Ik zou zeggen doe het allemaal aan, op of ga erin en maak een foto voor onsquote:Op maandag 5 september 2005 01:53 schreef qu63 het volgende:
ik heb em gratis
plus een t-shirt, polo, trui, jas, keycord, paraplu, Honda FR-V en toegang voor iedere wedstrijd
je gelooft me niet?quote:Op maandag 5 september 2005 01:55 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe het allemaal aan, op of ga erin en maak een foto voor ons![]()
Rechts...quote:Op maandag 5 september 2005 13:29 schreef okee6 het volgende:
Ik denk dat het gewoon een anologie is, zoals je hebt 'vang negen'. Dan moet je wel weten dat het de linkerbuitenvelder is die de bal gepakt heeft, maar de actie wordt gewoon gekoppeld aan de uitvoerend (spelend) persoon.
Jep!quote:Op maandag 5 september 2005 13:37 schreef okee6 het volgende:
Oh, jullie bekijken dat vanaf de thuisplaat
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de tweede honkman en de korte stop. In feite staan ze exact hetzelfde, gespiegeld vanaf het tweede honk gekeken.quote:Op maandag 5 september 2005 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep!
Voor de eventuele leken die het nu helemaal niet meer kunnen volgen
1. De werper (pitcher)
2. Achtervanger (catcher)
3. 1ste honkman
4. 2de honkman
5. 3de honkman
6. Korte stop
7. Linksvelder
8. Midvelder
9. Rechtsvelder
quote:In 1849 DL Adams (see entry for 1840) invents the position of shortstop by moving the fourth outfielder into the infield.
Bluezz, haar zoon en ik zitten morgen zelf ook al (betaald) in Haarlem.quote:Op maandag 5 september 2005 21:23 schreef qu63 het volgende:
Golfer.. morgen ben ik ook weer in Haarlem.. mss kan ik je binnen krijgen
mail me maar ff
Auto nummer 2quote:Op maandag 5 september 2005 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz, haar zoon en ik zitten morgen zelf ook al (betaald) in Haarlem.
Misschien kunnen we even naar je zwaaien.
We proberen achter de plaat op de tribune een plekje te krijgen, liefst tussen 3 en thuis, zo dicht mogelijk bij de plaat.quote:Op maandag 5 september 2005 21:35 schreef qu63 het volgende:
Auto nummer 2
Een Honda FR-V met de scheidsrechters
Waar zitten jullie/gaan jullie zitten?
dan kom ik verder dan julliequote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
We proberen achter de plaat op de tribune een plekje te krijgen, liefst tussen 3 en thuis, zo dicht mogelijk bij de plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |