quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:08 schreef APK het volgende:![]()
Nou ja, blij dat ik in 1992 met blowen gestopt ben anders hadden we nog uren door kunnen lullen.
![]()
Lol, nee maar, het werd je wat te "zweverig" ?
In tegenstelling tot jou, rook ik gerne een jointje, daar maak ik zeker geen geheim van.
En laten we nu vooral niet oprakelen waarom er zoveel mensen zijn die na een tijdje stoppen met blowen omdat ze "angstig" werden en dachten geen controle meer te bezitten over "eigen" geest.
Eveneens dat velen een "onwereldlijk gevoel" bespeurde waar ze liever niet mee te maken hebben, omdat het kader van dit gevoel totaal geen grens leek te hebben.
![]()
Kortom wie door kracht uit geloof, in staat is om door de "zure" bijt heen te komen, verschaft zich een rijkdom waar niks van deze wereld tegenop kan.
Gezonde stichtende wijsheid en kennis tot opbouw van het goede in een mens, Waarbij de goede bron vrij is van dagen, jaren, ja zelfs de eeuwen.
Het zaaddragend "gewas'"...Cannabis Sativa, plant met vele gezichten, zowel de mens dienende als gewas, evenzo dus als geloof toetsende plant, ten bate van velen mensen door de eeuwen heen ja zelfs toen in
die dagen.
En als er iets is waar Zijn tegenstanders u mee gevogelt hebben is het de plant kompleet vervreemden van de mens.
(Denk daar maar is rustig over na, als het gaat om dit plantje door de eeuwen heen.
Niks dan goeds in vele toepassingen en verhandelingen.
"vandaar" dat "onze vrienden, zowel de vroegere "theologen" als zijnde de immer verbasterende en denominerende schijnbroeder die zich Christenen laten noemen.
En vandaag de dag zijn het mede de (NWO) politici die zo gerne dat waardige plantje per onmiddelijk verboden zien worden.
Mmm waarom zou dat nou toch zijn hé...
Want als er iets kostbaars is naast "waar geloof", dan is het wel mensen die door gebruik van Cannabis geen geest van de wereld meer bezitten (dus niet meer te beinvloeden zijn), omdat ze een geest uit God ontvangen hebben.
En Zijn geboden bewaren.
Maarja das een optel sommetje waar veel mensen immers niet aan durven.
Ik wel daarintegen, samen met een aantal "chosen few" wat Cannabis werkelijk schenkt, namelijk, mits toegestaan, ontvangt men de directe verbinding.
En die gaat héél high, ja..
Kortom niks voor niks: give thanks and praise to the Allmighty Jah who give us the Ganja to do good all the days of our life, for the people to be saved.
![]()
(= geen citaat, meen een couplet.
En "toevallig" (toeval bestaat niet in mijn optiek) dat ik in het enige landje ter wereld leeft waar ik én Cannabis kan verkrijgen en mag verbouwen (zoals het hoort) zonder (Here God zij dank) als crimineel te moeten worden afgeschilderd.
Wat ook een gewoonte is volgens hedendaagse vaak kromme "menselijke maatstaven".
En met die wetenschap op zak in combinatie met de voorspelbare uitwerking,
ben ik in staat mijzelf ten volle tot werken aan zetten welk de Here God niet voor de mensen, maar voor mij heeft weggelegd om te doen.
Zich dus niet bekommerende om hen die in vertwijfeling inhoud wensen te geven aan de tijd in hun stervelijke lichaam.
Want goede werken, welk mede kern zijn van de goede zaak en welk gedaan zullen worden voorzeker, worden niet gedaan door een nuchtere wereldlijke geest.
Maar eerder door een vervulde geest die met de wereld en haar werken niets op heeft.
Ik zal mijn opdrachten danook zonder morren high tot mij nemen, zijde puur en immer onder (actieve) dankbetuiging.
En geregeld, omdat het van mij gewenst word, zoals lang geleden de "enige Nederlandse paus" dit ook gevraagd werd, toen Hij z'n werken (toeval ? lol) verrichte, neem ik tabak mede in m'n rookoffer onder dankbetuiging.
DUB VIBE FOR DOWNLOAD> AGAINST POWERFUL, BUT DIRTY BABYLON. (Uiteraard 100% eerlijke en oprechte muziek c.q mp3)
[ Bericht 4% gewijzigd door Tiesemans op 24-07-2005 08:29:06 ]