Juist wel ... daarvoor iets minderquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:01 schreef UncleScorp het volgende:
nice fotoboek btw mirage
nu nokwanda nog
en ik ...
????quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:02 schreef Mirage het volgende:
ah I c
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:01 schreef UncleScorp het volgende:
nice fotoboek btw mirage
nu nokwanda nog
en ik ...
joh ik ook!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:59 schreef nokwanda het volgende:
Ik kom uut Nimwegeeh
I see..quote:
Wsda veur 'n gat?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:05 schreef Parvus het volgende:
[..]
joh ik ook!
naja stiekem uut beuningeh
Ai man, ik ben zooooo onhandig met het plaatsen van foto's op internet. Heb imageshack al eens geprobeerd maar dat werd een fiasco. Moest ik de mods weer om hulp gaan vragen enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef jogy het volgende:
Gewoon een fotoboek aanmaken en niet zo zeuren, anders flikker je gewoon een balkje voor je ogen ofzo.
balken en ogen zijn een mindere combi....quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef jogy het volgende:
Gewoon een fotoboek aanmaken en niet zo zeuren, anders flikker je gewoon een balkje voor je ogen ofzo.
Er is een verschil tussen 'voor' en 'in'quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
balken en ogen zijn een mindere combi....
Precies.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
balken en ogen zijn een mindere combi....
Precies. Foto's willen we zienquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef jogy het volgende:
Die geven je karakter !quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies.
En bovendien...... die zijn nou juist zo leuk. De beginnende kraaiepootjes wat minder..... toegegeven.
Imageshackquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ai man, ik ben zooooo onhandig met het plaatsen van foto's op internet. Heb imageshack al eens geprobeerd maar dat werd een fiasco. Moest ik de mods weer om hulp gaan vragen enzo.
Heb niet eens een foto van mezelf digitaal meer. En de webcam doet het ook niet.quote:
Ik wil je foto's wel uploaden!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ai man, ik ben zooooo onhandig met het plaatsen van foto's op internet. Heb imageshack al eens geprobeerd maar dat werd een fiasco. Moest ik de mods weer om hulp gaan vragen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |