Hahaha ja nou geloof ik ook al snel dingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:06 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
kortom jou kunnen ze alles wijsmaken, voor het 1st in mijn leven dat ik dit hoor![]()
Onder een pak hoor je hoge sokken te dragen, en ZEKER geen enkelsokjes...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als je nou van die lage witte sokjes hebt? Die zie je
toch niet..![]()
idd onder een pak doe je mooie bijpassende sokken en zeker geen sokken met stripfiguren. dat is nog erger dan witte sokkenquote:Op maandag 27 juni 2005 07:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Onder een pak hoor je hoge sokken te dragen, en ZEKER geen enkelsokjes...
kijk, een typische meeloperquote:Op maandag 27 juni 2005 15:18 schreef SiemeN het volgende:
Witte sportsokken onder een nette broek vind ik ook geen gezicht, maar witte sokken onder een simpele outfit is toch niet zoveel mis mee lijkt me..
Toch draag ook ik nooit meer witte sokken, just in case
Nee geen linnen maar spijkerbroek. Deze is dry black en als ik de broek te snel was wordt 'ie vaal en komen er kringen op van de wasmachine. Hij wordt in ieder geval heel lelijk als ik um te snel was.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef babba_ het volgende:
[..]
wat voor broeken zijn dat dan?? zeker linnen???
Echt welquote:Op maandag 27 juni 2005 05:17 schreef winterhammer het volgende:
want ik zie wel heel erg veel jongens en mannen met witte en roze shirts lopen, en dat zijn geen homo's
Sorry, kan je even opduiken waar het steekhoudende argument verstopt zit?quote:Op maandag 8 augustus 2005 04:21 schreef StefanP het volgende:
Wittesokken
TREK DIE SHIT UIT MAN, HET ZIET ER NIET UIT!
Zelfs een blinde kan nog zien dat je onder normale kleren geen witte sokken draagt. De enige keer dat je witte sokken mag dragen, is als je sport. ANDERS NOOIT. NIET DOEN.
Van die lui met witte sokken onder hun jeans, en dan het liefst in bruine of zwarte schoenen natuurlijk![]()
![]()
Of nog erger, kerels met van die fucking snoopy of mickey mouse sokken. Gad-ver-damme. Al eenzaam rukkend zullen jullie sterven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |