Wel foto's Golfertquote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
We proberen achter de plaat op de tribune een plekje te krijgen, liefst tussen 3 en thuis, zo dicht mogelijk bij de plaat.
Oh ja, niet vergeten fototoestel mee te nemen.quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, niet vergeten fototoestel mee te nemen.
http://www.wkhonkbal.nl/photos.php?id=6quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, niet vergeten fototoestel mee te nemen.
Ben er deze week nog niet geweest dus weet niet waar ze dit jaar de perstribune hebben.quote:
Een head first zie ik liever van voorquote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.wkhonkbal.nl/photos.php?id=6
krijg je ze ook zo mooi?
helaas kan die IBAF fotograaf ook niet overal tegelijk zijn hequote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Een head first zie ik liever van voor
ik ga jullie wel vindenquote:Op maandag 5 september 2005 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben er deze week nog niet geweest dus weet niet waar ze dit jaar de perstribune hebben.
Maar als je een blikje werpt in de fotoboeken van Bluezz en mij herken je ons vast wel.
Bluezz doet haar (oude) Nederland-cap op.
En je bent een meisje heb ik intussen in jouw profiel gezien.quote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef qu63 het volgende:
donkere wk-cap, blauw wk t-shirt, keycord met pasje en een oortje in
maar dat klopt nietquote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
En je bent een meisje heb ik intussen in jouw profiel gezien.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik neem een bord mee qu63 zwaaien!
Is dat wat ?
dan zoek ik ze hier op!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik het goed heb hebben ze vakantie dus die zullen er vanmiddag al wel zitten hoor!
We gaan zoquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik het goed heb hebben ze vakantie dus die zullen er vanmiddag al wel zitten hoor!
dan ga ik wel bij de Administration wachtenquote:
We zijn er rond 12:15 .quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:45 schreef qu63 het volgende:
dan ga ik wel bij de Administration wachten
heb een flesje nestea en een zakje brood in mn handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |