Nee, leg je mening eens uit. Je vind het lelijk, maar waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:47 schreef woutabest het volgende:
Het ziet er gewoon neit uit. Het is lelijk.
Snap je dat echt niet?
Is die hype overgeslagen naar sokken? Net als die broeken die je een jaar niet mag wassen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb nu trouwens van die hippe afgeknipte sokken (jeweetwel die rare halve dingen) aan.
ze zijn wel wit
Dat is wat anders. Dat vloekt en vind ik er ook niet uitzien. Maar waarom dan witte sokken bij elke gelegenheid verketteren?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je witte sokken wilt dragen, vooral doen, vooral onder een blauw pak met bruine schoenen. We hebben toch al zo weinig te lachen.
Ik merk het verschil in comfort tussen witte en blauwe sokken niet echtquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef buzzer het volgende:
ik vind ze meestal niet lekker zitten, maar voor de rest zal het mij worst zijn of iemand witte sokken draagt
Omdat Nederlanders altijd een beetje doorslaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Dat vloekt en vind ik er ook niet uitzien. Maar waarom dan witte sokken bij elke gelegenheid verketteren?
Ik bedoel van die sokken die je niet ziet als je schoenen aan hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Is die hype overgeslagen naar sokken? Net als die broeken die je een jaar niet mag wassen?
Bij het sporten (dat ik nooit meer doequote:Op donderdag 23 juni 2005 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders altijd een beetje doorslaan.
Witte sokken bij het sporten is bv prima.
Waarom lust je geen spruitjes?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, leg je mening eens uit. Je vind het lelijk, maar waarom eigenlijk?
Ja joh, ik heb de search gebruiktquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:55 schreef Copycat het volgende:
Hé, het zoveelste witte sokken topic.
Toppie!
En witte sokken zijn alleen done tijdens sporten. Onder gewone kleding ziet het er gewoon niet uit.
Daar kan jij dus perfect mee overweg!quote:
Maar je ziet wel legio mensen elke dag in hun zondagse kledingquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat het komt omdat ze "sportsokken" heten, en dat je die dient te dragen tijdens het sporten ( hetzelfde als je de hele dag in je tennisrokje gaat lopen)
Sommige vrouwen mogen dat hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat het komt omdat ze "sportsokken" heten, en dat je die dient te dragen tijdens het sporten ( hetzelfde als je de hele dag in je tennisrokje gaat lopen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |