quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:31 schreef iteejer het volgende:
Idd, deis van toepassing: Furious is ff een ommetje aant maken.
quote:
Vanuit het serverhok RedBus in A'dam:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:58 schreef Mirage het volgende:
Beginnen de 9/11 topics niet een beetje de pan uit te rijzen ?
De insteek is in ieder topic net iets anders, maar 5 of 6 ( hoeveel zijn het er nou ? ) is misschien een beetje veel van het goeie. Misschien dat we het kunnen beperken tot de topics die nu (goed ) lopen ?
Kom net thuis. Werk. Tis vierdaagse. Ben dood. Ben tegelijk zo licht als een veertje en zo zwaar als lood. Pure moeheid. Moet nuquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:38 schreef Mirage het volgende:
nok, maak jij de volgende ?
Lol doen er mensen hier aan Squash ??quote:Op zondag 17 juli 2005 02:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom net thuis. Werk. Tis vierdaagse. Ben dood. Ben tegelijk zo licht als een veertje en zo zwaar als lood. Pure moeheid. Moet nu![]()
Maar het is al gedaan zie ik, dat openen.
_>Slowchat <_quote:Op zondag 17 juli 2005 07:37 schreef iteejer het volgende:
Verwarren jullie dit FeedBack topic niet met Slowchat..?
Zie jij het verschil dan? Nee zeker. Ik ook nietquote:Op zondag 17 juli 2005 07:37 schreef iteejer het volgende:
Verwarren jullie dit FeedBack topic niet met Slowchat..?
Waarom eigenlijkquote:Op zondag 17 juli 2005 09:21 schreef UncleScorp het volgende:
U want feedback ? ok
Het is nu al de 3e keer dat ik vraag om hier een slotje op te zetten !
Microsoft zoekt aliens
Werken hé mannekes !
Ik zie geen reacties meerquote:Op zondag 17 juli 2005 18:47 schreef APK het volgende:
Waarom eigenlijk
Je hebt het topic zelf geopend en ik zie geen vreemde reakties....
Ah, oke.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:01 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zie geen reacties meer
En er was tegelijk een topic "Vaticaan zoekt aliens" en da trekt meer volk, dus het mijn mag dicht![]()
Ik heb het topic bij ons gezetquote:Op maandag 18 juli 2005 22:24 schreef TumTum het volgende:
Geen idee of dit de juiste plaats is hiervoor, zo niet, delete dit berichtje dan maar.
Maar goed, ik ben op zoek naar een topic dat gaat over een camera die gevonden is in het bos, waar een stuk of 20 foto's op staan. Die foto's worden in dat topic gepost.
Als je goed kijkt naar die foto's zie je op sommige foto's creepy dingen terug, zoals duiveltjes in de bomen, en lichgevende ogen in een grot.
In dit topic Gezocht: topic over enge foto's in het bos worden de beruchte foto's al gepost, maar ik en echt op zoek naar het topic.
Anybody? Please?
Sssst, niet verder vertellen, maar tis een hoax.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:34 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik heb het topic bij ons gezet
Foto's komen me bekend voor.
In een bos bij Arnhem? Welk bos dan wel? Dan ga ik daar direct heen!
Verder gaan in dat topic ipv hier is wel slimmer eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |