Hoorde gister inderdaad dat de werper voor elke 25 werpen een dag rust nam.quote:Op zondag 4 september 2005 15:28 schreef Zwansen het volgende:
Derek Jeter heeft bijvoorbeeld al 1500 wedstrijden in 10 seizoenen gespeeld. Spelen de werpers dan zoveel minder?
Yups, echt een tactisch gevecht dit.quote:Op zondag 4 september 2005 15:33 schreef tong80 het volgende:
Klasse, heerlijke wedstrijd tot nu toe.
Dat doe je maar in je eigen tijd.quote:Op zondag 4 september 2005 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet eigenlijk naar een verjaardag.
Er waren ook kaarten teruggekomen van de landen die niet kwamen.quote:Op zondag 4 september 2005 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoorde vandaag dat er nog 400 kaarten zijn voor de finale!
Door de weeks moet er ook nog wel wat te krijgen zijn zou ik zeggen.
Ook al uitverkocht.quote:Op zondag 4 september 2005 15:39 schreef golfer het volgende:
Omdat die kaarten voor de 11e in Rotterdam mis zijn gegaan en we nu toch wel weer erg veel zin krijgen in een potje kijken fietst Bluezz nu even naar het stadion in Haarlem, dat hemelsbreed 500 meter van ons huis ligt, om te kijken of we nog wat kaarten voor a.s. zaterdag voor de wedstrijd Nederland-Panama kunnen scoren.
Okay.quote:
Inderdaad, hoewel de overwinningen tegen de 2 mindere teams natuurlijk nog niet binnen zijn kan het nu bijna niet meer mislukken.quote:
In MLB worden zo'n 160 wedstrijden per seizoen gespeeld.quote:Op zondag 4 september 2005 15:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Snoeks is ook een van de beteren met voetbal.
Da's mooi balen dan! Ik heb er verder ook niet bij stil gestaan om te vragen of jullie de kaartjes al hadden. Bij ons waren die al heel snel binnen namelijk.quote:Op zondag 4 september 2005 16:10 schreef Bluezz het volgende:
Kaartjes voor dinsdag, voor onze topwerper van het huis en voor ons
Ticketline mevrouw bevestigde de computerstoring BE, waardoor er heel veel mensen gedupeerd zijn. Alleen weten ze niet wie dat zijn door die storing.
Omdat we in Nederland vaak Nederlands praten?quote:Op zondag 4 september 2005 19:35 schreef maril het volgende:
Ik moet zeggen nu ze honkbal op tv laten zien ,dat ik het een ontzettend leuke sport vind
om te zien waarom zijn ze daar niet eerder mee gekomen???![]()
ofschoon ik de naam honkbal geen mooie naam vind waarom noemen ze het hier ook geen baseball??
Als je nog kaartjes kwijtwil ... bluezz@fok.nlquote:Op zondag 4 september 2005 20:31 schreef truSteh het volgende:
Van een van de hoofdsponsors is me pa's bedrijf een grote klant, dus die gaat nog ff proberen kaartjes via hun te krijgen voor nederland - cuba of de finale in zo'n box, je weet maar nooit
* At_Fundum is inmiddels in het bezit van een officiële "XXXVI World Cup Baseball Holland" petquote:Op zondag 4 september 2005 16:20 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat "het petje" voor dinsdag uit het stof halen
ik heb em gratisquote:Op maandag 5 september 2005 01:49 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
* At_Fundum is inmiddels in het bezit van een officiële "XXXVI World Cup Baseball Holland" pet
made in china
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |