abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28167966
Toch ook maar een echt FB topic
pi_28168680
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:04 schreef tong_poh het volgende:
Tjonge jonge jonge. Van wie heb je deze kunst van overdrijven geleerd?

Met wij bedoelde ik diegenen die de inhoudelijke posts van BG wel konden waarderen, maar zijn flames niet. Ik spreek niet voor de anderen. Het was gewoon gebasseerd op een aantal posts van anderen.

Je kunt praten wat je wil, maar BG's gedrag was gewoon niet te accepteren. Een keertje uit de slof schieten mag kunnen. Maar bij hem begon het langzamerhand gewoon te worden.

Jij geeft mij een vieze smaak in de bek met jouw misplaatst gevoel van tolerantie. Jij tolereert BG zijn gedrag, omdat het in jouw ogen toch wel zo'n goede jongen is, maar je flipt helemaal uit over het woordje we in een reply.

Iteejer: Go and fuck yourself you fucking little self absorbed prick (Moet toch af en toe kunnen, toch?)
Pol-Pot stuurde in de vorige FB dit schrijfseltje. Opzichzelf toonde dit exact aan wat ik zeggen wou. Want precies zoals hij nu erg op zijn teentjes getrapt is, gebeurt dat bij BG bijna constant. Alleen, in dit geval ben ik degene die op jouw tenen trapt, en niet jij degene die dat bij BG doet. Ik mag hopen dat je nu misschien een beetje beter snapt dat hij zo fel kan reageren.

Mijn tolerantie: ik heb getracht uit te leggen dat ik geen gescheld tolereer, niet van BG, en niet van jou. Ik had BG kunnen laten bannen, maar dan zou jij en een stel anderen óók gegaan zijn.
Maar lees nou es goed: het gaat niet om de schuld, het gaat niet om dingen excuseren.

Het gaat erom dat ik het not done vind om iemand zo compleet over de kling te jagen. Want 'jullie' weten verdomd goed wat je aan het doen bent dan. We zullen in het vervolg daar sneller en directer op reageren middels een forumban. Want dit moet zich niet herhalen.

En verder, zoals Yvonne ook al zei: opmerkingen als 'is niet te accepteren', 'niet kunnen waarderen' passen jou toch echt niet. Ik zal dit toelichten. Je kunt natuurlijk van alles van jezelf denken, en ook van mij, getuige je aan mij gerichte opmerkingen. Das mooi, das fijn, voor jou vooral, maar het zijn slechts jouw gedachten. In jouw koppie. Maar in de échte wereld, die no-nonsense wereld waar dingen pas echt zijn als je ze vast kunt houden, je weet wel; in díe wereld heb jij op dit forum helemaal niets uit te maken. In deze echte wereld maken wij, Fok!-crew, dat soort zaken uit. En jij hebt je, met al je getier, daar maar naar te schikken. Je mag best schelden hoor, maar dan op mij, en niet op onze users.

En ja, ik ben inderdaad tegenover jou ietwat uit de hoogte. Zoals jij en anderen dat nog veel meer zijn tegen BG. Ik heb namelijk een aangeboren hekel aan mensen die anderen menen te kunnen diskwalifieen. Dan ga ik ook diskwalificeren. En niet door bans, of door gezeik als 'kijk nou es, hij scheldt me uit'; maar op míjn manier. Kan best zijn dat het misschien net uit is met je vriendje of vriendinnetje, of dat je last hebt van de warmte, of dat je leraar je op je huid zat. -> In deze trant wordt er ook gepraat over BG, maar dan met zaken als psychiatrie en inrichtingen. En dat is net zo onnodig en kwetsend als mij opmerkingen over jou net.

Ik wil je niet affikken, ik wil dat je snapt wat ik bedoel. Want zo te lezen, is dat nog niet tot je doorgedrongen.
pi_28168839
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef iteejer het volgende:
Toch ook maar een echt FB topic
Sorry, zal het nie meer doen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 23 juni 2005 @ 19:31:42 #4
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28171110
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:55 schreef iteejer het volgende:

[..]

Pol-Pot stuurde in de vorige FB dit schrijfseltje. Opzichzelf toonde dit exact aan wat ik zeggen wou. Want precies zoals hij nu erg op zijn teentjes getrapt is, gebeurt dat bij BG bijna constant. Alleen, in dit geval ben ik degene die op jouw tenen trapt, en niet jij degene die dat bij BG doet. Ik mag hopen dat je nu misschien een beetje beter snapt dat hij zo fel kan reageren.

Mijn tolerantie: ik heb getracht uit te leggen dat ik geen gescheld tolereer, niet van BG, en niet van jou. Ik had BG kunnen laten bannen, maar dan zou jij en een stel anderen óók gegaan zijn.
Maar lees nou es goed: het gaat niet om de schuld, het gaat niet om dingen excuseren.

Het gaat erom dat ik het not done vind om iemand zo compleet over de kling te jagen. Want 'jullie' weten verdomd goed wat je aan het doen bent dan. We zullen in het vervolg daar sneller en directer op reageren middels een forumban. Want dit moet zich niet herhalen.

En verder, zoals Yvonne ook al zei: opmerkingen als 'is niet te accepteren', 'niet kunnen waarderen' passen jou toch echt niet. Ik zal dit toelichten. Je kunt natuurlijk van alles van jezelf denken, en ook van mij, getuige je aan mij gerichte opmerkingen. Das mooi, das fijn, voor jou vooral, maar het zijn slechts jouw gedachten. In jouw koppie. Maar in de échte wereld, die no-nonsense wereld waar dingen pas echt zijn als je ze vast kunt houden, je weet wel; in díe wereld heb jij op dit forum helemaal niets uit te maken. In deze echte wereld maken wij, Fok!-crew, dat soort zaken uit. En jij hebt je, met al je getier, daar maar naar te schikken. Je mag best schelden hoor, maar dan op mij, en niet op onze users.

En ja, ik ben inderdaad tegenover jou ietwat uit de hoogte. Zoals jij en anderen dat nog veel meer zijn tegen BG. Ik heb namelijk een aangeboren hekel aan mensen die anderen menen te kunnen diskwalifieen. Dan ga ik ook diskwalificeren. En niet door bans, of door gezeik als 'kijk nou es, hij scheldt me uit'; maar op míjn manier. Kan best zijn dat het misschien net uit is met je vriendje of vriendinnetje, of dat je last hebt van de warmte, of dat je leraar je op je huid zat. -> In deze trant wordt er ook gepraat over BG, maar dan met zaken als psychiatrie en inrichtingen. En dat is net zo onnodig en kwetsend als mij opmerkingen over jou net.

Ik wil je niet affikken, ik wil dat je snapt wat ik bedoel. Want zo te lezen, is dat nog niet tot je doorgedrongen.
Oh het was dus om mij een lesje te leren. Sorry meester ik zal het nooit meer doen.
Horrible Cunt!
pi_28182791
Bagger topics over users die aanwezig zijn, gut gut gut, wat is er van The Truth gekomen.Very sad indeed.Hef het op hoef ik niet meer aanwezig te zijn.
pi_28183495
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 03:33 schreef newsman het volgende:
Bagger topics over users die aanwezig zijn, gut gut gut, wat is er van The Truth gekomen.Very sad indeed.Hef het op hoef ik niet meer aanwezig te zijn.
Ach newsman...... je hebt gelijk. Was gister ook alleen maar omdat het zo heet was en we vreselijk melig waren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 24 juni 2005 @ 09:53:31 #7
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28185495
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 07:37 schreef nokwanda het volgende:
Ach newsman...... je hebt gelijk. Was gister ook alleen maar omdat het zo heet was en we vreselijk melig waren.
Ach een keer moet kunnen. Je leert vaste users wat kennen. Bijna niemand heeft er last van. Wel ludieke actie ergens. En het is gewoon veel te warm
Tvp
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_28185606
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:53 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ach een keer moet kunnen. Je leert vaste users wat kennen. Bijna niemand heeft er last van. Wel ludieke actie ergens. En het is gewoon veel te warm
Tvp
Daarbij komt dat hier baggeren gewoon veel leuker is dan in ONZ. Ander publiek, vaak. En andere "humor". (note dat het tussen haakjes staat )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28187004
quote:
relax ! Je bent iets te serieus.

Of hebben jullie ook nooit een feestje gebouwd tijdens de (voor mijn part) wiskunde les ?
Nou ik wel hoor !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28187408
quote:
Truth opheffen omdat jíj er niet meer aanwezig hoeft te zijn..? Overschat je je eigen importantie niet een beetje..?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:11:41 #11
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28187518
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 02:14 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil even mijn excuses aanbieden aan het forum dat ik uit de slof schoot maar als er iets is waar ik niet tegen kan zijn het wel denegrerende opmerkingen onder de gordel.
belachelijkmakerij , die ik nu wel weer genoeg heb ontvangen

daarnaast vind ik het ook weer lekker dat men het verdraaid dat ik fel reageerde omdat mensen een anderre mening hebben , dit is gelul
maar het laat wel weer zien hoe goed TV zijn werk kan doen , theo van gogh bullshit anyone?

het is simpel , ik heb geen geduld meer met mensen die mij persoonlijk kleinerend lopen af te bekken
er is geen excuus voor.
en al helemaal niet het dan te doen lijken alsof ik anderren een *mening* niet gun.
bah

dus van mijn kant sorry voor de taal , ik was echt even kwaad ,
ik zal proberen zo nu en dan eens even in een leuk topic ofzo te posten ,
men zal geen topics van mij meer zien iig.
zie het ook maar als zelfprotectie.
Dit schreef BG in een ander topic.

BG, lief en heel goed van je.
Ik weet dat het best een drempel is om de confrontatie aan te gaan met eigen gemaakte fouten, vandaar mijn respect
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:37:18 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28192756
ik geef toe dat ik soms in een stadium van absurde kwaadheid kan vallen , maar zoiets moet eerst getriggert worden , en geloof me of niet , ik word heel moeilijk kwaad.

zijn gewoon een aantal dingen waar ik echt niet over kan.

en daarom ga ik ook geen topics meer maken.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28194051
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:37 schreef BaajGuardian het volgende:
ik geef toe dat ik soms in een stadium van absurde kwaadheid kan vallen , maar zoiets moet eerst getriggert worden , en geloof me of niet , ik word heel moeilijk kwaad.

zijn gewoon een aantal dingen waar ik echt niet over kan.

en daarom ga ik ook geen topics meer maken.
Je staat daar niet alleen in: vrijwel iedereen zal vallen over die dingen die jij bedoelt. Allene jij valt er iets harder over. Maar hoe het ook zij, wij als mods van Truth willen dit ook niet, net zo min als jij.
Daarom zullen we er alles aan doen om dit in te dammen.
Niet omdat jij een speciaal geval zou zijn, maar omdat wij absoluut niet willen dat onze users dit soort gedrag ten deel kan vallen.
Dus, aan iedereen: BG is geen zielig geval die een aparte behandeling krijgt! De enigen die af nu een aparte behandeling zullen krijgen, zijn degenen die door blijven gaan met sarren, met escaleren.
En BG, je weet het: we zijn nooit verder dan een mail weg.. Dus als er wat is: mail ons!
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:34:56 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28194605
k , als je ooit eens in de buurt van heerenveen komt zeg het ook even
:p
pi_28197727
Wb BG. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 24 juni 2005 @ 17:52:17 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28199937
hoi muuske
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:48:05 #17
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28204486
ik wil aplyen voor moderatorschap op truth , zal ik even de bezem door truth heenhalen en de figuren die de sfeer verzieken eruit meppen , deal?

soms is een harde hand toch de beste weg
pi_28217981
newsman, als je je verveelt adviseer ik je om buiten te gaan spelen

om in verschillende topics onzin te gaan posten is een beetje verdrietig, vind je zelf ook niet ?

"Fijn voor je ga lekker in je bed huillie doen."
"kan dit weg"
"sluit maar"
"iIk neem maar een peuk, daar zijn geen kaarten van.
Trek een kaart en aub de doodskaart, dan weet ik genoeg."
"Hoe meer onzin hoe beter."

en zo voort...
Sir Winston Churchill
pi_28218054
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:54 schreef Mirage het volgende:

[afbeelding]

om in verschillende topics onzin te gaan posten is een beetje verdrietig, vind je zelf ook niet ?

"kan dit weg"
"sluit maar"

en zo voort...
Meid...... neem je dat dan nog serieus???
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28218130
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:54 schreef Mirage het volgende:

[afbeelding]

"kan dit weg"
"sluit maar"

en zo voort...
Ja, dat heeft geen zin zo. Wat mij betreft kan hij even weg.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:19:36 #21
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_28218525
(Un)masking for the greater good.
pi_28218885
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:19 schreef Natalie het volgende:
Hij speelt een weekje buiten Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
Mooi
Ik heb al die baggerzooi van hem weggehaald.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 12:43:49 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28219098
iteejer , een kontekop user genaamd bonke kan ook wel een truth kick gebruiken
muus heeft de posts al verwijderd maar dit soort mensjes kun je beter preventief door een raampje ketsen
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:03:04 #24
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_28219603
en neem dan ook ff een kijkje naar de laatse posts van Whoisvegas (thruth)....denk niet dat je dit kunt gebruiken na de laatste uitspattinggen

vb

Buitenaards Leven
pi_28219777
ondanks gemier, wil ik toch even kwijt dat voor míjn gevoel truth de laatste weken goed loopt.

Er zijn posters die echt leuke en interessante discussies voeren.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:16:30 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28219958
er is een groep truth bezoekers die al wat langer en ook hechter met truth is , en veel mensen die oprechte interresse hebben of echt met paranormale of anderre vragen zitten...

en je hebt 15 jarige artis clowns die hier komen om *even te lachen* en topic verneukende posts lopen te maken als Bonke doet , WhosVegas doet , Hi2uplz doet , en we krijgen elke dag meer en meer van dat soort verveelde pestfiguren

naar mijn mening is het niet misplaatst om eens een ijzerren vuist te maken en dit soort etters er hard uit te trappen met een mooie maat 44 afdruk in hun anus
de bezem er goed doorheen smashen

als geen mod het aandurft , wil ik wel even tijdelijk moderator zijn en dit oplossen op de boven beschreven manier.

om truth en haar users te beschermen.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 13:18:13 #27
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28219999
ps , is het niet tijd vor een anderre naam ?
zoals :

alternatieve beschouwingen sub forum

?
pi_28220142
Lieve BaajGuardian,
n.a.v. o.a. de volgende post van jouw in een ander topic
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[OT]iteejer , soms kune je het beste gewoon even een goeie dictator wezen dan een susser , gewoon de bezem er even doorheen meppen , de users die hier komen om te etteren er meteen uit trappen want ze hebben hier niks te zoeken.
[/OT]
Als je goed kijkt naar groepen.
Klassen, verenigingen, werkgroepen (studie bv ) ... , zal je zien dat er bepaalde rollen zijn die áltijd opgevuld worden.
Er zal altijd iemand zijn die het hoogste worod heeft, er zal altijd iemand zijn die geen klap uitvoert, er zal altijd iemand zijn die de clownsrol vervult.. er zal altijd iemand zijn die hele rustig op de achtergrond alles gade slaat en op maar enkele momenten zijn/ haar mond open doet waarop iedereen even stil valt.. elkaar aankijkt en met de zeer nuttige info die zojuist door de stille gegeven is verdre werkt..... áltijd is er ook in zo'n groep een zogenaamd "flauw ettertje".
Op het moment dat één van de rollen niet vervult wordt omdat b.v. degene de groep verlaat zal de rol áltijd ( vanuit mijn ervaring ) opgevult worden door een ander ( danwel door iemand die "over" was... danwel door ene nieuwkomer)

Alles en iedereen uitroeien (:P lekker woord ) lijkt mij geen optie.
Ik denk dat er beperkt moet worden tot degene(n) die echt over een bepaalde lijn gaat.

Sir Winston Churchill
pi_28220569
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 12:43 schreef BaajGuardian het volgende:
iteejer , een kontekop user genaamd bonke kan ook wel een truth kick gebruiken
muus heeft de posts al verwijderd maar dit soort mensjes kun je beter preventief door een raampje ketsen
BG, ik weet dat die kerel te keer gaat. Als ie weer een keer persoonlijk tegen jou of anderen tekeer gaat, gaat er iets gebeuren.
Maar zomaar mensen eruit knallen is geen optie. We moeten van onszelf ook geen apart groepje zonderlingen gaan maken dat speciale bescherming nodig heeft.

Dit soort negatief gedrag komt in ieder forum voor. En moet dus hier net zo aangepakt worden als elders
pi_28221082
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:31 schreef iteejer het volgende:

[..]

We hoeven niet bang te zijn onder te doen voor negatieve argumenten of bewoordingen. Dat doen we nl helemaal niet. Let wel, ZIJ zijn degenen die dingen niet weten, niet zien en ervaren, ZIJ zijn degenen die wat dat betreft iets missen, niet wij!
Dat vind ik een beetje religieus klinken, Iteejer. Ikzelf sta best open voor paranormale zaken en mystiek, maar ik probeer er zelf wel altijd een logische verklaring voor te vinden. Er zijn meer users hier die die instelling hebben. En da's maar goed ook, want er wordt een hoop onzin in deze wereld verkondigt, en een kritische blik houdt je scherp. Dat er baggerusers worden geweerd ed vind ik goed, maar ik hoop dat er wel een bepaalde kritische blik hier overblijft, en dat die iig niet wordt geweert. Voor mij persoonlijk is het alleen maar fascinerend dat er voor veel mystieke zaken uiteindelijk in bepaalde gevallen een logisch patroon valt te herkennen. Ik stipte het al aan in het topic over verschijningen: de één vindt het fascinerend dat er misschien wel andere entiteiten hier rondwalen, terwijl mensen als ik het net zo fascinerend vinden wat de menselijke geest met waarnemingen kan doen.
pi_28221385
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 13:54 schreef Haushofer het volgende:
Dat vind ik een beetje religieus klinken, Iteejer. Ikzelf sta best open voor paranormale zaken en mystiek, maar ik probeer er zelf wel altijd een logische verklaring voor te vinden. Er zijn meer users hier die die instelling hebben. En da's maar goed ook, want er wordt een hoop onzin in deze wereld verkondigt, en een kritische blik houdt je scherp. Dat er baggerusers worden geweerd ed vind ik goed, maar ik hoop dat er wel een bepaalde kritische blik hier overblijft, en dat die iig niet wordt geweert. Voor mij persoonlijk is het alleen maar fascinerend dat er voor veel mystieke zaken uiteindelijk in bepaalde gevallen een logisch patroon valt te herkennen. Ik stipte het al aan in het topic over verschijningen: de één vindt het fascinerend dat er misschien wel andere entiteiten hier rondwalen, terwijl mensen als ik het net zo fascinerend vinden wat de menselijke geest met waarnemingen kan doen.
Over religieus gesproken: ík vind het nou weer bijna religieus klinken om iets pas als écht te kwalificeren als je er een logisch patroon in kunt herkennen.

Iedereen blijft welkom op de Truth. Serieus, of voor een geintje, believer of niet. Maar anderen affikken gaat wat harder aangepakt worden. Niet omdat we zwakker zijn oid, maar omdat het te vaak de kop op steekt, en zowel de intensiteit van de aanvallen als de gevoeligheid daarvoor toeneemt.
pi_28221997
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:04 schreef iteejer het volgende:

[..]

Over religieus gesproken: ík vind het nou weer bijna religieus klinken om iets pas als écht te kwalificeren als je er een logisch patroon in kunt herkennen.

Iedereen blijft welkom op de Truth. Serieus, of voor een geintje, believer of niet. Maar anderen affikken gaat wat harder aangepakt worden. Niet omdat we zwakker zijn oid, maar omdat het te vaak de kop op steekt, en zowel de intensiteit van de aanvallen als de gevoeligheid daarvoor toeneemt.
En dat is een goede zaak. Het blijft in elk geval altijd de discussie hoe kritisch je mag zijn. Nou weet ik wel dat voor logica en kritiek vaak verwezen wordt naar WFL, maar ik blijf het mooi vinden om hier ook mensen te zien die naar logische antwoorden zoeken op vragen als paranormaliteit, buitenaardse contacten ed. Temeer omdat hier daarvoor meer wordt opengestaan. Dat wou ik even duidelijk maken
  zaterdag 25 juni 2005 @ 15:19:56 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28223237
mijn nieuwe avatar is voor de win!

zelf gemaakte *ik ben moe* smiley x)
pi_28223409
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:19 schreef BaajGuardian het volgende:
mijn nieuwe avatar is voor de win!

zelf gemaakte *ik ben moe* smiley x)
Je ondertitel (die boven je avatar) ...........
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 juni 2005 @ 15:33:49 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28223519
pi_28223588
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 15:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan erom in een deuk liggen..... mij intimideerd het niet hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 25 juni 2005 @ 16:43:52 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28225325
maare even terug komen op iets

wat vinden jullie ervan (name change)

van truth naar Alternatieve beschouwing e.d. Forum.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:08:06 #38
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28226018
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 16:43 schreef BaajGuardian het volgende:
van truth naar Alternatieve beschouwing e.d. Forum.
Ik vind "The truth is in here" een fantastische naam. Tikje arrogant ergens (zal vast niet zo bedoeld zijn) en daar hou ik wel van. Verder dekt het de lading ergens wel. Ik zou ook geen echt betere naam weten. Alternatieve beschouwing vind ik persoonlijk minder.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 17:25:25 #39
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28226551
iteejer/MUUS :

Hi2uplz spammed in alle topics hetzelfde gezwam
quote:
Als ik ook mijn visie mag geven: astrologie is voor en door ijlers.
voorbeeldje

hij houd van het woord ijlers denk ik.

ik denk trouwens ook dat het gepast is dit kleine kutventje truth uit te rammen met een welgemeende vrolijke ban.
pi_28227434
*kch*.....gewoon een sukkelkloon die zin heeft om te rellen.
je maakt mij niet wijs dat dit een newbie is... 224 post per dag en sinds gisteren geregistreerd.
hi2uplz

[ Bericht 5% gewijzigd door JoZzephus op 25-06-2005 23:13:44 ]
  zaterdag 25 juni 2005 @ 19:21:11 #41
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28230216
er werd eigenlijk niet gereageerd op mijn verzoek..voordat dat over BG ging enzo om eventueel in #truth op irc..een paar mensen die het leuk vinden om op te zijn operator te maken op dagen dat er leggingen zijn..

zijn er hier misschien mensen die interesse hebben om dit eventueel te doen en die hiervoor in aanmerking komen? Iteejer kun je even reageren op dit verzoek of anders MUUS..??
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_28230621
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 19:21 schreef displission het volgende:
er werd eigenlijk niet gereageerd op mijn verzoek..voordat dat over BG ging enzo om eventueel in #truth op irc..een paar mensen die het leuk vinden om op te zijn operator te maken op dagen dat er leggingen zijn..

zijn er hier misschien mensen die interesse hebben om dit eventueel te doen en die hiervoor in aanmerking komen? Iteejer kun je even reageren op dit verzoek of anders MUUS..??
Ik heb daar geen bezwaar tegen. Als het zover is, laat het me even weten
  zaterdag 25 juni 2005 @ 21:28:04 #43
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28233936
  zondag 26 juni 2005 @ 10:54:32 #44
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28244000
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 19:36 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik heb daar geen bezwaar tegen. Als het zover is, laat het me even weten
Is goed bedankt alvast
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_28245069
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 17:08 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik vind "The truth is in here" een fantastische naam. Tikje arrogant ergens (zal vast niet zo bedoeld zijn) en daar hou ik wel van. Verder dekt het de lading ergens wel. Ik zou ook geen echt betere naam weten. Alternatieve beschouwing vind ik persoonlijk minder.
Ik vind "the truth is in here" ook geweldig, die moet imo mooi zo blijven. Met een beetje zelfspot natuurlijk
pi_28245133
quote:
Op zondag 26 juni 2005 11:41 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind "the truth is in here" ook geweldig, die moet imo mooi zo blijven. Met een beetje zelfspot natuurlijk
We hebben al vaker van die naamswijzigingen besproken, de meest maffe namen passeerden de revue. Maar om dit forum nou een naam als 'Eucalypta's toverpot' te geven...
pi_28245956
Er zaten vast wel betere dan die tussen... :p
Out of my mind, back in five minutes
  zondag 26 juni 2005 @ 14:36:43 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28249144
ja die van mij

Alternatieve Beschouwing
(gezien alles toch perceptie is , is dit absoluut niet denegrerend livelived , vind truth is in here juist wat spot aanmoedigen , psychologisch gezien bij schooljeugd is dat zeer logisch )

eucalyptas toverpot........
pi_28249559
.. en bovendien is het niet zeker dat eucalypta lesbisch is... dus nee, eucalyptas toverpot gaat er niet komen.
  zondag 26 juni 2005 @ 15:00:52 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28249680
maar wel in mijn sig en onderschrift
pi_28249876
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:00 schreef BaajGuardian het volgende:
maar wel in mijn sig en onderschrift
Vond die andere leuker: truth dictator.

En Eucalypta is NIET lesbisch.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 26 juni 2005 @ 16:04:08 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28251289
wellus
pi_28251580
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:04 schreef BaajGuardian het volgende:
wellus
Het ouwehoertopic staat nog open. Daar wil ik deze discussie best met je aangaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 27 juni 2005 @ 00:41:57 #54
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_28260910
applaus voor de moderatie ! let us treeehugers hug muus en iteejer
  maandag 27 juni 2005 @ 00:42:59 #55
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_28260938
moet ik dan nietus zeggen om daar ook in mee te kunnen gaan ?
  maandag 27 juni 2005 @ 01:02:49 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28261353
iteejer en muus zijn naar mijn mening de beste en aardigste moderators van fok

gewoon omdat ze eerlijk , zichzelf zijn , en naar hun forum luisterren (de oprechte bezoekers)
ook gewoon tof en liev zijn

ja tov voor iteejer
liev voor muus he

:>
  maandag 27 juni 2005 @ 01:18:14 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28261621
btw mirage > uve got mail too
  maandag 27 juni 2005 @ 04:38:44 #58
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28263145
btw voor iedereen en niemand hier , ik heb mn fotoboek maar weer terug vol ge ramt , met photos that is , dus ga snel kijken voordat je je afvraagt waarom baajguardian zo slim is , tis de levenservaring he
pi_28285368
Iteejer of MUUS: wil een van jullie het truth ouwehoer topic deel3 dat door mij geopend werd sluiten.
Enyalius had het ook al gedaan en we zijn met die versie verder gegaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28285572
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef nokwanda het volgende:
Iteejer of MUUS: wil een van jullie het truth ouwehoer topic deel3 dat door mij geopend werd sluiten.
Enyalius had het ook al gedaan en we zijn met die versie verder gegaan.
At your service
En nog sticky gemaakt ook.
Hoeven jullie daar niet meer over te zeuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')