ook, maar zonder steeds letterlijk god te moeten aanhalen.
Ik probeer mijn kids ook de goede dingen van het leven te leren ... eerlijkheid, respect, liefde ... en ik heb nog niet 1 keer de naam god laten vallen.
Easy for you to say. Jij hoeft dit ook niet te lezen, jij bent geen mod dus hoef je er ook niet iets meequote:Op zondag 24 juli 2005 09:53 schreef Mirage het volgende:
Je posts ben ik allang gestopt met lezen.
De lappen meningsloze teksten storen mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |