Bijna 34. In augustusquote:
Mwoah... ik het kader van de voorlichtingquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ten eerste was ze niet thuis en ten tweede wil ik me kids niet shockeren met een Jaws-toestanden-bad![]()
Op 3 augustus dusquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:57 schreef Parvus het volgende:
ik ga even eten totzo *zwaait*
ik ben eergisteren op jou verjaardag jarig nok
zwaai terugquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:57 schreef Parvus het volgende:
ik ben eergisteren op jou verjaardag jarig nok
May the truth be with youquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:57 schreef Parvus het volgende:
Dat vijgeblad...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
[afbeelding]
nu jij !
Ik vind eik dat kind mag koken vandaagquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:00 schreef UncleScorp het volgende:
gezellig
kga ook es kijken hoever 't vrouwtje met de spaghetti staat
Hij kijkt welquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Dat vijgeblad....... had wel creatiever gekunt. Heb je een mooi blaagje in elkaar geknutseld en dan doe je hem zo'n verkreukeld vijgeblaadje om.
Adiosquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:05 schreef UncleScorp het volgende:
't is nog niet klaar ... ze zit hier ondertussen 'n sigaretje te roken bij mij
Kun je hem anders naar me mailen? Dan plaats ik hem wel op imageshack. Of kijk even hier:quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:07 schreef nokwanda het volgende:
maar hoe moet ik nou een foto plaatsen?
tapkamer@chello.nlquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:08 schreef nokwanda het volgende:
Mirage.... help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |