Hoorde gister inderdaad dat de werper voor elke 25 werpen een dag rust nam.quote:Op zondag 4 september 2005 15:28 schreef Zwansen het volgende:
Derek Jeter heeft bijvoorbeeld al 1500 wedstrijden in 10 seizoenen gespeeld. Spelen de werpers dan zoveel minder?
Yups, echt een tactisch gevecht dit.quote:Op zondag 4 september 2005 15:33 schreef tong80 het volgende:
Klasse, heerlijke wedstrijd tot nu toe.
Dat doe je maar in je eigen tijd.quote:Op zondag 4 september 2005 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet eigenlijk naar een verjaardag.
Er waren ook kaarten teruggekomen van de landen die niet kwamen.quote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoorde vandaag dat er nog 400 kaarten zijn voor de finale!
Door de weeks moet er ook nog wel wat te krijgen zijn zou ik zeggen.
Ook al uitverkocht.quote:Op zondag 4 september 2005 15:39 schreef golfer het volgende:
Omdat die kaarten voor de 11e in Rotterdam mis zijn gegaan en we nu toch wel weer erg veel zin krijgen in een potje kijken fietst Bluezz nu even naar het stadion in Haarlem, dat hemelsbreed 500 meter van ons huis ligt, om te kijken of we nog wat kaarten voor a.s. zaterdag voor de wedstrijd Nederland-Panama kunnen scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |